Uiteraard.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Oh jee, had jij niet een klacht over dit topic gepost?
quote:
Waarom eigenlijk? Kwam een beetje huilerig over eerlijk gezegd. Niet dat de mods er iets mee doen ook.quote:
Pfffff ik zou tien dagen moeten vasten. Maar bro, ik ben een luie aleviet.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat heb jij met zaman.
Ramazan.
Lees het topic. Shit die vroeger wel mocht, mag ineens niet meer sinds hij 'MOD' is. Nogal hypocriet, net als jij.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:19 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Kwam een beetje huilerig over eerlijk gezegd. Niet dat de mods er iets mee doen ook.![]()
Luie Aleviet is een pleonasme als je het hebt over 10 dagen, maar zelfs dat niet?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pfffff ik zou tien dagen moeten vasten. Maar bro, ik ben een luie aleviet.
Je bent hier niet welkom RAUS.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Lees het topic. Shit die vroeger wel mocht, mag ineens niet meer sinds hij 'MOD' is. Nogal hypocriet, net als jij.
Stil zamanci seniquote:Op donderdag 13 april 2017 21:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Luie Aleviet is een pleonasme als je het hebt over 10 dagen, maar zelfs dat niet?
Hehe.quote:
Simpel, we haten allemaal elkaar, kunnen elkaars bloed wel drinken, maar zijn vijandig en een tegen de buitenstaander.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hehe.
Wrm altijd zo defensief, heb ik jouw naam genoemd?
3, 10 Ramazanquote:Op donderdag 13 april 2017 21:24 schreef Hamzoef het volgende:
Ik dacht dat jullie trouwens 12 dagen vastten, maar 10 dus?
TURKEN ALTEID NMR 1quote:Op donderdag 13 april 2017 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Simpel, we haten allemaal elkaar, kunnen elkaars bloed wel drinken, maar zijn vijandig en een tegen de buitenstaander.
Zal best. Maar waarom altijd zo boos?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Simpel, we haten allemaal elkaar, kunnen elkaars bloed wel drinken, maar zijn vijandig en een tegen de buitenstaander.
We zijn niet boos, we zijn gewoon natuurlijk zo.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zal best. Maar waarom altijd zo boos?
Ja, het zal wel. Ik las dit net: https://www.theguardian.c(...)-turkey-coup-erdoganquote:Op donderdag 13 april 2017 21:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We zijn niet boos, we zijn gewoon natuurlijk zo.
NOBODY CARES A BOUNTYquote:Op donderdag 13 april 2017 21:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, het zal wel. Ik las dit net: https://www.theguardian.c(...)-turkey-coup-erdogan
_!
OK swa ik moet jou betalen ofzo?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stuur dm, ik leg je uit hoe het werkt.
Je dacht laat ik eens nieuws van bijna een jaar oud lezen? Dat is niet de bedoeling van nieuws lezen he.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, het zal wel. Ik las dit net: https://www.theguardian.c(...)-turkey-coup-erdogan
_!
Je bent zelf een bounty.quote:
Ik zeg toch dm dan lanquote:Op donderdag 13 april 2017 21:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
OK swa ik moet jou betalen ofzo?
quote:
0Fuxquote:Op donderdag 13 april 2017 21:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
van welke mislukte rapper/vlogger is dat nu weer?
Ik zeg tegen jou ga naar huis en gedraag je.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo? Ben heerlijk aan chillen hier. Nu wat drinken.
#ALTIJDBRADDIEGANGquote:
0fux wat een drieftoeterquote:
K zie niksquote:Op donderdag 13 april 2017 22:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mijn nicht is aan telefoneren met haar lover. Ik verveel me hier. Even snel. Niet quoten.
Spannend!! Bellen met je verkiering, deden wij al in brugklasquote:Op donderdag 13 april 2017 22:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mijn nicht is aan telefoneren met haar lover. Ik verveel me hier. Even snel. Niet quoten.
View My Video
Wat haatte ik datquote:Op donderdag 13 april 2017 22:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Spannend!! Bellen met je verkiering, deden wij al in brugklas
Komt goed joh, heb je je sterke en zwakke punten al voorbereid?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
Heb gesolliciteerd.Heb mijn brief en CV 140 x gecheckt en nog ben ik bang op foutjes
quote:Op donderdag 13 april 2017 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Komt goed joh, heb je je sterke en zwakke punten al voorbereid?
Vooral omdat mobiele telefoons nog niet bestonden. Dus moest je bellen naar huistelefoon, en je wist dan nooit of er stiekem nog iemand anders meeluisterde (wanneer er meerdere telefoons in de betreffende woning aanwezig waren).quote:
Alsof iemand jou aan zou nemen met dat haar.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
Heb gesolliciteerd.Heb mijn brief en CV 140 x gecheckt en nog ben ik bang op foutjes
quote:Op donderdag 13 april 2017 22:46 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Vooral omdat mobiele telefoons nog niet bestonden. Dus moest je bellen naar huistelefoon, en je wist dan nooit of er stiekem nog iemand anders meeluisterde (wanneer er meerdere telefoons in de betreffende woning aanwezig waren).![]()
Dat zijn struggles die de jeugd van tegenwoordig niet kent, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |