Zonde wel, pik.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk helaas nooit meer series. Weinig tijd voor
En als ze dan achterstaan in het Ajax-topic zeggen "jullie zijn echt slecht" natuurlijkquote:Op donderdag 13 april 2017 20:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nop. Maar volg t via liveuitslagen wel
nou nou nouquote:Op donderdag 13 april 2017 20:49 schreef Caland het volgende:
Ik ben een keer live bij the passion geweest.
Toen zat Danny de Munk bovenin de erasmusbrug.
Dat is gewoon dubbele heiligschennis.
Jammer genoeg niet eraf gekankerd
Ik hoop eerlijk gezegd dat dat vanavond niet hoeftquote:Op donderdag 13 april 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als ze dan achterstaan in het Ajax-topic zeggen "jullie zijn echt slecht" natuurlijk
Racist.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:51 schreef JedimindhaX het volgende:
hey, ik krijg op de rtlxl app alleen een zwart beeld. hebben meer mensen hier last van?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat dat vanavond niet hoeft
Nee, anders moet ik naar WZV uitwijken maar die zijn binnenkort failliet. Dan heb ik niets.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe je niet met JC en mij mee?
Failliet, ja?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, anders moet ik naar WZV uitwijken maar die zijn binnenkort failliet. Dan heb ik niets.
Dit klinkt wel heel, ja uhm, als een leeg leven.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, anders moet ik naar WZV uitwijken maar die zijn binnenkort failliet. Dan heb ik niets.
wat waaromquote:Op donderdag 13 april 2017 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax verliest vandaag na het lezen van deze post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |