SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Hier verderYou have to stop the Q-tip when there's resistance!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op maandag 10 april 2017 16:26 schreef schommelstoel het volgende:
Wat vinden we van mijn nieuwe compacte platenspeler.Oh wat tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja toch!quote:
Oh dat is handig!quote:Op maandag 10 april 2017 16:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja toch!
Je kan ook nog je mobiel aansluiten om de muziek over de speakers van de platenspeler te horen.
Achter zitten ook gewoon stekkers om aan te sluiten op een versterker.
Speel de lp's nu af via de speakers van de speler zelf, geeft net iers meer het effect van vroegah qua geluid
Het geluid van de landende naald.quote:Op maandag 10 april 2017 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is handig!
En ja, dat effect van vroeger met af en toe een kras is ook wel nostalgie he?
quote:Op maandag 10 april 2017 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of dat hij er net naast gaat auch
We hebben een nieuwe smiley! Twee zelfs zie ik![]()
Die met die twee biertjes vind ik wel leukquote:
Ja naturel chips van Laysquote:Op maandag 10 april 2017 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die met die twee biertjes vind ik wel leuk![]()
Heb je de chips al bij de hand voor zometeen Roland?
zo zo en wat ga je dan drinken?quote:Op maandag 10 april 2017 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik paprika. En roasted cashew-peanut-mix chili
Ook lekker. Weet jij wie er aanschuift vanavond? Valentijn gelukkig niet. Vind het altijd minder als hij er zit.quote:Op maandag 10 april 2017 18:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik denk wel coca cola of bar le duc water
Hansie of Bossiequote:Op maandag 10 april 2017 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook lekker. Weet jij wie er aanschuift vanavond? Valentijn gelukkig niet. Vind het altijd minder als hij er zit.
ik vind valentijn juist leukquote:Op maandag 10 april 2017 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook lekker. Weet jij wie er aanschuift vanavond? Valentijn gelukkig niet. Vind het altijd minder als hij er zit.
Hyballa mag van mij ook wel elke week een keer aanschuiven. Wat een leuke vent is dat.quote:Op maandag 10 april 2017 18:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hansie of Bossie
leuke show
jammer dat ze geen andere gasten uitnodigen naast hun. Al was Hyballa echt een leuke gast die ene aflevering toen hij kwam. Dat was enkele weken geleden geloof ik
Ja, hij praat serieus over voetbal, dat is waar.quote:
ja ik ook inddquote:Op maandag 10 april 2017 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hij praat serieus over voetbal, dat is waar.
Maar jij kijkt natuurlijk ook anders dan ik. Jij bent een kenner en ik kijk meer voor de lol.
Die fuckforce is wel een pareltjequote:Op maandag 10 april 2017 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is een typische neus. Ik negeer hem. Met sommige mensen moet je gewoon niet teveel te maken willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |