Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Edgy? Vind van niet. En een roze broek wil ik. Probleem is, heb geen ruimte. Mijn nicht neemt een doos Marokkaanse kaas mee omdat mijn moeder dat graag wil. Moet ik dus ook al meenemen.
Beiden tbh. Maar ik vind de lengte niet flatteus om eerlijk te zijn. De kleur zelf zou je wel sieren.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Broek of dingen mee moeten sjouwen?
Ah. Als ik mijn oude laptop nog had, had ik je mijnes kunnen sturen. Jammer. Gewoon krachtig en kort. Maar ook wel persoonlijk.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:17 schreef Stimorol- het volgende:
Moet een motivatie brief schrijven.
Tips?
Edgyquote:
Met veel belangstelling stuur ik mijn motivatiebrief voor de functie administratief medewerker binnen uw bedrijf. Op dit moment ben ik werkzaam bij een ander bedrijf als administratief medewerker. Daar gaat het om een tijdelijke functie, namelijk het vervangen van een collega die met zwangerschapsverlof is. Daarom ben ik zeer actief aan het zoeken naar een nieuwe baan die veel uitdaging bied.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:17 schreef Stimorol- het volgende:
Moet een motivatie brief schrijven.
Tips?
Random tekst voor motivatiebriefquote:
Je vroeg toch of iemand naar je motivatie wou kijken? Drug is daar, naar mijn mening, de geschikte persoon voor.quote:
oehhquote:Op donderdag 13 april 2017 13:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je vroeg toch of iemand naar je motivatie wou kijken? Drug is daar, naar mijn mening, de geschikte persoon voor.
Ja. Meen het echt.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:56 schreef Stimorol- het volgende:
Maar is Drug wel te vertrouwen. Moet em indienen voor 16u.
Lekker, wat heb je gedaan de afgelopen dagen..quote:Op donderdag 13 april 2017 14:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mooi. Ja, goed. Lekker weer en lekker aan genieten van aanwezigheid van mijn lieve nichtje.
betekent veelquote:Op donderdag 13 april 2017 13:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat? Is maar een virtuele kus!
Niet veel tot nu toe. Gewinkeld in een shoppingmall hier in de buurt. Gisteravond wel even naar centrum van Madrid geweest, maar na 10 minuten besloten dat leuker is om naar huis te gaan en een meidenavond te houden. Net klaar met dweilen en badkamers boenen. Gaan vandaag voor de verandering thuis eten en dus zo koken.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lekker, wat heb je gedaan de afgelopen dagen..
Stad geweest etc..
Tja, dan houdt het op. Heb je misschien geen vriendinnen die er even naar kunnen kijken?quote:Op donderdag 13 april 2017 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik durf m'n motivatie niet door te sturen.;(
Die vond het goedquote:Op donderdag 13 april 2017 15:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Tja, dan houdt het op. Heb je misschien geen vriendinnen die er even naar kunnen kijken?
Begrijp het en het is een heel normaal gevoel.quote:Op donderdag 13 april 2017 15:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die vond het goedMaar ben gewoon erg onzeker.
Echt overkomt?? Wat is precies?quote:Op donderdag 13 april 2017 17:18 schreef Stimorol- het volgende:
Insecure as fuckterwijl ik zojuist weer compliment kreeg dat ik zo relaxt en echt overkom.
Ware interesse in mensen tonen juist ja....ik vind mensen die "real" proberen over te komen door zehma "hey piet hoe was je weekend"...te spelen nog gladder dan mensen die onbewust geen interesse tonen in andere mensen.quote:Op donderdag 13 april 2017 17:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Puur. Ze zei je toont ware interesse in mensen en komt erg relaxt over in je conversatie.
Dat is mijn klacht. Wou dat ik gladder was, mijn collega's zijn dat wel allemaal. Maar vind ze ook wel achterbakser.quote:Op donderdag 13 april 2017 17:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ware interesse in mensen tonen juist ja....ik vind mensen die "real" proberen over te komen door zehma "hey piet hoe was je weekend"...te spelen nog gladder dan mensen die onbewust geen interesse tonen in andere mensen.
Geen leuke mannelijke collega waar je iets mee kan beginnen?quote:Op donderdag 13 april 2017 18:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
Oh, heb zulke lieve en oprechte collega's. Ben best gezegend met zo een fijne werkplek. Besef ik maar al te meer als ik allerlei verhalen hoor van mensen die juist klagen over werk en collega's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |