Uiteraard.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Oh jee, had jij niet een klacht over dit topic gepost?
quote:
Waarom eigenlijk? Kwam een beetje huilerig over eerlijk gezegd. Niet dat de mods er iets mee doen ook.quote:
Pfffff ik zou tien dagen moeten vasten. Maar bro, ik ben een luie aleviet.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat heb jij met zaman.
Ramazan.
Lees het topic. Shit die vroeger wel mocht, mag ineens niet meer sinds hij 'MOD' is. Nogal hypocriet, net als jij.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:19 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Kwam een beetje huilerig over eerlijk gezegd. Niet dat de mods er iets mee doen ook.![]()
Luie Aleviet is een pleonasme als je het hebt over 10 dagen, maar zelfs dat niet?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pfffff ik zou tien dagen moeten vasten. Maar bro, ik ben een luie aleviet.
Je bent hier niet welkom RAUS.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Lees het topic. Shit die vroeger wel mocht, mag ineens niet meer sinds hij 'MOD' is. Nogal hypocriet, net als jij.
Stil zamanci seniquote:Op donderdag 13 april 2017 21:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Luie Aleviet is een pleonasme als je het hebt over 10 dagen, maar zelfs dat niet?
Hehe.quote:
Simpel, we haten allemaal elkaar, kunnen elkaars bloed wel drinken, maar zijn vijandig en een tegen de buitenstaander.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hehe.
Wrm altijd zo defensief, heb ik jouw naam genoemd?
3, 10 Ramazanquote:Op donderdag 13 april 2017 21:24 schreef Hamzoef het volgende:
Ik dacht dat jullie trouwens 12 dagen vastten, maar 10 dus?
TURKEN ALTEID NMR 1quote:Op donderdag 13 april 2017 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Simpel, we haten allemaal elkaar, kunnen elkaars bloed wel drinken, maar zijn vijandig en een tegen de buitenstaander.
Zal best. Maar waarom altijd zo boos?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Simpel, we haten allemaal elkaar, kunnen elkaars bloed wel drinken, maar zijn vijandig en een tegen de buitenstaander.
We zijn niet boos, we zijn gewoon natuurlijk zo.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zal best. Maar waarom altijd zo boos?
Ja, het zal wel. Ik las dit net: https://www.theguardian.c(...)-turkey-coup-erdoganquote:Op donderdag 13 april 2017 21:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We zijn niet boos, we zijn gewoon natuurlijk zo.
NOBODY CARES A BOUNTYquote:Op donderdag 13 april 2017 21:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, het zal wel. Ik las dit net: https://www.theguardian.c(...)-turkey-coup-erdogan
_!
OK swa ik moet jou betalen ofzo?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stuur dm, ik leg je uit hoe het werkt.
Je dacht laat ik eens nieuws van bijna een jaar oud lezen? Dat is niet de bedoeling van nieuws lezen he.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, het zal wel. Ik las dit net: https://www.theguardian.c(...)-turkey-coup-erdogan
_!
Je bent zelf een bounty.quote:
Ik zeg toch dm dan lanquote:Op donderdag 13 april 2017 21:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
OK swa ik moet jou betalen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |