abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170193310
All,

Ik ben op zoek naar hulp mbt een specifieke zaak en ik weet even niet waar ik mijn zoektocht het beste kan beginnen. Wellicht is er hier iemand op het forum die me een stapje verder kan helpen.

Wat is er aan de hand:
Het gaat om mijn Opa/Oma uit Spanje. Ze wonen er al 30+ jaar (van oorsprong Nederlanders), zitten in verzorgingstehuis en we onderzoeken de optie om terug te keren naar Nederland. Ze zijn welvarend, kinderen hebben volmacht.

De vraag is even wat nu de impact is op financieel vlak. Wat betekent dit mbt belastingen, maar ook kosten van zorg etc?

Ik ben daarom op zoek naar een Accountant of expert met kennis van fiscaal recht in Spanje en Nederland, en ook expertise van de Nederlandse en Spaanse belastingdienst. Iemand die bij voorkeur dus ook Spaans kan (lijkt me essentieel). Waar begin ik een dergelijke zoektocht?

Dank vooraf voor alle vragen/hulp! :)
pi_170242290
Ik heb hier geen verstand van, maar ik heb je vraag even onder de aandacht gebracht bij de in Spanje wonende Kaaskoppen/fok!kers KAA / Spanje / Espaņa - Deel 10
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 15 april 2017 @ 18:14:44 #3
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_170242426
Waarom wil je ze weg halen uit hun natuurlijke Habitat.. OK misschein dat ze dementerend zijn, maar als ze al 30 jaar in Spanje wonen zou ik dat gewoon zo laten ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 16 april 2017 @ 01:38:25 #4
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_170252286
Waar gaan ze wonen hier? Hebben ze zorg nodig?
Dum de dum
pi_170254991
Jullie moeten er rekening mee houden dat er vaak een wachttijd op wlz zorg zit, informeer daar dus zeker naar.

Verdere gevolgen zijn flink afhankelijk van hun inkomen en vermogen, valt niet veel over te zeggen zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')