naja allemaal stoere bakken enzo
dit is mijn eigen bak!
Volkswagen polo 6n 1.6i
Standaard 75pk nu 104pk dmv nokkenas van schrick en open filter demper etc.
veel audio erin, playstation 2, 3x tft schermpjes erin 2 woofers van rockford 3 versterkers van rockford etc etc
heel wat aan gebeurd
quote:He Jacco, is zo'n brute motorkap nix voor op jouw civic? Staat em errug goed!
Op woensdag 11 december 2002 17:01 schreef jacco het volgende:[..]
quote:Cool. Show dan ook even wat pics van de binnenkant als je dat kan.
Op donderdag 6 maart 2003 11:44 schreef dhoman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]naja allemaal stoere bakken enzo
dit is mijn eigen bak!Volkswagen polo 6n 1.6i
Standaard 75pk nu 104pk dmv nokkenas van schrick en open filter demper etc.veel audio erin, playstation 2, 3x tft schermpjes erin 2 woofers van rockford 3 versterkers van rockford etc etc
heel wat aan gebeurd
quote:Deze is van een lid van Street Legal Honda, en dat staat zeker goed. Maar ik krijg een Carbon motorkap. Dus dit gaat niet door.
Op donderdag 6 maart 2003 12:13 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
He Jacco, is zo'n brute motorkap nix voor op jouw civic? Staat em errug goed!
grtz
quote:Carbon dat is toch alleen in zwart/grijs te koop
Op zondag 23 maart 2003 19:56 schreef jacco het volgende:[..]
Deze is van een lid van Street Legal Honda, en dat staat zeker goed. Maar ik krijg een Carbon motorkap. Dus dit gaat niet door.
grtz
quote:Alleen in zwart. Je kan het daarna wel gewoon een kleur geven. Maar bij mij blijft hij zwart.
Op zondag 23 maart 2003 21:08 schreef Steve-O het volgende:[..]
Carbon dat is toch alleen in zwart/grijs te koop
grtz
quote:Ik vind dat zo lelijk. Een zwarte motor kap op een andere kleur auto.
Op zondag 23 maart 2003 21:21 schreef jacco het volgende:[..]
Alleen in zwart. Je kan het daarna wel gewoon een kleur geven. Maar bij mij blijft hij zwart.
grtz
ik heb nog geen fotos van men interieur / ice maar die zal ik wel ff maken van de week
quote:Ja smaken verschillen.
Op maandag 24 maart 2003 13:55 schreef dhoman het volgende:
nope, als je de tuning mode uit australie etc volgt zie je daar vooral veel vette autos met een zwarte kap tis gewoon een beetje mode en ik vind het wel apart en mooi maar ja je moet er van houden iedereen zen eigen ding toch?ik heb nog geen fotos van men interieur / ice maar die zal ik wel ff maken van de week
quote:Het is aan de ene kant mode. En aan de andere weegt het een fractie van een stalen motorkap. Hij is veel sterker, je kan er bijv. op gaan staan. Hij is krasvast. En je kan hem in elke kleur spuiten wat je wilt.
Op maandag 24 maart 2003 15:13 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja smaken verschillen.
Maar die carbon kap heeft dus geen meer waarde? Puur mode? Ik mag toch aan nemen dat het ook om het gewicht gaat?
grtz
quote:rijd die bij eindhoven in de buurt?
Op woensdag 11 december 2002 21:00 schreef jacco het volgende:
Een peugeot 206 CC met een kit van Esquiss auto design. En ja dit rijd in nederland rondCar: Peugeot 206 CC, 2001
Owner: Daniëlle de Borgie
Colour: gris iceland
Engine: 2.0 litre injection 16 valve
Bhp: 138bhp standardExtra's exterior & engine
Full Esquiss 'Impact' bodykit
Sparco front upper steel strut brace
K&N 57I generation 2 air induction kit
Devil manifold
Devil de-cat pipe
Devil XXL silence
17" Tramont wheels
Green stuff brake padsExtra's interior & ICE
Chrome gear knob
Chrome rear rollbars
Aluminium matsClifford class 4 alarm
Carjacking alarmClarion DRX718R headunit
Clarion equalizer
Clarion 6 cd changer
Caliber amplifier
Brax condensator
Focal subwoofers
Focal front composet
Focal rear composet
quote:Als je daarover begint gaat het over de turbo. Een stage 1 turbo is dan de "simpelste" En is streetlegal.
Op zondag 23 maart 2003 22:13 schreef Smurf het volgende:
eej ff vraagje, kan iemand goed uitleggen wat precies die stages zijn in tuneland?
je hebt stage1, 2 en 3 (ook 4 en beyond?)
enz enz.
dat heb ik namelijk nooit echt begrepen. Ik weet alleen hoe hoger, hoe bruter..
Dit is een stage 1 bij een Nissan Skyline BCNR-R33 GTR V-Spec, 1995 model.
Als je dan bij dezelfde motor een stage 2 toepast krijg je dit resultaat.
GTR-700: Stage 1 - Road registered and road legal.
GTR-700: Stage 2 - Pro-GTR build.
GTR-700: Stage 3 - Dedicated drag race build.
Zo moet je het eigenlijk zien. Het gaat dus steeds een beetje verder. Er komt dan ook bijkijken dat je al het overgewicht verwijderd. Dus bij stage 3 heb dus een hele kale auto van binnen. En daar zit dus alleen het broodnodige in. Je krijgt dus een lichter vliegwiel. Groter benzine injectoren en ga zo maar door.....................
Hier een Stage 1 engine:
Hier een Stage 2 engine:
En dit is dan de Stage 3 engine:
Hopende het hiermee een beetje duidelijker te hebben gemaakt. En het gaat dus om deze auto:
Dit is natuurlijk maar een voorbeeld en er zijn ook echt wel andere auto's met ander waarde's maar praat nu dus alleen over de Skyline
quote:Dat zal maar zo kunnen want zoveel rijden er niet van rond.
Op maandag 24 maart 2003 18:25 schreef TheOneAndOnly het volgende:[..]
rijd die bij eindhoven in de buurt?
zie zoiets weleens rijden
grtz
quote:meestal word per stage ook het brandstof systeem weer aangepast en inlaat/uitlaat poorten etc en als je groter als stage IV gaat dus IV tot VIII dan krijg je te maken met titanium onderdelen
Op dinsdag 25 maart 2003 13:42 schreef Smurf het volgende:
dus als ik het goed begrijp is stage2 al niet meer legaal op de weg?goede uitleg btw.
maar alle stages zijn gewoon streetlegal volgens mij. mits je het maar weer laat keuren
edit:
kijk ook eens op suprastore.com daar staan ze ook allemaal nog op een rijtje
quote:Thanx. en idd bij stage 2 is hij al niet meer streetlegal. En bij stage 3 ga je dus puur voor de drag. Dus dan is hij helemaal niet meer streetlegal.
Op dinsdag 25 maart 2003 13:42 schreef Smurf het volgende:
dus als ik het goed begrijp is stage2 al niet meer legaal op de weg?goede uitleg btw.
Hier btw een foto van een uprated fuel managment.
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 25-03-2003 18:42]
Ik ben al een behoorlijk tijdje aan het zoeken naar een Bodykit voor mijn Ford Puma (http://puma.hotlaps.nl), maar ik kan alleen de kits van Lumma (zelfde als Rieger, Autostyle en anderen), Wolf Concept en MS-Design vinden (en net NoLimit). Ik vind ze een beetje gewoontjes allemaal. Mag van mij wat extremer.
Hier staan wat voorbeelden:
http://www.fortunecity.de/hockenheim/senna/60/getunt.htm
Ik vind de sideskirts van NoLimit wel mooi:
Worden die extreme bodykits zelf gebouwd ofzo, of worden die alleen voor de "Fast and Furious" auto's ontwikkeld?
quote:Tsja wat versta jij onder extreem? je hebt hele extreme kits voor hele verschillende auto's. En ben zelf helaas niet zo op de hoogte van het tunen van een puma laat staan een ford.
Op dinsdag 22 april 2003 20:14 schreef TUX2 het volgende:
Wow, wat een "vette bakken" hier zeg![]()
![]()
Ik ben al een behoorlijk tijdje aan het zoeken naar een Bodykit voor mijn Ford Puma (http://puma.hotlaps.nl), maar ik kan alleen de kits van Lumma (zelfde als Rieger, Autostyle en anderen), Wolf Concept en MS-Design vinden (en net NoLimit). Ik vind ze een beetje gewoontjes allemaal. Mag van mij wat extremer.
Hier staan wat voorbeelden:
http://www.fortunecity.de/hockenheim/senna/60/getunt.htmIk vind de sideskirts van NoLimit wel mooi:
[afbeelding]Worden die extreme bodykits zelf gebouwd ofzo, of worden die alleen voor de "Fast and Furious" auto's ontwikkeld?
grtz
quote:Ik vind die 206 CC met een kit van Esquiss erg mooi. Met extremer bedoel ik bijvoorbeeld die voorspoilers/bumpers van de auto's in jouw post met Foto's van de bijeenkomst georganiseerd door GTI Mag. in frankrijk.
Op woensdag 23 april 2003 18:17 schreef jacco het volgende:[..]
Tsja wat versta jij onder extreem? je hebt hele extreme kits voor hele verschillende auto's. En ben zelf helaas niet zo op de hoogte van het tunen van een puma laat staan een ford.
grtz
Ook erg mooi:
Maar dit bedrijf produceert alleen kits voor japanse auto's. En zijn ook erg kostbaar. Maar word dus niet voor Ford gemaakt. Er zijn meerdere bedrijven die extreme bodykits produceren zoals Bomex of VIS-racing. Maar ook deze produceren geen kits voor fords.
Ik weet wel dat het Oostenrijkse bedrijf MS-designs een kit heeft voor de puma. Maar dat valt helaas in het niet bij de andere producenten. En weet dat er voor een Puma eigenlijk heel weinig op de markt is. En gok dat dat komt door het lage productie aantal.
Maar verder succes met het mooier maken van de nederlandse wegen.
grtz
TOYOTA COROLLA 1.6i 16v G6
bouwjaar 1999, 68.000 km, 115pk.
Luchtfilter met turbojet, verchroomd hitteschild, veerpootbrug in koetswerkkleur.
17 duims velgen Momo type M1.
Voorbumper en zijlijsten van Golf 3 widebody (Seidl).
Achterbumper is voorbumper van Corolla 2001 facelift.
WRC motorkap (Booster Tuning).
Obus spiegels.
Unieke wenkbrauwen (zelfbouw).
Dakspoiler (MS Design).
Koffer toe + ruitenwisser weg.
Chromé tankdeksel (Sparco).
Wielkasten vooraan 25mm, achteraan 30mm uitgerold.
Spoorverbreders vooraan 15mm, achteraan 25mm.
Kleur: ICE pearle Voilet, flakes (House of color).
Airbrush op verschillende interieurdelen.
CD, MP3, DVD (Car Linea)
Versterker 2x150watt Kenwood.
6x9 speaker Kenwood in hoedenplank.
Technical Specifications Toyota Corolla E10
ENGINE/SUSPENSION
2.0D
Skytune air filter
TTE lowering springs -6cm
double Exhaust fully stainless steel (Skytune)
WHEELS/TYRES
17" Rims, chrome (BSA)
INTERIOR
Full leather interieur (grey black) by Creato
Recaro sportseats
EXTERIOR
Sideskirts: upper part Booster Tuning, lower part Carcept.
Frontbumper: Custumized original, Booster Tuning bumper, DTM-wing
Rearbumper: Booster Tuning, lower part self made (metal)
Flat hood
Hood spoiler: Booster Tuning
Roof spoiler: MS design
Tinted windows 95%
Color 'Deep Forest' by Sikkens
ICE
Woofer 39" by Caliber
Rearspeakers (3-way) by Caliber
Frontspeakers (composet) by Caliber
Amplifier 3x800W
HU Clarion (+screen), GPS - DVD - MP3 - CD
GPS unit by Clarion
6CD changer by clarion
Second screen for co-driver (front)
Playstation 2
Alarm: Meta (anti car jacking)
Ik vind deze er toch iets leuker uitzien dan die nieuwere, niet helemaal mijn smaak, maar zou ie blauw zijn (jaja, ik ben nou eenmaal een blauw-feak) zou je m best bij me kwijt kunnen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |