Haha ik hoef toch geen zonnebrandcrème op te sturen hè?quote:Op zondag 9 april 2017 22:11 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme dat is zo lang geleden dat ik vergeten was hoe zeer dat kan doen. Schouders en benen branden als een gek.
Fmlquote:Op zondag 9 april 2017 22:11 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme dat is zo lang geleden dat ik vergeten was hoe zeer dat kan doen. Schouders en benen branden als een gek.
Aftersun is beter momenteelquote:Op zondag 9 april 2017 22:12 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Haha ik hoef toch geen zonnebrandcrème op te sturen hè?
Nou die teringzooi werkt ook nie als je echt verbrand bent. En dat zegt de wandelende tomaat zelve!quote:
Oh bij jou ook raak?quote:Op zondag 9 april 2017 22:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nou die teringzooi werkt ook nie als je echt verbrand bent. En dat zegt de wandelende tomaat zelve!
![]()
Misschien even een warme douche nemen?![]()
![]()
Nee maar dat komt omdat ik al drie dagen binnen zit. Ben grieperig of verkouden what ever, voel me slecht iig.quote:Op zondag 9 april 2017 22:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh bij jou ook raak?
Heb al koud gedoucht
Aii. Beterschap.quote:Op zondag 9 april 2017 22:19 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nee maar dat komt omdat ik al drie dagen binnen zit. Ben grieperig of verkouden what ever, voel me slecht iig.
Maar normaal als de zon schijnt en ik kom buiten: verbrand.
Ja koud douchen helpt wel een beetje, en zelfs dat is vaak al te warm haha
True.quote:Op zondag 9 april 2017 22:18 schreef Barrah het volgende:
Dit is waarom FOK!kers niet buiten horen te komen.
quote:Op zondag 9 april 2017 22:18 schreef Barrah het volgende:
Ja daar heb je een punt.quote:Op zondag 9 april 2017 22:18 schreef Barrah het volgende:
Heb je zo weinig te doen?quote:Op zondag 9 april 2017 22:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb van 12:45-19:00 in de volle zon gelegen. Wedden dat dat genoeg is?
quote:Op zondag 9 april 2017 22:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb van 12:45-19:00 in de volle zon gelegen. Wedden dat dat genoeg is?
Ja goede tipquote:Op zondag 9 april 2017 22:49 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]ja das wel een beetje dom
![]()
volgende keer wat op de tijd letten
![]()
Welk gedeelte van je benen is trouwens verbrand?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |