jacco | woensdag 11 december 2002 @ 16:49 |
Even proberen om alles over tuning zo centraal mogelijk te houden Dus plaats hier je foto's van eigen getunede wagens en/of van anderen. Zoveel mogelijk met specs. als dat kan. Natuurlijk kan je hier ook je vragen stellen over Tuning bv. past een 15" velg onder een citroën ZX. of hoe ver kan ik mijn BMW 325 verlagen. Je kan hier natuurlijk ook de meetings posten (inc. datum's). En natuurlijk filmpjes van getunede wagens zijn altijd welkom (mits Shareware ) De aftrap: dit is een Toyota Supra JZA-80, 1994 model.
Hier even wat getalletjes:
current power 1350 pk op 3.0 kg/cm2 engine Toyota 2JZ-GTE: 3.0 litre, Dual overhead cam displacement Over bored to 3,032cc (Standard 2,997 cc) Turbo charger GReddy T88-34Den ga zo maar door, aan deze auto is eigenlijk helemaal nix meer origineel. Maar is hij is zo mooi  |
Mukie | woensdag 11 december 2002 @ 16:52 |
Iemand bij Speed & Design in Utrecht geweest 2 weken geleden? (foto's in ontwikkeling) Of naar Essen voor Motor sport (ook fotows, ook in ontwikkeling) ? |
erikh | woensdag 11 december 2002 @ 16:54 |
1350 pk????? tering das meer dan een formule1 wagen man, klopt dat wel? |
jacco | woensdag 11 december 2002 @ 17:01 |
quote: Op woensdag 11 december 2002 16:52 schreef Mukie het volgende: Iemand bij Speed & Design in Utrecht geweest 2 weken geleden? (foto's in ontwikkeling)
yep ben bij Speed en design geweest. Hier even wat pics: Allemaal genomen op de opbouw dag. En vriend van mij stond namelijk op de beurs  Honda CRX Del Sol
 Honda Civic Coupe
 Honda CRX Vtec
 The Lady's
 |
jacco | woensdag 11 december 2002 @ 17:03 |
quote: Op woensdag 11 december 2002 16:54 schreef erikh het volgende: 1350 pk????? tering das meer dan een formule1 wagen man, klopt dat wel?
Ja, en dan nog maar met een stage 2 turbo, Ze zijn nu bezig met een stage 3 turbo. Maar de aandrijfas brak, dus willen ze er nu eentje van carbon onderzetten. En dan alsnog de stage 3 turbo erop zetten. |
Mukie | woensdag 11 december 2002 @ 17:23 |
quote: Op woensdag 11 december 2002 17:01 schreef jacco het volgende:[..] yep ben bij Speed en design geweest. Hier even wat pics: Allemaal genomen op de opbouw dag. En vriend van mij stond namelijk op de beurs  Honda CRX Del Sol [afbeelding] Honda Civic Coupe [afbeelding] Honda CRX Vtec [afbeelding] The Lady's [afbeelding]
Die meiden die erbij stonden, mochten ze van mij wel weglaten.... Die Golf die bij de Sound-afdeling stond, was een van mij favo's  |
jacco | woensdag 11 december 2002 @ 18:21 |
Even wat info over (onder de tuners gezien als heilige graal) NOS. Je hebt drie systemen:
 Hier heb je een diagram van een typisch NOS Systeem:
 ITEM DESCRIPTION 1. Bottle Valve Adapter 2. Bottle Valve Washer 3. Bottle Bracket(s) 4. Nitrous Bottle 5. Injector Plate 6. Carburetor Stud(s) 7. Carburetor Gasket(s) 8. Nitrous Solenoid 9. Fuel Solenoid 10. Nitrous Filter Fitting 11. Compression Fitting Adapter 12. Solenoid Mounting Bracket 13. Flare Jets 14. Formed Nitrous Solenoid Extension Tube 15. B-Nut (Tube Nut) 16. Fuel Filter (in-line) 17. Formed Fuel Solenoid Extension Tube 18. B-Nut (Tube Nut) 19. Main Nitrous Feed Line 20. Fuel Hose 21. Fuel Line Tee Fitting 22. Fuel Hose Clamps 23. Throttle Microswitch 24. Toggle Switch (not shown) 25. Universal Extension Tube quote: What Nitrous Oxide Is and What Nitrous Oxide Isn't To your engine, nitrous oxide is a more convenient form of normal air. Since we are only interested in the oxygen the air contains, nitrous oxide provides a simple tool for manipulating how much oxygen will be present when you add additional fuel in an attempt to release more power. The power always comes from the fuel source. Nitrous oxide is not a fuel. Nitrous oxide is a convenient way to add the additional oxygen required to burn more fuel. If you add only nitrous oxide and do not add additional fuel, you would just speed up the rate at which your engine is burning the fuel that it normally uses. This, more often than not, leads to destructive detonation. The energy comes from the fuel, not the nitrous. Nitrous oxide simply allows you to burn a greater quantity of fuel in the same time period; thus, the overall effect is a tremendous increase in the total amount of energy, or power, released from the fuel and available for accelerating your vehicle. There is no voodoo involved in nitrous oxide. In effect, using nitrous is no different from using a bigger carburetor, a better manifold, a supercharger, or a turbocharger. Understand that the air you and your engine breathe is made up, at sea level, of 78% nitrogen, 21% oxygen, and just 1% other gases. Nitrous oxide (N2O) is made by simply taking the 2 major components of earth's atmosphere (in this case 2 molecules of nitrogen and 1 molecule of oxygen) and attaching them together with a chemical bond. When the nitrous oxide goes into your engine the heat of combustion breaks the chemical bond to provide your engine more oxygen with which to burn fuel. As you've read, all race engines operate under the same principles: more air (better breathing, supercharging, turbocharging, or nitrous) plus more fuel in a denser vapor equals more power. Bron http://www.holley.com/HiOctn/TechServ/TechInfo/NOSTech.html
 
|
jacco | woensdag 11 december 2002 @ 21:00 |
Een peugeot 206 CC met een kit van Esquiss auto design. En ja dit rijd in nederland rond 
Car: Peugeot 206 CC, 2001 Owner: Daniëlle de Borgie Colour: gris iceland Engine: 2.0 litre injection 16 valve Bhp: 138bhp standard Extra's exterior & engine Full Esquiss 'Impact' bodykit Sparco front upper steel strut brace K&N 57I generation 2 air induction kit Devil manifold Devil de-cat pipe Devil XXL silence 17" Tramont wheels Green stuff brake pads Extra's interior & ICE Chrome gear knob Chrome rear rollbars Aluminium mats Clifford class 4 alarm Carjacking alarm Clarion DRX718R headunit Clarion equalizer Clarion 6 cd changer Caliber amplifier Brax condensator Focal subwoofers Focal front composet Focal rear composet 
|
flippie_flink | woensdag 11 december 2002 @ 21:50 |
 Production time 2000 Base in Nissan R34 Skyline GT-R Layout Front engine / 4WD Tires Bridgestone Potenza Length 4600 mm / 181.1 in Width 1785 mm / 70.2 in Height 1360 mm / 53.5 in Weight 1543 kg / 3395 lbs Engine Twin-turbo (HKS GT2530 x2) Inline 6 DOHC Wheelbase 2665 mm / 104.9 in Displacement ??? Gearbox 6sp manual Brakes Vented Discs Base Price ??? PERFORMANCE Top speed ??? 0-100 kmh / 0-60 mph ??? Power 447.7 kw / 600 bhp @ 7400 rpm Torque 600 nm / 444.4 ft lbs @ 5400 rpm |
jacco | donderdag 12 december 2002 @ 14:24 |
meetingverslag Import Expression Miami Beach. De show was verdeel over 2 dagen (zaterdag/zondag) Met een grote variëteit van verschillende show auto's. Zowel getuned door particulieren als door bedrijven. En zoals gewoonlijk waren er ook Bikini contest's en een DJ battle, er waren ook veel modellen aanwezig. 
Deze auto is volledig door Pepsi gesponsord. Deden bedrijven dat hier maar eens  Dit is natuurlijk een paar van 680 genomen foto's maar op naar de volgende en dat wordt Importfest Canada Toronto |
jacco | donderdag 12 december 2002 @ 18:05 |
nieuw snelheidsrecord voor de JUN Hyper Evo Vquote: I was informed by Susumu Koyama of JUN that they had run their Hyper Lemon EVO-V at Tsukuba yesterday for the RevSpeed Super Battle - and have totally smashed the track record: It now stands at an astounding 55.976 seconds. This is a truly astounding time - especially considering that most tuned cars can't even manage a sub one minute lap!
 ENGINE TYPE 4G63 BORE / STROKE 85.5mm / 94.0mm TOTAL ENGINE DISP. 2159cc COMPRESSION RATIO 8.5 : 1 MAX BOOST 2.0 kg/cm2 MAX POWER 575ps / 7200rpm MAX TORQUE 64.5kgm / 5500rpm
De press release van JUN zelf quote: JUN HYPER LEMON EVO V was developed in order to run a circuit fastest. The body was made light in order to obtain a good lap time. Engine is using JUN 2.2L STROKER KIT and JUN CAMSHAFT KIT. Moreover, the output realized 575PS by equipping TD06 turbine. In the Tsukuba circuit, JUN HYPER LEMON EVO V was faster than GT-R. Lap time was 0'57''301. It improves further and record is broken from now on. Development is also progressing now.
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 12-12-2002 18:20] |
Ultimora | vrijdag 13 december 2002 @ 13:55 |
haha wat Cool!!!! ik wou gisteren ook een hele zwik van JUN plaatsen, alleen ik dacht nou die fototjes zijn zo klein.. laat maar wezen.. staan ze er alsnog  |
jacco | zaterdag 14 december 2002 @ 12:11 |
quote: Op vrijdag 13 december 2002 13:55 schreef Ultimora het volgende: haha wat Cool!!!! ik wou gisteren ook een hele zwik van JUN plaatsen, alleen ik dacht nou die fototjes zijn zo klein.. laat maar wezen.. staan ze er alsnog 
Dan is er iig nog iemand die naar dit topic kijkt  |
jacco | zaterdag 14 december 2002 @ 13:29 |
Had ff een vrij uurtje dus dacht post nog ff wat foto's van ImportXpression's dus bij deze: [img]http://www.fastandfuriouseast.com/galleries/importxpression2k2/ixpression153.jpg[img] 
|
jacco | zondag 15 december 2002 @ 16:39 |
Ik weet niet, maar loopt dit topic nou zo slecht. want ik ben de enige die hier post lijkt het. Dus ook een berichie aan Kreator als hij dit leest. dit is mijn laatste post hier in dit topic. En dan maak ik weer aparte topics voor de verschillende auto's en meetings. Er word gewoon te weinig gereageerd. Helaas greetz Foto's van de bijeenkomst georganiseerd door GTI Mag. in frankrijk. 
|
F1908 | zondag 15 december 2002 @ 16:47 |
het is gewoon irritant als er hier eerst 80 items (foto's) geladen moeten worden. zet ze dan op een aparte site verdeeld in categorien ofzo. als je nu iets wil posten of gewoon even door dit topic wil bladeren kan dat niet fatsoenlijk ivm elke keer dat de pagina groter word (lees: scrolbalk kleiner word) en nee ik heb geen 14.4k verbinding ofzo. gewoon kabel met 80 kb/s maar dan nog is het irritant  |
jacco | zondag 15 december 2002 @ 16:51 |
quote: Op zondag 15 december 2002 16:47 schreef F1908 het volgende: het is gewoon irritant als er hier eerst 80 items (foto's) geladen moeten worden. zet ze dan op een aparte site verdeeld in categorien ofzo. als je nu iets wil posten of gewoon even door dit topic wil bladeren kan dat niet fatsoenlijk ivm elke keer dat de pagina groter word (lees: scrolbalk kleiner word)en nee ik heb geen 14.4k verbinding ofzo. gewoon kabel met 80 kb/s maar dan nog is het irritant 
En dan zeg ik dus ik post het wel weer in aparte topics, waar dus maar een aantal foto's in staan. Maar daardoor dus wel sneller laad.greetz |
lijphoofd | donderdag 19 december 2002 @ 17:07 |
Wat leuke foto's staan op deze site http://tucars24.valuehost.ru/marks.htm check vooral de ABFLUG SUPRA S900 die is echt ziekelijk getuned  |
F1908 | donderdag 19 december 2002 @ 17:10 |
quote: Op donderdag 19 december 2002 17:07 schreef lijphoofd het volgende: Wat leuke foto's staan op deze site http://tucars24.valuehost.ru/marks.htm check vooral de ABFLUG SUPRA S900 die is echt ziekelijk getuned 
tsss er staan niet één Seat bij  |
Miiso | vrijdag 20 december 2002 @ 10:09 |
quote: Op woensdag 11 december 2002 16:49 schreef jacco het volgende:
Hier even wat getalletjes: [b]current power 1350 pk op 3.0 kg/cm2
Ik heb niet erg veel verstand van auto's maar is dit niet errug veel aan pk op 3.0 kg/cm2 verder is het idd een brute auto om je vingers bij af te likken.......Oh jah ik rij zelf een Astra Gsi  |
www.olafonline.nl | vrijdag 20 december 2002 @ 13:29 |
Hoelang gaat zo'n fles NOS mee? |
Kreator | vrijdag 20 december 2002 @ 13:31 |
quote: Op vrijdag 20 december 2002 13:29 schreef www.olafonline.nl het volgende: Hoelang gaat zo'n fles NOS mee?
En hoe duur is NOS eigenlijk? |
Bushmaster | maandag 23 december 2002 @ 16:59 |
quote: Op vrijdag 20 december 2002 13:31 schreef Kreator het volgende:[..] En hoe duur is NOS eigenlijk?
M'n twee liter tankje vullen kost € 35, en daarvoor moet ik helemaal naar Dieren (hoek loos) In Enschede weigeren ze het te verkopen  |
Bushmaster | maandag 23 december 2002 @ 20:30 |
current power 1350 pk op 3.0 kg/cm2? Ja  |
jacco | dinsdag 24 december 2002 @ 12:52 |
quote: Op maandag 23 december 2002 20:30 schreef Bushmaster het volgende: current power 1350 pk op 3.0 kg/cm2? Ja 
Jij denkt echt dat je er verstand hebt of niet?Current power:Greater than 1,000kW (~1,350 BHP) at 3.0Kg/cm2 Current weight:1,350 Kg (~2,972 lbs) as raced with fuel and driver Best result: 9.75 @ 141 mph on first ever shake down pass, using only 1.5 Kg/cm2 boost and 10,500 rpm rev limit (only ~800 BHP) |
dhoman | donderdag 6 maart 2003 @ 11:44 |


 naja allemaal stoere bakken enzo  dit is mijn eigen bak! Volkswagen polo 6n 1.6i Standaard 75pk nu 104pk dmv nokkenas van schrick en open filter demper etc. veel audio erin, playstation 2, 3x tft schermpjes erin 2 woofers van rockford 3 versterkers van rockford etc etc heel wat aan gebeurd  |
Mr._T-Rex | donderdag 6 maart 2003 @ 12:13 |
quote: Op woensdag 11 december 2002 17:01 schreef jacco het volgende:[..] [afbeelding]
He Jacco, is zo'n brute motorkap nix voor op jouw civic? Staat em errug goed! |
piet_pelle | zondag 23 maart 2003 @ 18:16 |
quote: Op donderdag 6 maart 2003 11:44 schreef dhoman het volgende: [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]naja allemaal stoere bakken enzo  dit is mijn eigen bak! Volkswagen polo 6n 1.6i Standaard 75pk nu 104pk dmv nokkenas van schrick en open filter demper etc. veel audio erin, playstation 2, 3x tft schermpjes erin 2 woofers van rockford 3 versterkers van rockford etc etc heel wat aan gebeurd 
Cool. Show dan ook even wat pics van de binnenkant als je dat kan. |
jacco | zondag 23 maart 2003 @ 19:56 |
quote: Op donderdag 6 maart 2003 12:13 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..] He Jacco, is zo'n brute motorkap nix voor op jouw civic? Staat em errug goed!
Deze is van een lid van Street Legal Honda, en dat staat zeker goed. Maar ik krijg een Carbon motorkap. Dus dit gaat niet door.grtz |
Steve-O | zondag 23 maart 2003 @ 21:08 |
quote: Op zondag 23 maart 2003 19:56 schreef jacco het volgende:[..] Deze is van een lid van Street Legal Honda, en dat staat zeker goed. Maar ik krijg een Carbon motorkap. Dus dit gaat niet door. grtz
Carbon dat is toch alleen in zwart/grijs te koop  |
jacco | zondag 23 maart 2003 @ 21:21 |
quote: Op zondag 23 maart 2003 21:08 schreef Steve-O het volgende:[..] Carbon dat is toch alleen in zwart/grijs te koop 
Alleen in zwart. Je kan het daarna wel gewoon een kleur geven. Maar bij mij blijft hij zwart.grtz |
Smurf | zondag 23 maart 2003 @ 22:13 |
eej ff vraagje, kan iemand goed uitleggen wat precies die stages zijn in tuneland? je hebt stage1, 2 en 3 (ook 4 en beyond?) enz enz.  dat heb ik namelijk nooit echt begrepen. Ik weet alleen hoe hoger, hoe bruter.. |
ook_gek | maandag 24 maart 2003 @ 13:49 |
quote: Op zondag 23 maart 2003 21:21 schreef jacco het volgende:[..] Alleen in zwart. Je kan het daarna wel gewoon een kleur geven. Maar bij mij blijft hij zwart. grtz
Ik vind dat zo lelijk. Een zwarte motor kap op een andere kleur auto. En wat is precies het nut van zo een motorkap??? Puur het gewicht? |
dhoman | maandag 24 maart 2003 @ 13:55 |
nope, als je de tuning mode uit australie etc volgt zie je daar vooral veel vette autos met een zwarte kap tis gewoon een beetje mode en ik vind het wel apart en mooi maar ja je moet er van houden iedereen zen eigen ding toch? ik heb nog geen fotos van men interieur / ice maar die zal ik wel ff maken van de week |
ook_gek | maandag 24 maart 2003 @ 15:13 |
quote: Op maandag 24 maart 2003 13:55 schreef dhoman het volgende: nope, als je de tuning mode uit australie etc volgt zie je daar vooral veel vette autos met een zwarte kap tis gewoon een beetje mode en ik vind het wel apart en mooi maar ja je moet er van houden iedereen zen eigen ding toch?ik heb nog geen fotos van men interieur / ice maar die zal ik wel ff maken van de week
Ja smaken verschillen. Maar die carbon kap heeft dus geen meer waarde? Puur mode? Ik mag toch aan nemen dat het ook om het gewicht gaat? |
jacco | maandag 24 maart 2003 @ 18:03 |
quote: Op maandag 24 maart 2003 15:13 schreef ook_gek het volgende:[..] Ja smaken verschillen. Maar die carbon kap heeft dus geen meer waarde? Puur mode? Ik mag toch aan nemen dat het ook om het gewicht gaat?
Het is aan de ene kant mode. En aan de andere weegt het een fractie van een stalen motorkap. Hij is veel sterker, je kan er bijv. op gaan staan. Hij is krasvast. En je kan hem in elke kleur spuiten wat je wilt.grtz |
TheOneAndOnly | maandag 24 maart 2003 @ 18:25 |
quote: Op woensdag 11 december 2002 21:00 schreef jacco het volgende: Een peugeot 206 CC met een kit van Esquiss auto design. En ja dit rijd in nederland rond [afbeelding] Car: Peugeot 206 CC, 2001 Owner: Daniëlle de Borgie Colour: gris iceland Engine: 2.0 litre injection 16 valve Bhp: 138bhp standard Extra's exterior & engine Full Esquiss 'Impact' bodykit Sparco front upper steel strut brace K&N 57I generation 2 air induction kit Devil manifold Devil de-cat pipe Devil XXL silence 17" Tramont wheels Green stuff brake pads Extra's interior & ICE Chrome gear knob Chrome rear rollbars Aluminium mats Clifford class 4 alarm Carjacking alarm Clarion DRX718R headunit Clarion equalizer Clarion 6 cd changer Caliber amplifier Brax condensator Focal subwoofers Focal front composet Focal rear composet [afbeelding] [afbeelding]
rijd die bij eindhoven in de buurt? zie zoiets weleens rijden |
jacco | maandag 24 maart 2003 @ 18:26 |
quote: Op zondag 23 maart 2003 22:13 schreef Smurf het volgende: eej ff vraagje, kan iemand goed uitleggen wat precies die stages zijn in tuneland? je hebt stage1, 2 en 3 (ook 4 en beyond?) enz enz.  dat heb ik namelijk nooit echt begrepen. Ik weet alleen hoe hoger, hoe bruter..
Als je daarover begint gaat het over de turbo. Een stage 1 turbo is dan de "simpelste" En is streetlegal.Dit is een stage 1 bij een Nissan Skyline BCNR-R33 GTR V-Spec, 1995 model.
Power: Greater than 450kW (~600 BHP) at all four wheelsAls je dan bij dezelfde motor een stage 2 toepast krijg je dit resultaat.
Power: Greater than 1,000kW (~1,350 BHP) at 3.0 Kg/cm2 at all four wheelsGTR-700: Stage 1 - Road registered and road legal. GTR-700: Stage 2 - Pro-GTR build. GTR-700: Stage 3 - Dedicated drag race build. Zo moet je het eigenlijk zien. Het gaat dus steeds een beetje verder. Er komt dan ook bijkijken dat je al het overgewicht verwijderd. Dus bij stage 3 heb dus een hele kale auto van binnen. En daar zit dus alleen het broodnodige in. Je krijgt dus een lichter vliegwiel. Groter benzine injectoren en ga zo maar door..................... Hier een Stage 1 engine:
 Hier een Stage 2 engine:
 En dit is dan de Stage 3 engine:
 Hopende het hiermee een beetje duidelijker te hebben gemaakt. En het gaat dus om deze auto:

Dit is natuurlijk maar een voorbeeld en er zijn ook echt wel andere auto's met ander waarde's maar praat nu dus alleen over de Skyline |
jacco | maandag 24 maart 2003 @ 18:27 |
quote: Op maandag 24 maart 2003 18:25 schreef TheOneAndOnly het volgende:[..] rijd die bij eindhoven in de buurt? zie zoiets weleens rijden
Dat zal maar zo kunnen want zoveel rijden er niet van rond.grtz |
Smurf | dinsdag 25 maart 2003 @ 13:42 |
dus als ik het goed begrijp is stage2 al niet meer legaal op de weg? goede uitleg btw.  |
knillis | dinsdag 25 maart 2003 @ 13:48 |
EN hier is de website van ecosse, die van de pugs welke worden getuned, tot in extremis www.ecosse-peugeot.co.uk |
dhoman | dinsdag 25 maart 2003 @ 13:50 |
quote: Op dinsdag 25 maart 2003 13:42 schreef Smurf het volgende: dus als ik het goed begrijp is stage2 al niet meer legaal op de weg? goede uitleg btw. 
meestal word per stage ook het brandstof systeem weer aangepast en inlaat/uitlaat poorten etc en als je groter als stage IV gaat dus IV tot VIII dan krijg je te maken met titanium onderdelenmaar alle stages zijn gewoon streetlegal volgens mij. mits je het maar weer laat keuren edit: kijk ook eens op suprastore.com daar staan ze ook allemaal nog op een rijtje |
jacco | dinsdag 25 maart 2003 @ 18:35 |
quote: Op dinsdag 25 maart 2003 13:42 schreef Smurf het volgende: dus als ik het goed begrijp is stage2 al niet meer legaal op de weg? goede uitleg btw. 
Thanx. en idd bij stage 2 is hij al niet meer streetlegal. En bij stage 3 ga je dus puur voor de drag. Dus dan is hij helemaal niet meer streetlegal.Hier btw een foto van een uprated fuel managment. 
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 25-03-2003 18:42] |
TUX2 | dinsdag 22 april 2003 @ 20:14 |
Wow, wat een "vette bakken" hier zeg  Ik ben al een behoorlijk tijdje aan het zoeken naar een Bodykit voor mijn Ford Puma (http://puma.hotlaps.nl), maar ik kan alleen de kits van Lumma (zelfde als Rieger, Autostyle en anderen), Wolf Concept en MS-Design vinden (en net NoLimit). Ik vind ze een beetje gewoontjes allemaal. Mag van mij wat extremer. Hier staan wat voorbeelden: http://www.fortunecity.de/hockenheim/senna/60/getunt.htm Ik vind de sideskirts van NoLimit wel mooi:
 Worden die extreme bodykits zelf gebouwd ofzo, of worden die alleen voor de "Fast and Furious" auto's ontwikkeld? |
Z.v.C | woensdag 23 april 2003 @ 00:55 |
Mijn MG ZR160 kan natuurlijk niet tippen aan die wagen van Jacco, maar hij mag er wel wezen al zeg ik het zelf.

 Deze zijn van internet afgeplukt, maar ziet er precies hetzelfde eruit. Het is eigenlijk een Rover 25, maar door MG flink onder handen genomen. Andere motor erin, kortere versnellingsbak verhoudingen, verlaagd en het oog wil ook wat. 4 cilinder 1800 motor, 160 PK, 0-100km/h 7.4 sec. |
jacco | woensdag 23 april 2003 @ 18:17 |
quote: Op dinsdag 22 april 2003 20:14 schreef TUX2 het volgende: Wow, wat een "vette bakken" hier zeg  Ik ben al een behoorlijk tijdje aan het zoeken naar een Bodykit voor mijn Ford Puma (http://puma.hotlaps.nl), maar ik kan alleen de kits van Lumma (zelfde als Rieger, Autostyle en anderen), Wolf Concept en MS-Design vinden (en net NoLimit). Ik vind ze een beetje gewoontjes allemaal. Mag van mij wat extremer. Hier staan wat voorbeelden: http://www.fortunecity.de/hockenheim/senna/60/getunt.htm Ik vind de sideskirts van NoLimit wel mooi: [afbeelding] Worden die extreme bodykits zelf gebouwd ofzo, of worden die alleen voor de "Fast and Furious" auto's ontwikkeld?
Tsja wat versta jij onder extreem? je hebt hele extreme kits voor hele verschillende auto's. En ben zelf helaas niet zo op de hoogte van het tunen van een puma laat staan een ford.grtz |
TUX2 | woensdag 23 april 2003 @ 19:35 |
quote: Op woensdag 23 april 2003 18:17 schreef jacco het volgende:[..] Tsja wat versta jij onder extreem? je hebt hele extreme kits voor hele verschillende auto's. En ben zelf helaas niet zo op de hoogte van het tunen van een puma laat staan een ford. grtz
Ik vind die 206 CC met een kit van Esquiss erg mooi. Met extremer bedoel ik bijvoorbeeld die voorspoilers/bumpers van de auto's in jouw post met Foto's van de bijeenkomst georganiseerd door GTI Mag. in frankrijk.Ook erg mooi:
 |
jacco | woensdag 23 april 2003 @ 21:07 |
Haha das leuk, deze bumper is van Veilside en dit is dezelfde als die bij mij erop komt (Honda Civic Coupe) Maar dit bedrijf produceert alleen kits voor japanse auto's. En zijn ook erg kostbaar. Maar word dus niet voor Ford gemaakt. Er zijn meerdere bedrijven die extreme bodykits produceren zoals Bomex of VIS-racing. Maar ook deze produceren geen kits voor fords. Ik weet wel dat het Oostenrijkse bedrijf MS-designs een kit heeft voor de puma. Maar dat valt helaas in het niet bij de andere producenten. En weet dat er voor een Puma eigenlijk heel weinig op de markt is. En gok dat dat komt door het lage productie aantal. Maar verder succes met het mooier maken van de nederlandse wegen. grtz |
Jofunu-kun | maandag 28 april 2003 @ 22:31 |
Ik dacht hem nooit te vinden, een getunede Corolla van het model van na het 2e deel van 97, maar ik heb er dan eindelijk 1 gevonden 


TOYOTA COROLLA 1.6i 16v G6 bouwjaar 1999, 68.000 km, 115pk. Luchtfilter met turbojet, verchroomd hitteschild, veerpootbrug in koetswerkkleur. 17 duims velgen Momo type M1. Voorbumper en zijlijsten van Golf 3 widebody (Seidl). Achterbumper is voorbumper van Corolla 2001 facelift. WRC motorkap (Booster Tuning). Obus spiegels. Unieke wenkbrauwen (zelfbouw). Dakspoiler (MS Design). Koffer toe + ruitenwisser weg. Chromé tankdeksel (Sparco). Wielkasten vooraan 25mm, achteraan 30mm uitgerold. Spoorverbreders vooraan 15mm, achteraan 25mm. Kleur: ICE pearle Voilet, flakes (House of color). Airbrush op verschillende interieurdelen. CD, MP3, DVD (Car Linea) Versterker 2x150watt Kenwood. 6x9 speaker Kenwood in hoedenplank. |
Jofunu-kun | maandag 28 april 2003 @ 22:40 |
Nu ik toch bezig ben, even een wat oudere, die toch wel m'n aandacht trok: 




Technical Specifications Toyota Corolla E10 ENGINE/SUSPENSION 2.0D Skytune air filter TTE lowering springs -6cm double Exhaust fully stainless steel (Skytune) WHEELS/TYRES 17" Rims, chrome (BSA) INTERIOR Full leather interieur (grey black) by Creato Recaro sportseats EXTERIOR Sideskirts: upper part Booster Tuning, lower part Carcept. Frontbumper: Custumized original, Booster Tuning bumper, DTM-wing Rearbumper: Booster Tuning, lower part self made (metal) Flat hood Hood spoiler: Booster Tuning Roof spoiler: MS design Tinted windows 95% Color 'Deep Forest' by Sikkens ICE Woofer 39" by Caliber Rearspeakers (3-way) by Caliber Frontspeakers (composet) by Caliber Amplifier 3x800W HU Clarion (+screen), GPS - DVD - MP3 - CD GPS unit by Clarion 6CD changer by clarion Second screen for co-driver (front) Playstation 2 Alarm: Meta (anti car jacking) Ik vind deze er toch iets leuker uitzien dan die nieuwere, niet helemaal mijn smaak, maar zou ie blauw zijn (jaja, ik ben nou eenmaal een blauw-feak) zou je m best bij me kwijt kunnen..
|
ThaFreak | maandag 28 april 2003 @ 22:53 |
ik vind beide corolla's er mooi uit zien.... voorkeur gaat toch naar het nieuwe model....alleen jammer van de booskijkers daarop... Voor de rest vind ik deze helemaal toppie  |
Metalfreak | maandag 28 april 2003 @ 22:58 |
Die oudere Corolla vind ik mooier... Moet er bij m'n vader maar eens op aandringen dat 'ie er ook iets aan doet...  Alleen: een 2.0D en de 5-deursuitvoering????????????? |
Jofunu-kun | maandag 28 april 2003 @ 23:02 |
Mjah, ik keek ook al op, ik had voor 3 deurs benzine gegaan.. Waarom die achterdeuren als je ze toch bijna niet gebruikt?  |
Z.v.C | maandag 28 april 2003 @ 23:03 |
quote: Op maandag 28 april 2003 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende: Ik dacht hem nooit te vinden, een getunede Corolla van het model van na het 2e deel van 97, maar ik heb er dan eindelijk 1 gevonden[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] TOYOTA COROLLA 1.6i 16v G6
Ziet er gelikt uit . Ik vind alleen de voorkant iets te sjonnie, maar blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Over het algemeen . |
Domai | dinsdag 12 augustus 2003 @ 12:21 |
Lelijke bodykit van die 206 cc |
SolidArt | dinsdag 12 augustus 2003 @ 12:27 |
wat een achterlijke topic kick zeg |
Tjabbo | dinsdag 12 augustus 2003 @ 12:30 |
quote: Op maandag 28 april 2003 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende: Ik dacht hem nooit te vinden, een getunede Corolla van het model van na het 2e deel van 97, maar ik heb er dan eindelijk 1 gevonden[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] TOYOTA COROLLA 1.6i 16v G6 bouwjaar 1999, 68.000 km, 115pk. Luchtfilter met turbojet, verchroomd hitteschild, veerpootbrug in koetswerkkleur. 17 duims velgen Momo type M1. Voorbumper en zijlijsten van Golf 3 widebody (Seidl). Achterbumper is voorbumper van Corolla 2001 facelift. WRC motorkap (Booster Tuning). Obus spiegels. Unieke wenkbrauwen (zelfbouw). Dakspoiler (MS Design). Koffer toe + ruitenwisser weg. Chromé tankdeksel (Sparco). Wielkasten vooraan 25mm, achteraan 30mm uitgerold. Spoorverbreders vooraan 15mm, achteraan 25mm. Kleur: ICE pearle Voilet, flakes (House of color). Airbrush op verschillende interieurdelen. CD, MP3, DVD (Car Linea) Versterker 2x150watt Kenwood. 6x9 speaker Kenwood in hoedenplank.
Jammer dat de motor zo standaard is. en dat met een logo van TRD achterop. jammer hoor. Daarnaast had ik graag de voorgrille van na de facelift gezien, die vindt ik wat mooier.En die corolla van daaronder, OMFG wat hebben ze die verkracht zeg. Ik vindt mijn eigen mooier. |
The-Dragon | dinsdag 12 augustus 2003 @ 13:53 |
Jacco, onder welke naam zit je op street legal ? |
jacco | dinsdag 12 augustus 2003 @ 13:58 |
quote: Op dinsdag 12 augustus 2003 13:53 schreef The-Dragon het volgende: Jacco, onder welke naam zit je op street legal ?
Mailtje mag ook. |