quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, laatste keer Madrid ook twee racistische inciditenten. Toen wel mijn mond opengetrokken en gedreigd. Mijn blik is gevaarlijk, haha.
Je had een vinger in zijn oog moeten steken,kut tokkiequote:Op dinsdag 11 april 2017 09:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben een keer berberaap genoemd door een tokkie in het vliegtuig. Eigenlijk had ik haar, zoals het een aap betaamt, alle hoeken van vliegtuig moeten laten zien.
Verander je je naam binnenkort naar PSVEL?quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je had ee vinger in zijn oog moeten steken,kut tokkie
Als ze 3e worden wel jaquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Verander je je naam binnenkort naar PSVEL?
Al 3 x gezegd tegen hem. Wees eens origineel.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Verander je je naam binnenkort naar PSVEL?
Ik neuk je helemaal de moeder. Tfoe!quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Al 3 x gezegd tegen hem. Wees eens origineel.
stijlvolquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik neuk je helemaal de moeder. Tfoe!
Knap zo zonder spelvaut!quote:
Ik neuk geen apen. Sorry.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik neuk je helemaal de moeder. Tfoe!
Apen? Wat krijgen we nou? Wie is er een aap? En doel je hiermee op een specifieke bevolkingsgroep? Is Stimirol rassies?quote:
Brah je praat poep.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Apen? Wat krijgen we nou? Wie is er een aap? En doel je hiermee op een specifieke bevolkingsgroep? Is Stimirol rassies?
Hamdollilah!!! Mabrouk!!!!!quote:Op woensdag 12 april 2017 15:43 schreef BellaaElisa het volgende:
![]()
Maghrebijnse ik ben niet snel op mn teentjes getrapt maar bij zo iets zou k me niet in kunnen houden. Niet slaan of iets (als ik wordt geslagen dan wel, logisch).
Ik heb dus die röntgen/echo gehad, ik kon gewoon mee kijken, er zit een klein balletje in (cyste ongv 3mm?) Maandag moet ik naar de huisarts, voor verdere info. Maar bij de poli zeiden ze al dat het limiet 6a7 mm moet zijn voor verwijdering, maar als ik er veel last van hou dan kunnen we wel de keuze maken voor een e.v.t verwijdering van de cyste. Het zit namelijk ook op een gunstige plek vlakbij me oksel.
Wat een opluchting heb de hele nacht wakker gelegen, viel even weg om half 6 en om half 9 was ik weer wakker
Gelukkig maar..quote:Op woensdag 12 april 2017 15:43 schreef BellaaElisa het volgende:
![]()
Maghrebijnse ik ben niet snel op mn teentjes getrapt maar bij zo iets zou k me niet in kunnen houden. Niet slaan of iets (als ik wordt geslagen dan wel, logisch).
Ik heb dus die röntgen/echo gehad, ik kon gewoon mee kijken, er zit een klein balletje in (cyste ongv 3mm?) Maandag moet ik naar de huisarts, voor verdere info. Maar bij de poli zeiden ze al dat het limiet 6a7 mm moet zijn voor verwijdering, maar als ik er veel last van hou dan kunnen we wel de keuze maken voor een e.v.t verwijdering van de cyste. Het zit namelijk ook op een gunstige plek vlakbij me oksel.
Wat een opluchting heb de hele nacht wakker gelegen, viel even weg om half 6 en om half 9 was ik weer wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |