Volgens mij wordt Zweden onderschat. Dat nummer heeft op Spotify meer plays dan Italië en treedt zowat als laatste op.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:19 schreef Greys het volgende:
Tweet van Francesco vandaag. De top 3!
[ afbeelding ]
Ik ben daar ook beetje bang voor. Vind Zweden echt best prima maar geen winnaar. Maar die gaat vanavond veel hoger eindigen dan de meesten denken idd ben ik bang.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Zweden onderschat. Dat nummer heeft op Spotify meer plays dan Italië en treedt zowat als laatste op.
Overigens is het nieuwe album van Francesco Gabbani nu op Spotify te beluisteren:
https://open.spotify.com/album/6H2Iy0Di1lOESVoiTxXthT
Ik blijf gewoon voor Italië gaan; kwaliteit. Portugal is me toch te veel een gimmick, hoewel het liedje verder prima is.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben daar ook beetje bang voor. Vind Zweden echt best prima maar geen winnaar. Maar die gaat vanavond veel hoger eindigen dan de meesten denken idd ben ik bang.
Ik ga voor allebei omdat ik een jongen die al heel lang zo is zoals hij is (zie oudere filmpjes) in mijn ogen absoluut geen gimmick is. Integendeel. Bewondering juist dat hij zich er niks van aantrekt. Maar ik snap wel dat mensen er anders over denken hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon voor Italië gaan; kwaliteit. Portugal is me toch te veel een gimmick, hoewel het liedje verder prima is.
Ik heb het idee dat dat "hij is zo lekker gewoon gebleven" een ding op zich is geworden (zie ook België). En dat liedje van Italië kan niks zijn. Er danst immers een aap in mee. Zo wordt er in Nederland gedacht.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga voor allebei omdat ik een jongen die al heel lang zo is zoals hij is (zie oudere filmpjes) in mijn ogen absoluut geen gimmick is. Integendeel. Bewondering juist dat hij zich er niks van aantrekt. Maar ik snap wel dat mensen er anders over denken hoor.Alleen zijn er mannen met paardenstaarten en paardenkoppen en uitpuilende borsten en gejodel en diverse gekke dingen en dan is juíst degene die volstrekt zichzelf is de gimmick?
Maar ik zal ook heel blij zijn als Italië wint!
Oh zo! Ik dacht dat je bedoelde dat hij het speeltquote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat "hij is zo lekker gewoon gebleven" een ding op zich is geworden (zie ook België). En dat liedje van Italië kan niks zijn. Er danst immers een aap in mee. Zo wordt er in Nederland gedacht.
Ik bedoel niet eens zozeer dat hij het speelt. Die man is wie hij is. Ik bedoel eigenlijk meer dat er wordt gedaan alsof het daarom een beter liedje is dan een liedje waar een act aan vastzit. Dat is het namelijk niet. Het is zeker één van de betere inzendingen; een fraai, melancholisch liedje. Maar Italië staat als een huis en is gewoon sterker.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo! Ik dacht dat je bedoelde dat hij het speeltMaar ik snap nu wat je bedoelt, dat mensen mede daarom op hem stemmen. En dat met die aap heb ik zelf dus niet hè, vind het prima bij de tekst passen.
Hier de allerlaatste press poll
[ afbeelding ]
Whut?!quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:25 schreef Moira. het volgende:
Hij heeft op zijn nieuwe album een Italiaanse cover van VOF de Kunst 'Suzanne'![]()
![]()
Niet dat het jou wat zal uitmaken maar met deze mening kan ik uitstekend leven als iemand die heeft.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedoel niet eens zozeer dat hij het speelt. Die man is wie hij is. Ik bedoel eigenlijk meer dat er wordt gedaan alsof het daarom een beter liedje is dan een liedje waar een act aan vastzit. Dat is het namelijk niet. Het is zeker één van de betere inzendingen; een fraai, melancholisch liedje. Maar Italië staat als een huis en is gewoon sterker.
Vreemd eigenlijk, want die tekst is wel letterlijk hetzelfde als de tekst van Adriano Celentano, die in 1984 een Italiaanse cover schreef van het Nederlandse origineel (of de Engelse vertaling daarvan van VOF zelf). Geen letterlijke vertaling trouwens, maar dat werkt vaak ook niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, leuk gedaan. Het is trouwens geen letterlijke cover, als ik de credits zo bekijk.
Het AD kopte eerder vandaag al: DE AAP IS LOSquote:Op zaterdag 13 mei 2017 15:54 schreef Momo... het volgende:
Dit is vandaag precies 10 jaar dat Bokito ontsnapt is, ik zie een trend!
Whut!?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 15:54 schreef Momo... het volgende:
Dit is vandaag precies 10 jaar dat Bokito ontsnapt is, ik zie een trend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |