abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8906436


naja allemaal stoere bakken enzo
dit is mijn eigen bak!

Volkswagen polo 6n 1.6i
Standaard 75pk nu 104pk dmv nokkenas van schrick en open filter demper etc.

veel audio erin, playstation 2, 3x tft schermpjes erin 2 woofers van rockford 3 versterkers van rockford etc etc

heel wat aan gebeurd

pi_8907069
quote:
Op woensdag 11 december 2002 17:01 schreef jacco het volgende:

[..]

[afbeelding]


He Jacco, is zo'n brute motorkap nix voor op jouw civic? Staat em errug goed!
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_9321140
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 11:44 schreef dhoman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

naja allemaal stoere bakken enzo
dit is mijn eigen bak!

Volkswagen polo 6n 1.6i
Standaard 75pk nu 104pk dmv nokkenas van schrick en open filter demper etc.

veel audio erin, playstation 2, 3x tft schermpjes erin 2 woofers van rockford 3 versterkers van rockford etc etc

heel wat aan gebeurd


Cool. Show dan ook even wat pics van de binnenkant als je dat kan.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zondag 23 maart 2003 @ 19:56:34 #29
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9323223
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 12:13 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

He Jacco, is zo'n brute motorkap nix voor op jouw civic? Staat em errug goed!


Deze is van een lid van Street Legal Honda, en dat staat zeker goed. Maar ik krijg een Carbon motorkap. Dus dit gaat niet door.

grtz

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_9325030
quote:
Op zondag 23 maart 2003 19:56 schreef jacco het volgende:

[..]

Deze is van een lid van Street Legal Honda, en dat staat zeker goed. Maar ik krijg een Carbon motorkap. Dus dit gaat niet door.

grtz


Carbon dat is toch alleen in zwart/grijs te koop
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 23 maart 2003 @ 21:21:20 #31
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9325375
quote:
Op zondag 23 maart 2003 21:08 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Carbon dat is toch alleen in zwart/grijs te koop


Alleen in zwart. Je kan het daarna wel gewoon een kleur geven. Maar bij mij blijft hij zwart.

grtz

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_9326794
eej ff vraagje, kan iemand goed uitleggen wat precies die stages zijn in tuneland?
je hebt stage1, 2 en 3 (ook 4 en beyond?)
enz enz.
dat heb ik namelijk nooit echt begrepen. Ik weet alleen hoe hoger, hoe bruter..
  maandag 24 maart 2003 @ 13:49:30 #33
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9337890
quote:
Op zondag 23 maart 2003 21:21 schreef jacco het volgende:

[..]

Alleen in zwart. Je kan het daarna wel gewoon een kleur geven. Maar bij mij blijft hij zwart.

grtz


Ik vind dat zo lelijk. Een zwarte motor kap op een andere kleur auto.
En wat is precies het nut van zo een motorkap??? Puur het gewicht?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_9338038
nope, als je de tuning mode uit australie etc volgt zie je daar vooral veel vette autos met een zwarte kap tis gewoon een beetje mode en ik vind het wel apart en mooi maar ja je moet er van houden iedereen zen eigen ding toch?

ik heb nog geen fotos van men interieur / ice maar die zal ik wel ff maken van de week

  maandag 24 maart 2003 @ 15:13:48 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9339766
quote:
Op maandag 24 maart 2003 13:55 schreef dhoman het volgende:
nope, als je de tuning mode uit australie etc volgt zie je daar vooral veel vette autos met een zwarte kap tis gewoon een beetje mode en ik vind het wel apart en mooi maar ja je moet er van houden iedereen zen eigen ding toch?

ik heb nog geen fotos van men interieur / ice maar die zal ik wel ff maken van de week


Ja smaken verschillen.
Maar die carbon kap heeft dus geen meer waarde? Puur mode? Ik mag toch aan nemen dat het ook om het gewicht gaat?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 24 maart 2003 @ 18:03:54 #36
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9343545
quote:
Op maandag 24 maart 2003 15:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja smaken verschillen.
Maar die carbon kap heeft dus geen meer waarde? Puur mode? Ik mag toch aan nemen dat het ook om het gewicht gaat?


Het is aan de ene kant mode. En aan de andere weegt het een fractie van een stalen motorkap. Hij is veel sterker, je kan er bijv. op gaan staan. Hij is krasvast. En je kan hem in elke kleur spuiten wat je wilt.

grtz

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_9343953
quote:
Op woensdag 11 december 2002 21:00 schreef jacco het volgende:
Een peugeot 206 CC met een kit van Esquiss auto design. En ja dit rijd in nederland rond

[afbeelding]

Car: Peugeot 206 CC, 2001
Owner: Daniëlle de Borgie
Colour: gris iceland
Engine: 2.0 litre injection 16 valve
Bhp: 138bhp standard

Extra's exterior & engine

Full Esquiss 'Impact' bodykit
Sparco front upper steel strut brace
K&N 57I generation 2 air induction kit
Devil manifold
Devil de-cat pipe
Devil XXL silence
17" Tramont wheels
Green stuff brake pads

Extra's interior & ICE

Chrome gear knob
Chrome rear rollbars
Aluminium mats

Clifford class 4 alarm
Carjacking alarm

Clarion DRX718R headunit
Clarion equalizer
Clarion 6 cd changer
Caliber amplifier
Brax condensator
Focal subwoofers
Focal front composet
Focal rear composet

[afbeelding] [afbeelding]


rijd die bij eindhoven in de buurt?
zie zoiets weleens rijden
  maandag 24 maart 2003 @ 18:26:20 #38
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9343971
quote:
Op zondag 23 maart 2003 22:13 schreef Smurf het volgende:
eej ff vraagje, kan iemand goed uitleggen wat precies die stages zijn in tuneland?
je hebt stage1, 2 en 3 (ook 4 en beyond?)
enz enz.
dat heb ik namelijk nooit echt begrepen. Ik weet alleen hoe hoger, hoe bruter..
Als je daarover begint gaat het over de turbo. Een stage 1 turbo is dan de "simpelste" En is streetlegal.

Dit is een stage 1 bij een Nissan Skyline BCNR-R33 GTR V-Spec, 1995 model.

  • Power: Greater than 450kW (~600 BHP) at all four wheels
  • Als je dan bij dezelfde motor een stage 2 toepast krijg je dit resultaat.

  • Power: Greater than 1,000kW (~1,350 BHP) at 3.0 Kg/cm2 at all four wheels
  • GTR-700: Stage 1 - Road registered and road legal.

    GTR-700: Stage 2 - Pro-GTR build.

    GTR-700: Stage 3 - Dedicated drag race build.

    Zo moet je het eigenlijk zien. Het gaat dus steeds een beetje verder. Er komt dan ook bijkijken dat je al het overgewicht verwijderd. Dus bij stage 3 heb dus een hele kale auto van binnen. En daar zit dus alleen het broodnodige in. Je krijgt dus een lichter vliegwiel. Groter benzine injectoren en ga zo maar door.....................

    Hier een Stage 1 engine:

    Hier een Stage 2 engine:

    En dit is dan de Stage 3 engine:


    Hopende het hiermee een beetje duidelijker te hebben gemaakt. En het gaat dus om deze auto:

    Dit is natuurlijk maar een voorbeeld en er zijn ook echt wel andere auto's met ander waarde's maar praat nu dus alleen over de Skyline

    Japanese Car Lifestyle blog
    Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
      maandag 24 maart 2003 @ 18:27:17 #39
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_9343994
    quote:
    Op maandag 24 maart 2003 18:25 schreef TheOneAndOnly het volgende:

    [..]

    rijd die bij eindhoven in de buurt?
    zie zoiets weleens rijden


    Dat zal maar zo kunnen want zoveel rijden er niet van rond.

    grtz

    Japanese Car Lifestyle blog
    Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
    pi_9361112
    dus als ik het goed begrijp is stage2 al niet meer legaal op de weg?

    goede uitleg btw.

      dinsdag 25 maart 2003 @ 13:48:11 #41
    48735 knillis
    Pig in cyberspace
    pi_9361261
    EN hier is de website van ecosse, die van de pugs welke worden getuned, tot in extremis

    www.ecosse-peugeot.co.uk

    pi_9361335
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2003 13:42 schreef Smurf het volgende:
    dus als ik het goed begrijp is stage2 al niet meer legaal op de weg?

    goede uitleg btw.


    meestal word per stage ook het brandstof systeem weer aangepast en inlaat/uitlaat poorten etc en als je groter als stage IV gaat dus IV tot VIII dan krijg je te maken met titanium onderdelen

    maar alle stages zijn gewoon streetlegal volgens mij. mits je het maar weer laat keuren

    edit:

    kijk ook eens op suprastore.com daar staan ze ook allemaal nog op een rijtje

      dinsdag 25 maart 2003 @ 18:35:54 #43
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_9368450
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2003 13:42 schreef Smurf het volgende:
    dus als ik het goed begrijp is stage2 al niet meer legaal op de weg?

    goede uitleg btw.


    Thanx. en idd bij stage 2 is hij al niet meer streetlegal. En bij stage 3 ga je dus puur voor de drag. Dus dan is hij helemaal niet meer streetlegal.

    Hier btw een foto van een uprated fuel managment.

    [Dit bericht is gewijzigd door jacco op 25-03-2003 18:42]

    Japanese Car Lifestyle blog
    Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
    pi_9943409
    Wow, wat een "vette bakken" hier zeg

    Ik ben al een behoorlijk tijdje aan het zoeken naar een Bodykit voor mijn Ford Puma (http://puma.hotlaps.nl), maar ik kan alleen de kits van Lumma (zelfde als Rieger, Autostyle en anderen), Wolf Concept en MS-Design vinden (en net NoLimit). Ik vind ze een beetje gewoontjes allemaal. Mag van mij wat extremer.

    Hier staan wat voorbeelden:
    http://www.fortunecity.de/hockenheim/senna/60/getunt.htm

    Ik vind de sideskirts van NoLimit wel mooi:

    Worden die extreme bodykits zelf gebouwd ofzo, of worden die alleen voor de "Fast and Furious" auto's ontwikkeld?

    pi_9951887
    Mijn MG ZR160 kan natuurlijk niet tippen aan die wagen van Jacco, maar hij mag er wel wezen al zeg ik het zelf.


    Deze zijn van internet afgeplukt, maar ziet er precies hetzelfde eruit. Het is eigenlijk een Rover 25, maar door MG flink onder handen genomen. Andere motor erin, kortere versnellingsbak verhoudingen, verlaagd en het oog wil ook wat.
    4 cilinder 1800 motor, 160 PK, 0-100km/h 7.4 sec.
      woensdag 23 april 2003 @ 18:17:17 #46
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_9965735
    quote:
    Op dinsdag 22 april 2003 20:14 schreef TUX2 het volgende:
    Wow, wat een "vette bakken" hier zeg

    Ik ben al een behoorlijk tijdje aan het zoeken naar een Bodykit voor mijn Ford Puma (http://puma.hotlaps.nl), maar ik kan alleen de kits van Lumma (zelfde als Rieger, Autostyle en anderen), Wolf Concept en MS-Design vinden (en net NoLimit). Ik vind ze een beetje gewoontjes allemaal. Mag van mij wat extremer.

    Hier staan wat voorbeelden:
    http://www.fortunecity.de/hockenheim/senna/60/getunt.htm

    Ik vind de sideskirts van NoLimit wel mooi:
    [afbeelding]

    Worden die extreme bodykits zelf gebouwd ofzo, of worden die alleen voor de "Fast and Furious" auto's ontwikkeld?


    Tsja wat versta jij onder extreem? je hebt hele extreme kits voor hele verschillende auto's. En ben zelf helaas niet zo op de hoogte van het tunen van een puma laat staan een ford.

    grtz

    Japanese Car Lifestyle blog
    Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
    pi_9967509
    quote:
    Op woensdag 23 april 2003 18:17 schreef jacco het volgende:

    [..]

    Tsja wat versta jij onder extreem? je hebt hele extreme kits voor hele verschillende auto's. En ben zelf helaas niet zo op de hoogte van het tunen van een puma laat staan een ford.

    grtz


    Ik vind die 206 CC met een kit van Esquiss erg mooi. Met extremer bedoel ik bijvoorbeeld die voorspoilers/bumpers van de auto's in jouw post met Foto's van de bijeenkomst georganiseerd door GTI Mag. in frankrijk.

    Ook erg mooi:

      woensdag 23 april 2003 @ 21:07:52 #48
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_9969742
    Haha das leuk, deze bumper is van Veilside en dit is dezelfde als die bij mij erop komt (Honda Civic Coupe)

    Maar dit bedrijf produceert alleen kits voor japanse auto's. En zijn ook erg kostbaar. Maar word dus niet voor Ford gemaakt. Er zijn meerdere bedrijven die extreme bodykits produceren zoals Bomex of VIS-racing. Maar ook deze produceren geen kits voor fords.

    Ik weet wel dat het Oostenrijkse bedrijf MS-designs een kit heeft voor de puma. Maar dat valt helaas in het niet bij de andere producenten. En weet dat er voor een Puma eigenlijk heel weinig op de markt is. En gok dat dat komt door het lage productie aantal.

    Maar verder succes met het mooier maken van de nederlandse wegen.

    grtz

    Japanese Car Lifestyle blog
    Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
      maandag 28 april 2003 @ 22:31:35 #49
    32303 Jofunu-kun
    A.k.a. Smurf
    pi_10080785
    Ik dacht hem nooit te vinden, een getunede Corolla van het model van na het 2e deel van 97, maar ik heb er dan eindelijk 1 gevonden



    TOYOTA COROLLA 1.6i 16v G6

    bouwjaar 1999, 68.000 km, 115pk.
    Luchtfilter met turbojet, verchroomd hitteschild, veerpootbrug in koetswerkkleur.
    17 duims velgen Momo type M1.
    Voorbumper en zijlijsten van Golf 3 widebody (Seidl).
    Achterbumper is voorbumper van Corolla 2001 facelift.
    WRC motorkap (Booster Tuning).
    Obus spiegels.
    Unieke wenkbrauwen (zelfbouw).
    Dakspoiler (MS Design).
    Koffer toe + ruitenwisser weg.
    Chromé tankdeksel (Sparco).
    Wielkasten vooraan 25mm, achteraan 30mm uitgerold.
    Spoorverbreders vooraan 15mm, achteraan 25mm.
    Kleur: ICE pearle Voilet, flakes (House of color).
    Airbrush op verschillende interieurdelen.
    CD, MP3, DVD (Car Linea)
    Versterker 2x150watt Kenwood.
    6x9 speaker Kenwood in hoedenplank.

    Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
      maandag 28 april 2003 @ 22:40:38 #50
    32303 Jofunu-kun
    A.k.a. Smurf
    pi_10081039
    Nu ik toch bezig ben, even een wat oudere, die toch wel m'n aandacht trok:





    Technical Specifications Toyota Corolla E10
    ENGINE/SUSPENSION
    2.0D
    Skytune air filter
    TTE lowering springs -6cm
    double Exhaust fully stainless steel (Skytune)
    WHEELS/TYRES
    17" Rims, chrome (BSA)

    INTERIOR
    Full leather interieur (grey black) by Creato
    Recaro sportseats
    EXTERIOR
    Sideskirts: upper part Booster Tuning, lower part Carcept.
    Frontbumper: Custumized original, Booster Tuning bumper, DTM-wing
    Rearbumper: Booster Tuning, lower part self made (metal)
    Flat hood
    Hood spoiler: Booster Tuning
    Roof spoiler: MS design
    Tinted windows 95%
    Color 'Deep Forest' by Sikkens
    ICE
    Woofer 39" by Caliber
    Rearspeakers (3-way) by Caliber
    Frontspeakers (composet) by Caliber
    Amplifier 3x800W

    HU Clarion (+screen), GPS - DVD - MP3 - CD
    GPS unit by Clarion
    6CD changer by clarion
    Second screen for co-driver (front)
    Playstation 2

    Alarm: Meta (anti car jacking)


    Ik vind deze er toch iets leuker uitzien dan die nieuwere, niet helemaal mijn smaak, maar zou ie blauw zijn (jaja, ik ben nou eenmaal een blauw-feak) zou je m best bij me kwijt kunnen..

    Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')