abonnement Unibet Coolblue
pi_170178401
Louis Vuitton "Graduation loafer" (referentie # 1A1I06)
Maat: UK6/EU40.
Afhankelijk van het (zon)licht is in meerdere- of mindere mate de bekende LV "Damier" print zichtbaar.
Behoudens de hakken in perfecte conditie (suede aan de binnenkant in nieuwstaat).
Verkoop wegens overtolligheid schoenencollectie maar eigenlijk meer vanwege het gebrek aan gelegenheid om het te dragen. Uitendelijk 2x op een feestje gedragen en dat was het wel.
Afkomstig uit LV boutique Düsseldorf.
Nt. Dit is een loafer en niet een instapper. Als je de hiel op de langere termijn mooi wilt houden dien je dus een schoenlepel te gebruiken. Het zit niet zo losjes als een instapper of espadrilles.

De vraagprijs is: E400,00.

Ophalen in Deventer of verzenden.
Verzending binnen NL kost: E 6,95.

http://de.louisvuitton.co(...)uation-loafer-014009











[ Bericht 2% gewijzigd door THE.LEGEND op 12-04-2017 21:52:41 ]
pi_170178490
Haha oO<
pi_170178540
450 euro, dat is echt fantastisch!
pindazakje
pi_170178862
Moet je perse Marokkaans zijn om deze te kopen?
  woensdag 12 april 2017 @ 21:47:07 #5
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_170179086
Potverdorie wat een geld voor teringgggg lelijke schoenen.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_170183860
Serieuze vraag : bij welke leeftijdscategorie passen deze schoenen? 15? 20? 30? 80? Waar is dit mode?
Somebody that I used to know
  donderdag 13 april 2017 @ 10:41:39 #7
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_170186970
Succes met de verkoop. Zonde dat de comments zoals te verwachten, het niveau van de gemiddelde FOKker tonen.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_172295678
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:41 schreef x3ro het volgende:
Succes met de verkoop. Zonde dat de comments zoals te verwachten, het niveau van de gemiddelde FOKker tonen.
Bedankt.

Prijsverlaging: ¤ 370,00.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:41:54 #9
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_172340269
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:41 schreef x3ro het volgende:
Succes met de verkoop. Zonde dat de comments zoals te verwachten, het niveau van de gemiddelde FOKker tonen.
Eens en oneens. Het niveau van de gemiddelde fokker is inderdaad bedroevend. Maar het zijn wel echt overpriced schoenen. Daarbij: 'loafers' vs. 'instappers' :') Het zijn gewoon (te) strakke instappers, komop zeg.

Maargoed, voor de merkengeile metroman die niks beters weet te doen met z'n geld natuurlijk een musthave.

Veel succes met de verkoop TS! Gratis kick(s). Pun intended.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:57:51 #10
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_172340614
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:41 schreef Sosa het volgende:

[..]

Eens en oneens. Het niveau van de gemiddelde fokker is inderdaad bedroevend. Maar het zijn wel echt overpriced schoenen. Daarbij: 'loafers' vs. 'instappers' :') Het zijn gewoon (te) strakke instappers, komop zeg.

Maargoed, voor de merkengeile metroman die niks beters weet te doen met z'n geld natuurlijk een musthave.

Veel succes met de verkoop TS! Gratis kick(s). Pun intended.
Doe zelf regelmatig prijzigere schoenen weg via een daarvoor bestemd platform. 3/4/500 euro is bij bepaalde merken en modellen eerder regel dan uitzondering mits in goede staat. Denk dat TS er goed aan zou doen betere foto's met vooral betere belichting te maken. Slechte foto's laten schoenen al snel slecht ogen.

Dat loafer vs. instapper is wel een beetje mwah mwah, maar mede door de gebruikte termen. In mijn hoofd vallen loafers namelijk onder de categorie instappers. Maar er zit wel degelijk verschil tussen bijvoorbeeld een loafer en een driving shoe. Die eerste zijn namelijk veelal ook stijver.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 14:11:22 #11
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_172340876
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:57 schreef x3ro het volgende:

[..]

Doe zelf regelmatig prijzigere schoenen weg via een daarvoor bestemd platform. 3/4/500 euro is bij bepaalde merken en modellen eerder regel dan uitzondering mits in goede staat. Denk dat TS er goed aan zou doen betere foto's met vooral betere belichting te maken. Slechte foto's laten schoenen al snel slecht ogen.

Dat loafer vs. instapper is wel een beetje mwah mwah, maar mede door de gebruikte termen. In mijn hoofd vallen loafers namelijk onder de categorie instappers. Maar er zit wel degelijk verschil tussen bijvoorbeeld een loafer en een driving shoe. Die eerste zijn namelijk veelal ook stijver.
Fair enough, er is een markt voor zulke merkenschoenen, maar dat neemt niet weg dat het een overpriced mode-accessoire is. Kostprijs zal hooguit enkele tientjes zijn. Ik kan daar weinig begrip voor opbrengen (als in: je kan je geld beter besteden), maar respecteer anderen wel als ze hiervoor kiezen. Ik hoop echter dat ze het doen voor zichzelf en niet om te pochen of zich beter naar de buitenwereld te etaleren.

Overigens, ik heb zelf zooltjes op maat laten maken door zo'n ergotherapeut (want indo, platvoeten ;) ) en dat kun je helemaal customizen, van vorm tot demping etc. Die zet ik over in ieder nieuwe schoenpaar en loopt beter dan de duurste merken. Dus als het om comfort gaat, kun je beter schoenen(zolen) op maat laten maken. Maarja, geen merk he.

Sorry TS, ik blijf nu weg uit je topique.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173125285
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:57 schreef x3ro het volgende:

[..]

Doe zelf regelmatig prijzigere schoenen weg via een daarvoor bestemd platform. 3/4/500 euro is bij bepaalde merken en modellen eerder regel dan uitzondering mits in goede staat. Denk dat TS er goed aan zou doen betere foto's met vooral betere belichting te maken. Slechte foto's laten schoenen al snel slecht ogen.

Dat loafer vs. instapper is wel een beetje mwah mwah, maar mede door de gebruikte termen. In mijn hoofd vallen loafers namelijk onder de categorie instappers. Maar er zit wel degelijk verschil tussen bijvoorbeeld een loafer en een driving shoe. Die eerste zijn namelijk veelal ook stijver.
Sorry voor de late reactie. Was niet in NL. Welk platform? Heb nog meer spullen liggen, maar daar begin ik niet eens aan om dat hier of op MP te verkopen gezien de te verwachten reacties/biedingen.
W.b. foto's, ja, weet ik wel, maar met mobieltje/point &shoot gaat sneller. Wil daarnaast een zo goed mogelijk beeld geven van de realiteit (zonder photoshop) om teleurstelling na ontvangst te voorkomen. What you see is what you get. :)

**********
Prijsverlaging: ¤ 350.

[ Bericht 0% gewijzigd door THE.LEGEND op 13-08-2017 23:24:50 ]
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:56:44 #13
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_173138047
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 23:10 schreef THE.LEGEND het volgende:

[..]

Sorry voor de late reactie. Was niet in NL. Welk platform? Heb nog meer spullen liggen, maar daar begin ik niet eens aan om dat hier of op MP te verkopen gezien de te verwachten reacties/biedingen.
W.b. foto's, ja, weet ik wel, maar met mobieltje/point &shoot gaat sneller. Wil daarnaast een zo goed mogelijk beeld geven van de realiteit (zonder photoshop) om teleurstelling na ontvangst te voorkomen. What you see is what you get. :)

**********
Prijsverlaging: ¤ 350.
Dm
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_173391466
Ze zijn voor de vraagprijs verkocht. Topic mag dus dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')