quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:03 schreef bazbo het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk kreeg ik deze RSD2019-uitgave te pakken. Trots postte ik bovenstaande foto ergens op een Zappaforum. Prompt kwam Italiaanse Zappavriend 'Pappazappa' met onderstaande foto:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie op www.bazbo.net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd!'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd!
'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De setlijst van het concert was zoals het op deze cd's staat. Alleen horen we niet Stairway To Heaven en Whippin' Post van het concert (omdat Dweezil erop meespeelde en hij niet wilde dat deze stukken erop kwamen), maar van twee of drie dagen eerder.quote:Op woensdag 23 juni 2021 07:56 schreef OProg het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe zo een complete set nou eigenlijk was. Ik ken natuurlijk de live-albums van de Tour dus ik ben wel benieuwd of het is zoals ik in mijn hoofd heb.
Mijn voorstel (let op, het is het mijne hè, iedereen zal je een andere tips geven):quote:Op zondag 11 juli 2021 11:53 schreef Koekoekskind het volgende:
Ik ga de documentaire van Winter met een vriend zien over Zappa vrijdag. Ik zou wel meer bekend willen raken met zijn muziek namelijk, maar het is zó veel dat ik amper weet waar te beginnen. Iemand tips?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |