Beelden worden gemanipuleerd en je wordt inderdaad op een bepaalde manier neergezet. Geloof ik ook zeker. Kijk, ik denk zeker dat ze niet helemaal 'eerlijk' was. Ze zocht toch die aandacht. Maar 't feit is dat ze zich van de meiden het minst erg heeft gedragen. Merijn is neergezet als een engeltje, maar feit is dat ie al een band aan het opbouwen was met Pom. Die opmerkingen bijv. -> 'maak het niet te laat he' als zij nog bleef zitten als hij al ging slapen (alsof ze een stel zijn), dat geroezemoes steeds met elkaar, constant elkaar opzoeken en dan was er nog niks aan de hand en zei hij steeds voor de camera: ik doe het rustig aan. Uhu!

Maar die band werd wel opgebouwd.
Toen de slechte beelden kwamen (het zoenen met Jolien), rest is nog maar te raden wat het nou precies was, stapte hij zo over naar Pommeline. Wat krokodillentranen omdat ie zich in zn pik getrapt voelde. Dagje later meteen seks, twee weken later een relatie

. En dan inderdaad zeggen dat het niet zo is, later toegeven dat het tóch zo is, ondertussen interviews geven over slechte Lisa en hoe goed hij was, blabla. Het is een soort van Lize-situatie, alleen is hij doortrapt en arrogant. Die houding ook van 'kijk mij eens voorbeeldig zijn en mijn ex zo sneaky' maar ondertussen dus gewoon een meid 'sneaky' penetreren in een badkamer vanwege de 'verschrikkelijke beelden' die je hebt gezien.
Was je relatie je wat waard, dan had je iig geluisterd naar de kant van je partner, want uiteindelijk had 'ie enkel een zoen gezien met een meid en wat beelden van iemand met alcohol op die wat losser was (wat ie zelf ook zei: ze lijkt haarzelf niet).
Heeft dus ook ergens 'n kind rondlopen, hele Insta vol met hoe tof ie wel niet is, denk dat we binnen nu en een jaar een interview met Pommeline zien die aangeeft dat het uit is omdat ie vreemd is gegaan of iets in die richting.