Zelf oplossen is goedkoper. je kan er een spiraal voor kopen voor dat geld. Als de pot van de muur moet is het iets meer werk, nog steeds zelf te doen. Ik vraag me af wat dat abbobedrijf nog onder de normale werkzaamheden rekent.quote:Op maandag 10 april 2017 14:55 schreef zoz het volgende:
Fijn om te horen dat het wel los zal lopen. Ik zag al allemaal doomscenario's![]()
Heb meteen een abonnement bekeken voor ontstoppingen. 35 euro per jaar en 18 euro voorrijdkosten. Is dit normaal om te hebben of zijn de risico's minimaal en zou je met per ontstopping betalen goedkoper uit zijn?
Wat een paniek om niks. Ik gooi regelmatig een asbak met smeulende peuken in de plee. Nooit ergens last van gehad.quote:Op maandag 10 april 2017 14:55 schreef zoz het volgende:
Fijn om te horen dat het wel los zal lopen. Ik zag al allemaal doomscenario's![]()
Heb meteen een abonnement bekeken voor ontstoppingen. 35 euro per jaar en 18 euro voorrijdkosten. Is dit normaal om te hebben of zijn de risico's minimaal en zou je met per ontstopping betalen goedkoper uit zijn?
om smeulende peuken zou ik mij inderdaad nooit druk maken. maar een complete doek lijkt me verstoppend werken. Dat valt uiteindelijk wel mee.quote:Op maandag 10 april 2017 15:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat een paniek om niks. Ik gooi regelmatig een asbak met smeulende peuken in de plee. Nooit ergens last van gehad.
Wtf, waarom doe je dat?quote:Op maandag 10 april 2017 15:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat een paniek om niks. Ik gooi regelmatig een asbak met smeulende peuken in de plee. Nooit ergens last van gehad.
Hoe vaak heb je een verstopping waar je zo'n knaap voor laat opdraaien? Ik nog nooit in 30 jaar eigen huis. Hangt ook af van je rioolsysteem (gres/wortels en verzakking zijn nadelig) en idd wat je allemaal doet om verstoppingen te voorkomen.quote:Op maandag 10 april 2017 14:55 schreef zoz het volgende:
35 euro per jaar en 18 euro voorrijdkosten. Is dit normaal om te hebben of zijn de risico's minimaal en zou je met per ontstopping betalen goedkoper uit zijn?
Met filters zou ik dat niet op regelmatige basis durven. Die dingen kunnen zich ophopen en vergaan niet vanzelf. Kunststoffen zijn ze bij de RWZI ook niet erg blij mee.quote:Op maandag 10 april 2017 15:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
die peuken zijn nog wel te overzien maar die asbak is wel tricky qua verstoppenquote:Op maandag 10 april 2017 15:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 april 2017 09:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die peuken zijn nog wel te overzien maar die asbak is wel tricky qua verstoppen
je realiseert je dat rioolzuivering opgetuigd is rondom het zuiveren van water met menselijke ontlasting en niet van as en sigarettenfilters?quote:Op maandag 10 april 2017 15:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, nooit geweten. Hoe zit het dan met schoonmaakmiddelen zoals chloor, wc-eend en al die chemische geurverfrissers?quote:Op zaterdag 15 april 2017 09:52 schreef zeer het volgende:
[..]
je realiseert je dat rioolzuivering opgetuigd is rondom het zuiveren van water met menselijke ontlasting en niet van as en sigarettenfilters?
Die zijn ook slecht.quote:Op zaterdag 15 april 2017 09:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, nooit geweten. Hoe zit het dan met schoonmaakmiddelen zoals chloor, wc-eend en al die chemische geurverfrissers?
da's ook een aanslag op het zuiveringsprocesquote:Op zaterdag 15 april 2017 09:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, nooit geweten. Hoe zit het dan met schoonmaakmiddelen zoals chloor, wc-eend en al die chemische geurverfrissers?
beter gebruik je azijnquote:Op zaterdag 15 april 2017 09:57 schreef Hiddendoe het volgende:
Nou dan. Iedereen maar een plee met zo'n vieze bruine kring van de kalkaanslag dan maar?
Eens. Ik gooi dan ook niet de asbak in de plee, alleen maar de smeulende peuken.quote:Op zaterdag 15 april 2017 09:59 schreef zeer het volgende:
evengoed is het schoonmaken van de wc noodzakelijk
en je asbak in de wc kieperen gewoon idioot
True storyquote:Op zaterdag 15 april 2017 10:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eens. Ik gooi dan ook niet de asbak in de plee, alleen maar de smeulende peuken.
Bovendien heb ik niet zoveel met het milieu. Waarom zou ik ook? Ik braaf de nietjes uit de theezakjes knippen voor ze de gftbak ingaan, rest van mijn afval sorteren over glas, karton en plastic, terwijl onze Grote Leiders alweer lopen te dreigen met kernraketten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |