zou wel de datum aanpassenquote:Op maandag 10 april 2017 10:19 schreef westwoodblvd het volgende:
Het komt in mijn mening een beetje gemakzuchtig over om dezelfde brief nog een keer te sturen. Niet mee eens dus?
Dit ja.quote:Op maandag 10 april 2017 10:34 schreef Jovatov het volgende:
Gewoon updaten waar nodig.
Het mooiste zou zijn als je in het afgelopen half jaar nog iets relevants voor de werkplek hebt gedaan waar je nu mooi naar kan verwijzen.
dit!quote:Op maandag 10 april 2017 19:39 schreef Itam het volgende:
Als je degene gesproken hebt die je vorige brief ook gelezen heeft, zou ik 1)refereren aan het telefoongesprek en evt vorige gesprekken, 2) kort de vorige brief samenvatten en 3) uitgebreid ingaan op je ontwikkeling sinds de vorige afwijzing (waarbij je hier en daar zinnen kan herkauwen uit je vorige brief).
Ik heb wel eens twee keer dezelfde cv+motivatiebrief ontvangen van een sollicitant op een herhaalde vacature bij ons. Vond het laks. Afgewezen.
Succes!
Edit: het gaat om dezelfde stage als in oktober? Dan gaan ze zich afvragen waarom je in de tussentijd niks anders hebt gevonden. Licht dit toe (iets van 'ik wil per sé bij jullie het is het wachten waard' ofzo)
Haha, moest daar ook om lachen. Maar Westwood, mooie uitdaging om het overtreffen van jezelf te laten zien in motivatie, doorzettingsvermogen en flexibiliteit. Succes!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |