Rng is inherent aan Hearthstone.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef TwyLight het volgende:
Beetje jammer dat de tweede kaart die ze lieten zien gelijk weer een RNG kaart is
Niet per se te sterk (~46% winrate), maar gewoon niet leuk om tegen te spelen. Is meer Patience dan wat anders.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 01:11 schreef Molurus het volgende:
Caverns Below is zojuist generfd... 5 ipv 4.
Die was ook gewoon te sterk. Aan de andere kant is dit mss ook weer de nekslag voor die kaart.
Zo sterk was het niet. Niemand speelde ermee zowatquote:Op dinsdag 11 juli 2017 01:11 schreef Molurus het volgende:
Caverns Below is zojuist generfd... 5 ipv 4.
Die was ook gewoon te sterk. Aan de andere kant is dit mss ook weer de nekslag voor die kaart.
Overdrijven is een kunst, kwam het nog vrij regelmatig tegen. Maar goed, zoals gezegd: we weten allemaal wel dat de kaart niet generfed is voor zijn kracht, maar voor de speelstijl.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 11:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo sterk was het niet. Niemand speelde ermee zowat
Ja, alles wat kans maakt om te winnen kom je tegen, maar lang niet zoveel als de mage's/paladin's/shamans etc.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 11:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Overdrijven is een kunst, kwam het nog vrij regelmatig tegen. Maar goed, zoals gezegd: we weten allemaal wel dat de kaart niet generfed is voor zijn kracht, maar voor de speelstijl.
Nee juist wel.. het deck werdt voor zijn winrate bovenmatig veel gespeeld. Dat was een van de redenen van de nerf. Niet omdat het te sterk was, maar omdat het teveel werdt gespeeld en daarmee de gehele meta beïnvloede.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 11:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo sterk was het niet. Niemand speelde ermee zowat
Heb ook 7k en 25k dust. Maar ik ben weer een beetje begonnen met het spelen van Wild. Alleen ik was zo dom om die eerste kaarten allemaal te DE'en dus zit nog in dubio of ik het leuk genoeg vindquote:Op woensdag 19 juli 2017 09:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Nu 7K gold, laat die expansion maar komenDouble Gold
De beperkte mate waarin je andermans beurt kunt beinvloeden is wel een grote rem op een meer strategische game. Eigenlijk hebben we alleen creatures en sorceries, dan kom je al gauw op die statbased basis. Ik zie dat binnen HS niet gauw veranderen,quote:Op maandag 3 juli 2017 09:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat meer strategie. Het spel is voornamelijk statbased en er is maar zoveel wat je kunt doen met alleen nummers. We hebben zo ong alle variaties wel gehad met attack/touchness. Dan is het gewoon een matter of best in slot omdat de nummertjes beter zijn. Het is een geweldige game maar ook erg vlak vind ik. Ze kunnen alle richtingne uit maar kiezen telkens voor een statbased metagame.
Er komt vast ooit nog een update waar ze enchantments in gaan verwerken.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:34 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
De beperkte mate waarin je andermans beurt kunt beinvloeden is wel een grote rem op een meer strategische game. Eigenlijk hebben we alleen creatures en sorceries, dan kom je al gauw op die statbased basis. Ik zie dat binnen HS niet gauw veranderen,
Die hebben ze natuurlijk al half. Creature enchantment bestaat al. Alleen de globale board enchantment niet, behalve bij iets als Caverns of sommige brawls.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 10:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Er komt vast ooit nog een update waar ze enchantments in gaan verwerken.
Helemaal mee eens. Je cast een secret en dan moet je maar hopen dat je tegenstander als eerste de killing spell cast... bah.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:21 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Die hebben ze natuurlijk al half. Creature enchantment bestaat al. Alleen de globale board enchantment niet, behalve bij iets als Caverns of sommige brawls.
Persoonlijk mis ik meer de interrupts, Counter Spell als secret voelt voor mij als ex-Magic speler heel vreemd, niet meer kunnen kiezen of je iets wilt counteren.
Zou teveel OP zijn en hele meta over de kop gooien. Niet te doen.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:21 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Die hebben ze natuurlijk al half. Creature enchantment bestaat al. Alleen de globale board enchantment niet, behalve bij iets als Caverns of sommige brawls.
Persoonlijk mis ik meer de interrupts, Counter Spell als secret voelt voor mij als ex-Magic speler heel vreemd, niet meer kunnen kiezen of je iets wilt counteren.
Idol? Lethal op beurt 3? Nehquote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:03 schreef Deshain het volgende:
[..]
Zou teveel OP zijn en hele meta over de kop gooien. Niet te doen.
Als Blizzard zo doorgaat hoeven er geen nieuwe kaarten van meer dan 7 mana gemaakt te worden volgens mij pirate/Idol/murlocadins decks met lethal op turn 3 is echt niet leuk meer..
Zelfs dan moet je het geluk hebben dat je die counters wel in net dat potje in je begin hand hebt. Dat gebeurd bij mij vaker niet, dan wel helaas 😏quote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Idol? Lethal op beurt 3? Neh
En Pirates/Murlocs kun je counteren als je ze veel tegenkomt, maar dat lijken de meesten telkens te vergeten. Idols trouwens ook, Secret Mage ook etc. etc. etc.
Hij bedoelt niet zozeer een kaart maar een deck.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zelfs dan moet je het geluk hebben dat je die counters wel in net dat potje in je begin hand hebt. Dat gebeurd bij mij vaker niet, dan wel helaas 😏
Ook zonder direct counterplay kun je natuurlijk nog winnen. Ligt eraan in welke mate je jouw deck aanpast op wat je tegenkomtquote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zelfs dan moet je het geluk hebben dat je die counters wel in net dat potje in je begin hand hebt. Dat gebeurd bij mij vaker niet, dan wel helaas 😏
Het begint bij een kaart. Verlies je veel van Pirates kun je Crawlers in je deck doen. Counter je ook Bloodlust Shaman, Miracle Rogue en Token Druid in zekere mate. Verlies je nog steeds ga je eens kijken waardoor het komt: is de focus weg uit je deck, stabiliseer je te laat (heb je meer tijd nodig), is je deck gewoon in het nadeel in de match-up etc. etc.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij bedoelt niet zozeer een kaart maar een deck.
Tuurlijk, zal die uiteindelijk ook altijd blijven. Niet veel mensen hebben zin in een meta met potjes van 20 minuten. Zolang er maar ruimte is voor combo/midrange/control is het goed en volgens mij is dat nu wel zo.quote:
Ik speel momenteel niet genoed ranked om echt te weten wie wat speelt. Wat ik tegenkom is redelijk divers. Diverser dan in de tijden van facehunter, mechmage en secret pala.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Tuurlijk, zal die uiteindelijk ook altijd blijven. Niet veel mensen hebben zin in een meta met potjes van 20 minuten. Zolang er maar ruimte is voor combo/midrange/control is het goed en volgens mij is dat nu wel zo.
Ik heb het deck nog in mijn list voor wildquote:Op zondag 23 juli 2017 10:56 schreef Blistering het volgende:
Mech MageMet dat deck heb ik destijds m'n 500 Mage wins gegrind. Heerlijk deck.
En terecht. Ik speel 99% van de tijd Renolock in Wild. Wat een ongelooflijk sterk deck is dat nog steedsquote:Op zondag 23 juli 2017 12:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb het deck nog in mijn list voor wild
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Jep en als je enkel kunt uitbreiden in stats is een infinite regress in powercreep dus niet te voorkomenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:34 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
De beperkte mate waarin je andermans beurt kunt beinvloeden is wel een grote rem op een meer strategische game. Eigenlijk hebben we alleen creatures en sorceries, dan kom je al gauw op die statbased basis. Ik zie dat binnen HS niet gauw veranderen,
wat een schrijnend slechte reward.quote:Op maandag 24 juli 2017 01:44 schreef DaveDave09 het volgende:
Eerste keer 12 wins!
www.heartharena.com/arena-run/lw4t2l
Speel sinds een maand (als ik speel) eigenlijk alleen maar arena, dit deck speelde echt heerlijk met zoveel tempo.
Loss 1 was tegen een hunter waar ik dus alle 5+ mana kaarten pakte, en de tweede loss was tegen een kazakus warlock (on curve kazakus met goede opties).
Rewards: 400 gold, 1 pack, 1 golden common
Bijna het maximale aantal gold gekregen dat mogelijk is met 12 wins, ik zou niet klagen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 08:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
wat een schrijnend slechte reward.
Of een Hero Card waarmee je discarded kaarten terughaalt ofzo. Maar dan heb je drie legendaries van 2 expansions nodig om überhaupt één deck te kunnen makenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:57 schreef 2Happy4U het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)d_warlock_legendary/
Wat een stuk strontmag hopen dat discard lock een serieuze buff krijgt in de vorm van kaarten waarmee je kunt kiezen wat je discard.
Die warrior kaart gaat de nieuwe Deaths Bite wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Of een Hero Card waarmee je discarded kaarten terughaalt ofzo. Maar dan heb je drie legendaries van 2 expansions nodig om überhaupt één deck te kunnen maken
[ afbeelding ]
Deze en die Rogue kaart zijn dan wel weer ok.
Wtf is dit voor lameass kaartquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:10 schreef 2Happy4U het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_taldaram_hearthpwn/
Ja. Interessante combo piece kan het zijn, mits andere goede combostukken die nu nog ontbreken grotendeels.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wtf is dit voor lameass kaart
Dus een 3/3 ysera bijv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |