abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 december 2002 @ 21:07:08 #101
22259 Fogerty
slapende account
pi_7299555
Ik ben nu al tien minuten heel hard aan het huilen na een tien minuten durend telefoontje van mijn moeder. En dan moet de kerst nog komen. Ik weet echt niet meer wat ik moet.
Hieperdepiep hoera!
pi_7299617
quote:
Op donderdag 12 december 2002 21:07 schreef Fogerty het volgende:
Ik ben nu al tien minuten heel hard aan het huilen na een tien minuten durend telefoontje van mijn moeder. En dan moet de kerst nog komen. Ik weet echt niet meer wat ik moet.
Ik kan je niet helpen maar ik zou willen dat ik het kon.

Sorry hier heb je niets aan, ik typte gewoon wat ik dacht.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 12 december 2002 @ 21:27:09 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7300106
quote:
Op donderdag 12 december 2002 21:07 schreef Fogerty het volgende:
Ik ben nu al tien minuten heel hard aan het huilen na een tien minuten durend telefoontje van mijn moeder. En dan moet de kerst nog komen. Ik weet echt niet meer wat ik moet.
Idd een moeilijke situatie, maar uit mijn onwetende visie dit advies: ga nou eens aan jezelf denken, lieverd
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 12 december 2002 @ 21:28:11 #104
22259 Fogerty
slapende account
pi_7300140
De kutzooi is dat ik gewoon in de tang zit. Als ik WEL contact met mijn moeder heb draai ik door. Behalve dat dat niet leuk is voor mijzelf leidde de vorige keer dat ik uit mijn slof schoot ertoe dat ze instortte en werd opgenomen. Dat wil ik niet nog een keer op mijn geweten hebben.

Maar als ik GEEN contact heb is het ook weer niet goed, want dan voelt ze zich enorm gekwetst en stort ze waarschijnlijk OOK in

Soms hoop ik gewoon dat ik verongeluk alleen maar om van deze druk af te zijn! Terwijl ik genoeg leuke dingen in mijn leven heb. Maar dit is gewoon altijd overheersend en altijd aanwezig en steeds word ik er weer gek van en ik TREK HET GEWOON NIET MEER Ik zit mijn leven lang al in de tang en mijn leven lang wil ik gillen en krijsen en wild om me heen slaan maar mijn leven lang loop ik die neiging al te onderdrukken omdat het alleen maar tot nog meer ellende zou leiden.

Ik gil en krijs hier nog wel even in mijn eentje door

Hieperdepiep hoera!
  donderdag 12 december 2002 @ 21:31:29 #105
22259 Fogerty
slapende account
pi_7300229
En ik ben net te laat voor de telefonische hulp- en advieslijn van de stichting voor familieleden van psychiatrische patienten Labyrint, die om 21:30 sloot. Just my luck
Hieperdepiep hoera!
pi_7300263
quote:
Op donderdag 12 december 2002 21:31 schreef Fogerty het volgende:
En ik ben net te laat voor de telefonische hulp- en advieslijn van de stichting Labyrint, die om 21:30 sloot. Just my luck
Verdorie, is er geen hulpdienst die je de hele dag kan bereiken ofzo? (ik zeg ook maar wat hoor, sorry maar de pijn die je laat zien lijkt me van dien aard dat je gewoon hulp nodig hebt)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 12 december 2002 @ 21:36:45 #107
22259 Fogerty
slapende account
pi_7300387
quote:
Op donderdag 12 december 2002 21:32 schreef DarkElf het volgende:
Verdorie, is er geen hulpdienst die je de hele dag kan bereiken ofzo? (ik zeg ook maar wat hoor, sorry maar de pijn die je laat zien lijkt me van dien aard dat je gewoon hulp nodig hebt)
Ik overleef het wel weer Ik heb al zo vaak in blinde paniek besloten dat ik per direct alle contact met mijn familie verbreek, maar als ik een paar dagen later dan weer een beetje gekalmeerd ben voel ik me weer schuldig en besluit ik om toch maar wel bij ze langs te gaan enzo. En dan word ik weer gillend gek, en besluit ik weer om per direct alle contact etc etc...

Zo gaat het al jaren en al jaren houd ik het vol
Ik heb er alleen wel heel erg genoeg van dat mijn leven gewoon nog steeds voornamelijk rondom mijn moeder is ingericht en eigenlijk gewoon helemaal om mijn moeder draait en ik voor mijzelf niet verder kom dan 'het volhouden'. Daar heb ik echt SCHIJTgenoeg van

Laat mij maar even lekker schelden en tieren hier, ik heb het even nodig en ik zit hier achter mijn toetsenbord ook alweer een beetje door mijn tranen heen te lachen om mijzelf

[scheld- en tiermodus aan]
IK WIL EEN EIGEN LEVEN
[scheld- en tiermodus weer uit]

Hieperdepiep hoera!
pi_7300432
quote:
Op donderdag 12 december 2002 21:36 schreef Fogerty het volgende:

[..]


Laat mij maar even lekker schelden en tieren hier, ik heb het even nodig en ik zit hier achter mijn toetsenbord ook alweer een beetje door mijn tranen heen te lachen om mijzelf


Ok.


♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 12 december 2002 @ 21:44:53 #109
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7300622
Kut.. volgens mij word ik ziek...
Koppijn, warm gevoel, zwaar hoofd... duf... naar
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  donderdag 12 december 2002 @ 21:49:45 #110
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7300765
Fog, heeft je moeder al hulp?
Zo nee: dan moet ze die onmiddellijk nemen. Ze kan het jou niet constant blijven verwijten als jij aan jezelf wilt denken.
Zo ja: wat vinden die ervan?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7300998
Alleen, verdrietig, depressief in combinatie met een griepje

Fogerty: JIJ bent het belangrijkst in je eigen leven. Sterkte meissie.

#geen
pi_7301038
.. voor Fogerty,

Ikzelf: opeens weer een beetje down..

Wolkje

pi_7301178
quote:
Op donderdag 12 december 2002 21:28 schreef Fogerty het volgende:
Maar als ik GEEN contact heb is het ook weer niet goed, want dan voelt ze zich enorm gekwetst en stort ze waarschijnlijk OOK in
Oh Fogerty, wat herken ik dit... .
Hoe moeilijk ook, kies voor jezelf. Kies wat goed is voor jou.

En ik heb heel makkelijk praten, maar ik weet wel waarover ik praat.
Ik heb zelf een hele tijd geen contact met mijn moeder gehad, omdat ze me compleet verstikte. De enige manier om los te komen was 0,0 contact. Ik werd verteerd door schuldgevoel. Vreselijk.
Nu gaat het heel langzaamaan beter, ik kan zelfs al twee uur op visite komen zonder me te irriteren .

Als ik jouw verhaal zo lees (zonder veel achtergrondinfo, kan me wel iets herinneren over KOPPkinderen), heb je nog een hele weg te gaan in het loslaten. Maar onthoud: Jij bent nooit verantwoordelijk voor haar geluk, en ook niet voor haar ongeluk. Je kunt alleen voor jezelf zorgen.

En ook al ben je er niet zo dol op: Toch een .

Sterkte.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 12 december 2002 @ 22:21:25 #114
22259 Fogerty
slapende account
pi_7301669
Dank voor alle lieve reacties
Ik heb zojuist weer een staaltje van 'niet voor mezelf kiezen' laten zien: ik belde in mijn paniektoestand een vriend op, ik wist dat hij om 6 uur op moet maar ik dacht ach, het is tien uur, het kan nog net. Neemt zijn vrouw op, zegt dat hij net bezig is naar bed te gaan en vraagt of ik hem nog wil spreken en ik zeg (het gaat ook gewoon automatisch!) met mijn stomme kop: "nee, laat hem maar lekker slapen"

SEMTEX mijn moeder heeft al twintig jaar lang alle soorten van hulp en medicijnen gehad en ik heb de hoop op verbetering eigenlijk gewoon opgegeven. Het gaat op dit moment ook niet eens echt slecht met d'r ofzo, maar omdat ik al zolang de ervaring heb dat het minste of geringste verkeerde woord of verkeerde actie haar compleet kan doen omslaan, loop ik toch continu op mijn tenen en dat is waar ik echt gek van word.

En ik kan haar nu gewoon minder goed aan omdat ik met mijn antidepressiva geminderd ben. Verder gaat dat juist zo goed, in mijn gewone dagelijkse leven gaat het nu heel aardig op die lage dosis. En ik vertik het om weer een hogere dosis van dat spul te gaan slikken enkel en alleen om mijn moeder aan te kunnen Dat gaat me toch echt effe te ver!


Maar, na even over koetjes en kalfjes praten met die vrouw van mijn vriend is de paniektoestand wel weg en huil ik ook niet meer Ik zal binnenkort wel eens gewoon rustig en kalm met mensen hierover gaan praten en zien wat ze me aanraden. Moonah ik zou het fijn vinden als je me wat meer over jouw ervaringen zou willen mailen (fogerty@chello.nl) maar als je er niet meer over kwijt wilt dan je hier post begrijp ik dat ook.

Nu ga ik gewoon de knop omzetten en alleen nog maar denken aan de leuke man op mijn werk (die hele verliefdheid is 1 grote vlucht, maar het kan me geen barst schelen )

Ik hoop dat het met alle anderen die hier vandaag gepost hebben dat ze zich kut, ziek, zwak of misselijk voelen inmiddels ook weer wat beter gaat zoals nu bij mij

Hieperdepiep hoera!
pi_7301896
quote:
Op donderdag 12 december 2002 22:21 schreef Fogerty het volgende:
Moonah ik zou het fijn vinden als je me wat meer over jouw ervaringen zou willen mailen (fogerty@chello.nl) maar als je er niet meer over kwijt wilt dan je hier post begrijp ik dat ook.
Ik stuur je wel ff een mailtje. Ben blij dat je je wat rustiger voelt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_7301931
quote:
Op donderdag 12 december 2002 21:57 schreef DuchessX het volgende:
Alleen, verdrietig, depressief in combinatie met een griepje
Maar ik heb dan ook een anti-griepprik gehad.
  donderdag 12 december 2002 @ 23:57:40 #117
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7304302
Goed om even bij stil te staan, zo eens per dag: hoe voel ik mij nu??

Hmmmzzzz, ik betrap mezelf steeds op het opjagen van mezelf.
Zodra ik het in de gaten heb, word ik volkomen rustig want dan weet ik dat ik mezelf niet hoeft op te jagen.

Ben dus lekker bezig om de oude denkmechanismes te overschrijven met neutraliserende data.

Ik ben mijn eigen systeembeheerder!

  donderdag 12 december 2002 @ 23:58:55 #118
22259 Fogerty
slapende account
pi_7304321
quote:
Op donderdag 12 december 2002 22:21 schreef Fogerty het volgende:
Nu ga ik gewoon de knop omzetten en alleen nog maar denken aan de leuke man op mijn werk (die hele verliefdheid is 1 grote vlucht, maar het kan me geen barst schelen )
Werkt goed
Hieperdepiep hoera!
pi_7304376
Ik voel me een bolletje wol..

Komt door m'n trui, helemaal harig en groot en zacht..
Moe is ook een gevoel nu.. en

Daaag!
  vrijdag 13 december 2002 @ 00:05:24 #120
19597 Skull
Stay hungry!
pi_7304503
Ik ben verkouden en ik heb pijn in mijn kruis.

(dat wilde vast niemand weten maar het is wel zo)

I don't even know what I'm doing here.
  vrijdag 13 december 2002 @ 00:07:38 #121
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7304549
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 00:00 schreef Noenoe het volgende:
Ik voel me een bolletje wol..

Komt door m'n trui, helemaal harig en groot en zacht..
Moe is ook een gevoel nu.. en


*aait*
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 13 december 2002 @ 00:11:39 #122
19597 Skull
Stay hungry!
pi_7304633
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 00:07 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

*aait*


Mij ook aub
I don't even know what I'm doing here.
  vrijdag 13 december 2002 @ 00:16:38 #123
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7304728
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 00:05 schreef Skull het volgende:
Ik ben verkouden en ik heb pijn in mijn kruis.

(dat wilde vast niemand weten maar het is wel zo)


Heb je misschien een blaasontsteking, of een vorm daarvan??
  vrijdag 13 december 2002 @ 00:23:30 #124
19597 Skull
Stay hungry!
pi_7304835
Ja zoiets zal het wel zijn, het is in mijn liesstreek iig. Niks aan de hand, gaat wel weer over alleen op het moment is het een uh klotengevoel.
I don't even know what I'm doing here.
  vrijdag 13 december 2002 @ 00:24:23 #125
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_7304855
kut
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')