Ahh proficiatquote:Op woensdag 12 april 2017 10:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
O ja ik heb wat stukjes van hen op YouTube gezien, ze zijn zo leuk samen! Inmiddels is ze (weer, 1e keer miskraam) zwanger! Net zolang als dat ik zwanger ben, hoe leuk is dat
quote:Op woensdag 12 april 2017 13:19 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Yep!Klinkt top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 april 2017 13:27 schreef Michellee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat is toch juist een ding dat seks vrij vroeg in de relatie / op de eerste date geen lang leven beschoren is?quote:Op woensdag 12 april 2017 01:22 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Bram en Patty zijn bij elkaar gebleven.
Maar goed in NL vooralsnog een 1/6 score op na het programma gehuwd blijven. Dan doen ze dat in België toch een stuk beter.
Ik schrok sowieso al dat rond de 50% bij alle andere versies getrouwd bleef bij het einde van het programma. Denk dat veel Nederlanders er toch te nuchter voor zijn.
Dit koppel van de Vlaamse versie bijv. is geniaal.
[ afbeelding ]
Die spraken na het huwelijk al af om over 5 weken te gaan scheiden. Haalde alle druk weg. Een van hun tips was om het tussen de dekens niet rustig aan te doen. En op een gegeven moment vielen ze als een blok voor elkaar.Nu was zij zwanger oid.
Ik snap de kritiek ergens niet op haar, wie weet is het allemaal listig gemonteerd en is het in het echt iemand waarmee je prima een biertje kan drinken. Iedereen heeft een handleiding en zij dus ook.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:23 schreef Fietsertje70 het volgende:
Optie 1: Johan is zwaar de lul omdat hij, na 2x kloppen, de slaapkamer binnen gaat om te waarschuwen dat de bus eerder vertrekt.
Optie 2: Johan denkt: Laat ik Renate's privacy respecteren en de bus vertrekt zonder haar. Krijgt hij op z'n kloten omdat hij haar niet gewaarschuwd heeft.
Johan kon het dus never nooit niet goed doen.
Dat iemand Renate bezwangerd heeft...was dat geen inbreuk op haar privacy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door W00fer op 12-04-2017 16:55:38 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Was juist de tip om het dus niet te serieus te nemen. Daarmee haalden ze serieuze druk van de zaak. Zij dachten zelf dat het een mismatch was vanaf het eerste moment.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:13 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat is toch juist een ding dat seks vrij vroeg in de relatie / op de eerste date geen lang leven beschoren is?
Meer afleveringen? Nee joh. De koppels zijn alleen maar bij gebaat als er zo min mogelijk de camera bij betrokken is.quote:Het programma is misschien iets te snel allemaal om de koppels echt een succes te laten worden. Wellicht is 10 afleveringen in plaats van 8 beter.
Dat kan best maar dan krijg je grote tijdssprongen en dan snapt de kijker het niet meer.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:04 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Was juist de tip om het dus niet te serieus te nemen. Daarmee haalden ze serieuze druk van de zaak. Zij dachten zelf dat het een mismatch was vanaf het eerste moment.
[..]
Meer afleveringen? Nee joh. De koppels zijn alleen maar bij gebaat als er zo min mogelijk de camera bij betrokken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 april 2017 09:46 schreef Michellee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Haha geloof het meteen. Die "ruzie" over de afwas kwam in het voorstukje heel echt over maar in de aflevering droop het sarcasme er duidelijk vanaf!quote:Op vrijdag 14 april 2017 22:22 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik ken mensen die Chantal kennen van 'nicolai en chantal'. Ze moesten van het programma soms ruzie maken voor de beelden blijkbaar.
Ik denk dat ze het idee had dat ze al klaar was, maar volgens mij houdt ze zichzelf voor de gek.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:31 schreef potjecreme het volgende:
Denk dat Richelle eerst aan zichzelf moet gaan werken en het niet in mannen moet gaan zoeken.
Hij is wel héél duidelijk....quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:44 schreef -Magica- het volgende:
[..]
"Ik vind je gewoon totaal niet aantrekkelijk"
Wat een botte boer
Ja best zielig voor haar. Duidelijk dat wel...quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:44 schreef -Magica- het volgende:
[..]
"Ik vind je gewoon totaal niet aantrekkelijk"
Wat een botte boer
"Je bent mn type niet" dekt ook de lading welquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:52 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat kan ook in iets andere bewoordingen
Das waar. Wij mannen zijn soms gewoon botquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:52 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat kan ook in iets andere bewoordingen
Ze is ook wel irritantquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Das waar. Wij mannen zijn soms gewoon bot
Ik vind hem ook vervelend zoals hij haar afkraakt met 'het uiterlijk is ook niet wat je ervan verwacht had'.quote:
Ja ook een eikel van een ventquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hem ook vervelend zoals hij haar afkraakt met 'het uiterlijk is ook niet wat je ervan verwacht had'.
eigenlijk verdienen ze elkaarquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hem ook vervelend zoals hij haar afkraakt met 'het uiterlijk is ook niet wat je ervan verwacht had'.
Ze zijn nog jong, ze weten niet beter denk ik... Misschien ook een beetje over laten halen door de productie.quote:
Ying en Yang lijken niet helemaal in evenwicht bij haar.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:05 schreef Starlie het volgende:
Voor een 24 jarige ziet ze er wel rot uit.. (sorry mag niet oordelen)
Ja denk het ookquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ze zijn nog jong, ze weten niet beter denk ik... Misschien ook een beetje over laten halen door de productie.
Totaal niet hèquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:07 schreef Disana het volgende:
'Ik vind je niet aantrekkelijk.'
Zo die zit.
Dat ja. Ik zou haar zeker 34 schatten.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:05 schreef Starlie het volgende:
Voor een 24 jarige ziet ze er wel rot uit.. (sorry mag niet oordelen)
Het is inderdaad nog een groot soort puber. Lekker simpel, is ie ook.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:12 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De swipe fase: kijken "wat er koop" is.
Maar waaaaaarom dan nietquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
"Je bent mn type niet" dekt ook de lading wel
Ik vind haar een beetje raar. Beetje ingehouden dominantie wat er zo voor de TV niet uitkomt, zal zich mooier voordoen dan dat ze is want TV. Maar Jeroen was het wijste in deze...quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:15 schreef Starlie het volgende:
Niet om het goed te praten voor Jeroen maar volgens mij was hij al eerder pijnlijk duidelijk tegen haar geweest. Zij lijkt me wel een typje die met "Ja maars" blijft komen.
10 uur na de bruiloft lag ze al wulps tegen zijn blote bovenlijf aan te schuren met haar Hema slipquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:14 schreef DKUp het volgende:
Je kan niet verwachten om binnen twee dagen lijfelijk te zijn.
Het gaat niet per se om het uiterlijk, het gaat erom wat je belangrijk vindt. Hij vindt uiterlijk en sporten belangrijk - waarom zou dat 'minder waard' of kinderachtiger zijn dan gezellig knutselen of een hechte familieband creereen ?quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:13 schreef freaky40 het volgende:
TeamJeroen. Volkomen eens met hem, het gaat toch om het uiterlijk. Kun je moeilijk over doen, maar zo zit de wereld in elkaar. Simpel. En die wetenschappers hebben gefaald, net als vorig seizoen 1 koppel wat het gaat redden. Conclusie: de wetenschap heeft gefaald, en dus kunnen we dit programma wel opdoeken en geen vervolg meer aan geven....
Moet je niet aan mij vragen, dat is zijn keuze. En dat mag hij en kan me er wel in vinden in zijn mening in deze.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:17 schreef Zith het volgende:
[..]
Het gaat niet per se om het uiterlijk, het gaat erom wat je belangrijk vindt. Hij vindt uiterlijk en sporten belangrijk - waarom zou dat 'minder waard' of kinderachtiger zijn dan gezellig knutselen of een hechte familieband creereen ?
Ik praat met je meequote:Op dinsdag 18 april 2017 21:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet je niet aan mij vragen, dat is zijn keuze. En dat mag hij en kan me er wel in vinden in zijn mening in deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |