abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170123114
Er is een stageplaats beschikbaar gekomen die ik graag zou vervullen. In oktober vorig jaar heb ik hier ook al voor gesolliciteerd. Toen uitgenodigd voor een gesprek, en uiteindelijk net niet geworden. Nu de vacature opnieuw beschikbaar kwam heb ik geïnformeerd of een nieuwe sollicitatie welkom was. Dat bleek gelukkig zo te zijn. Wat ik nu lastig vind, is wat ik in mijn sollicitatiebrief moet schrijven. Ik wil natuurlijk niet dezelfde brief nog een keer sturen, maar tegelijkertijd wel ongeveer hetzelfde zeggen. En zouden jullie in de brief verwijzen naar de eerdere sollicitatie? Of het gewoon beschouwen als een eerste sollicitatie?
pi_170123144
Je bent naar aanleiding van de vorige brief toch ook uitgenodigd? Als de gestelde eisen gelijk zijn gebleven, kan je rustig dezelfde brief sturen. Ze hebben jouw brief vermoedelijk niet ingelijst, dus ik betwijfel of ze zullen merken dat hij hetzelfde is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_170123164
Het komt in mijn mening een beetje gemakzuchtig over om dezelfde brief nog een keer te sturen. Niet mee eens dus?
pi_170123204
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:19 schreef westwoodblvd het volgende:
Het komt in mijn mening een beetje gemakzuchtig over om dezelfde brief nog een keer te sturen. Niet mee eens dus?
zou wel de datum aanpassen
pi_170123283
Zet er in dat nav vorige gesprek de functie je heel leuk leek en dat je graag nog een keer wil proberen.

Paar regels aanpassen. Grootste deel is denk ik standaard gelul waarom jij geschikt bent voor de specifieke functie.
  maandag 10 april 2017 @ 10:34:08 #6
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_170123414
Gewoon updaten waar nodig.

Het mooiste zou zijn als je in het afgelopen half jaar nog iets relevants voor de werkplek hebt gedaan waar je nu mooi naar kan verwijzen.
  maandag 10 april 2017 @ 10:54:45 #7
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_170123634
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:34 schreef Jovatov het volgende:
Gewoon updaten waar nodig.

Het mooiste zou zijn als je in het afgelopen half jaar nog iets relevants voor de werkplek hebt gedaan waar je nu mooi naar kan verwijzen.
Dit ja.

Zou inderdaad wat dingen toevoegen die je (aan jezelf) hebt verbeterd tov de vorige keer dat je solliciteerde. :)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_170131466
Dank voor de input! Ik heb besloten om hem grotendeels hetzelfde te laten, met toevoeging van inderdaad mijn ervaringen afgelopen tijd. Tevens ook een kans om twee schoonheidsfoutjes eruit te halen. Blijf het toch een apart idee vinden om wellicht straks voor de tweede keer te spreken met iemand die mij eerder nog afwees (wel uitdrukkelijk omdat er toch iemand anders net iets beter was, het was een close call werd gezegd, maar toch). Hebben jullie dat eerder meegemaakt?
pi_170132784
Als je degene gesproken hebt die je vorige brief ook gelezen heeft, zou ik 1)refereren aan het telefoongesprek en evt vorige gesprekken, 2) kort de vorige brief samenvatten en 3) uitgebreid ingaan op je ontwikkeling sinds de vorige afwijzing (waarbij je hier en daar zinnen kan herkauwen uit je vorige brief).

Ik heb wel eens twee keer dezelfde cv+motivatiebrief ontvangen van een sollicitant op een herhaalde vacature bij ons. Vond het laks. Afgewezen.

Succes!

Edit: het gaat om dezelfde stage als in oktober? Dan gaan ze zich afvragen waarom je in de tussentijd niks anders hebt gevonden. Licht dit toe (iets van 'ik wil per sé bij jullie het is het wachten waard' ofzo)
pi_170203495
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 19:39 schreef Itam het volgende:
Als je degene gesproken hebt die je vorige brief ook gelezen heeft, zou ik 1)refereren aan het telefoongesprek en evt vorige gesprekken, 2) kort de vorige brief samenvatten en 3) uitgebreid ingaan op je ontwikkeling sinds de vorige afwijzing (waarbij je hier en daar zinnen kan herkauwen uit je vorige brief).

Ik heb wel eens twee keer dezelfde cv+motivatiebrief ontvangen van een sollicitant op een herhaalde vacature bij ons. Vond het laks. Afgewezen.

Succes!

Edit: het gaat om dezelfde stage als in oktober? Dan gaan ze zich afvragen waarom je in de tussentijd niks anders hebt gevonden. Licht dit toe (iets van 'ik wil per sé bij jullie het is het wachten waard' ofzo)
dit!
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
pi_170203592
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 10:21 schreef tailfox het volgende:

[..]

zou wel de datum aanpassen
_O-
pi_170206094
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef vaduz het volgende:

[..]

_O-
Haha, moest daar ook om lachen. Maar Westwood, mooie uitdaging om het overtreffen van jezelf te laten zien in motivatie, doorzettingsvermogen en flexibiliteit. Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')