Vind ik ook goedquote:Op donderdag 20 april 2017 13:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
ETCS op de Thalys-stellen is geleverd door Ansaldo STS. Op de door Siemens gebouwde BR189'ers is de boel dan weer geleverd door Alstom.
Waarom Bombardier het op de BR186 dan toch per sé zelf wil doen...?
quote:Op donderdag 20 april 2017 13:08 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Toch lullig voor die mensen met een e-ticket dat ze niet bij het perron kunnen komen...
quote:Poortjes openen
U hoeft met een e-ticket niet in te checken, maar op steeds meer NS-stations worden de poorten gesloten. Deze poortjes opent u met vierkante barcode op het e-ticket.
Let daarbij goed op dat u een poortje kiest met een barcodelezer. Deze zijn te herkennen aan de afbeelding met ‘scan ticket’ op de rechter deur van het poortje, en aan het verlichte vlak aan de rechterzijde van het poortje.
Dan snap je dus ook dat een proef van een paar dagen zinloos is. Mensen gaan pas wennen als het een permanente verandering is.quote:Op donderdag 20 april 2017 11:49 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je moet ergens een keer beginnen. Mensen zijn van nature kudde- en gewoontedieren, die hebben tijd nodig om aan een nieuwe route te wennen.
Oh dus niet alleen word je tegengehouden door de poortjes, het is ook nog aan de incidentele reiziger om uit te zoeken bij welk poortje hij zich dient te vervoegen om bij Gods gratie het Domein Der Treinen te mogen betreden. "De reiziger springt maar door alle hoepels die wij nodig vinden, en anders is het een zwartrijder " Klantvriendelijkheid doe je zoquote:
ik kopieer gewoon het hele bericht zoals het op Teletekst verscheenquote:Op donderdag 20 april 2017 13:21 schreef b2py het volgende:
Dat is het voordeel van het plaatsen van een bron, dit lijkt me een deel van een nieuwsbericht
Dat zegt niets over het gevoel dat mensen hebben, waar Kansenjongere het over heeft.quote:Op donderdag 20 april 2017 14:01 schreef Peterselieman het volgende:
Het is schijnveiligheid, want bij het passeren van grote hoeveelheden mensen staan die poortjes constant open en kan iemand die niet in- of uitcheckt nog gewoon doorlopen
Minder hangjongeren helpt best een beetje.quote:Op donderdag 20 april 2017 13:56 schreef Kansenjongere het volgende:
Op de eigen site heeft NS ook nog een propagandaverhaal over hoe poortjes de veiligheid op stations zouden bevorderen. Die stelling wordt "onderbouwd" met de percentages reizigers die zich veilig voelen op stations met en zonder poortjes. Ik kan me niet voorstellen dat het gevoel van onveiligheid dat sommige reizigers blijkbaar ervaren op verlaten stations zonder enige vorm van voorzieningen (en dus personeel) zou worden weggenomen door het plaatsen van een paar poortjes.
Ik zit in de kantine aldaarquote:Op donderdag 20 april 2017 17:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Mijn trein rijdt niet verder dan Almelo vanwege een spoorloper. Grmbl.
Ach. Zo'n poortje met een eticket openen is opzich de kunst niet. Hoewel ik het wel verbazingwekkend vind hoe men steeds de projectscope lijkt te wijzigen.quote:Op donderdag 20 april 2017 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus niet alleen word je tegengehouden door de poortjes, het is ook nog aan de incidentele reiziger om uit te zoeken bij welk poortje hij zich dient te vervoegen om bij Gods gratie het Domein Der Treinen te mogen betreden. "De reiziger springt maar door alle hoepels die wij nodig vinden, en anders is het een zwartrijder " Klantvriendelijkheid doe je zo
Oh ik had er gisteren eentje bij Oss. Het is wat met die beschermde diersoorten tegenwoordig. Ik pleit voor een afschotvergunningquote:Op donderdag 20 april 2017 17:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Mijn trein rijdt niet verder dan Almelo vanwege een spoorloper. Grmbl.
Een VIRM dubbeldekker.quote:Op donderdag 20 april 2017 17:34 schreef RokStarr het volgende:
Wat voor treintype is stel 9405?
Zit er nu in, en zie dingen als "2 lounge" "2 rust" en kunstig bewerkte deurhandgrepen.
Nog nooit gezien...
Zie zelfs vlindervormige kapstokjesquote:Op donderdag 20 april 2017 17:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een VIRM dubbeldekker.
Wat je noemt herken ik niet, wellicht een van de gereviseerde stellen, officieel heten die VIRMm
laag nummer, dus jaquote:Op donderdag 20 april 2017 17:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een VIRM dubbeldekker.
Wat je noemt herken ik niet, wellicht een van de gereviseerde stellen, officieel heten die VIRMm
Speciaal voor jou een dikke ruft gelatenquote:
Ik stem voor snelheid verhogen en doorknallen ohne ende.quote:Op donderdag 20 april 2017 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik had er gisteren eentje bij Oss. Het is wat met die beschermde diersoorten tegenwoordig. Ik pleit voor een afschotvergunning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |