abonnement Unibet Coolblue
pi_170221054
Ik heb endometriose en ben regelmatig een paar dagen compleet van de wereld. En kut genoeg moet ik me dan ook ziekmelden op school en stage. Kut, want nu moet ik weeer dagen inhalen en heeft me de nodige bijbaantjes gekost. Veel mensen vinden het aanstellerij. Tja. Ik heb niet voor m'n lol een operatie gehad om de endo te laten verwijderen, 10 verschillende pillen en anticonceptie dingen te proberen en lekker aan de pijnstillers te zitten.

Verlof is niet perse nodig, ziekmelden kan gewoon. Maar beetje begrip is wel fijn soms.
pi_170221206
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:38 schreef Koettie het volgende:
Ik heb endometriose en ben regelmatig een paar dagen compleet van de wereld. En kut genoeg moet ik me dan ook ziekmelden op school en stage. Kut, want nu moet ik weeer dagen inhalen en heeft me de nodige bijbaantjes gekost. Veel mensen vinden het aanstellerij. Tja. Ik heb niet voor m'n lol een operatie gehad om de endo te laten verwijderen, 10 verschillende pillen en anticonceptie dingen te proberen en lekker aan de pijnstillers te zitten.

Verlof is niet perse nodig, ziekmelden kan gewoon. Maar beetje begrip is wel fijn soms.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:38 schreef Koettie het volgende:
Ik heb endometriose en ben regelmatig een paar dagen compleet van de wereld. En kut genoeg moet ik me dan ook ziekmelden op school en stage. Kut, want nu moet ik weeer dagen inhalen en heeft me de nodige bijbaantjes gekost. Veel mensen vinden het aanstellerij. Tja. Ik heb niet voor m'n lol een operatie gehad om de endo te laten verwijderen, 10 verschillende pillen en anticonceptie dingen te proberen en lekker aan de pijnstillers te zitten.

Verlof is niet perse nodig, ziekmelden kan gewoon. Maar beetje begrip is wel fijn soms.
Kijk, met endometriose is het een ander verhaal natuurlijk. Alleen zoals je zelf al zei: ziek melden is genoeg.
pi_170221839
True. Maar zeggen 'ik heb menstruatiepijn' is nooit genoeg, altijd van die blikken van 'jaja'. Tot je uitlegt wat endometriose is (als ik daar zin in heb iig, vaak sla ik dat over), dan opeens is het oké. Terwijl heel veel vrouwen nog geen diagnose hebben. De tijd van eerste huisarts bezoek tot de diagnose is vaak nog steeds jaren. Bij mij heeft het vier jaar geduurd en dat is kort.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')