De loting voor de finale kan een rol gaan spelen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:13 schreef Wuwwa het volgende:
De odds voor de winst zijn trouwens een behoorlijke close call geworden. Rond de 3.1/1 voor Italië, 3.75/1 voor Portugal. Zeker geen gelopen koers voor Italië meer. Eerstvolgende is trouwens de Bulgaar op 16/1, benieuwd of hij nog indruk kan maken.
Mee eens. Die nieuwe single van hem is ook weer erg prettig om naar te luisteren.quote:Op woensdag 10 mei 2017 01:19 schreef Moira. het volgende:
Ik weet al wat het is. Ik waardeer hem als artiest gewoon.
Al zijn nummers zijn gewoon tof (en ongetwijfeld ook toffe teksten), verder toffe gast, toffe clips. Algeheel tof. Ik mag dat wel.
Een dag geleden (en al een miljoen weergaven):
Half jaar geleden:
Vorig jaar:
Anderhalf jaar geleden:
Deze kerel is het gewoon waard een album van te kopen in een taal die je niet eens kent.
Dat ik gewoon stukjes Italiaans wil leren omdat ik met zijn teksten mee wil kunnen doen
I'm impressed. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mee eens. Die nieuwe single van hem is ook weer erg prettig om naar te luisteren.
Echt hè?quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:26 schreef Cosima het volgende:
hahaha ik ga stuk om dat geluid, lijkt inderdaad net een boer.
Bohh beetje wel jaquote:Op donderdag 11 mei 2017 00:31 schreef chroestjov het volgende:
Hij doet mij denken aan een jongere versie van:
[ afbeelding ]
Mooie manquote:Op donderdag 11 mei 2017 00:31 schreef chroestjov het volgende:
Hij doet mij denken aan een jongere versie van:
[ afbeelding ]
Als ik heel eerlijk ben, heb ik er zelf ook wel wat van weg.quote:
Omdat de originele clip gewoon tien keer beter is dan de esf act. Net als bij Blanche.quote:Op donderdag 11 mei 2017 09:12 schreef iBenny het volgende:
Hoe kan dit nummer 112 miljoen views hebben op Youtube? Moet haast wel een groot deel gekocht zijn
Het gaat mij om het (veel te grote) gat tussen de nummers 1 en 2 (Hongarije). 105 miljoen verschil ...quote:Op donderdag 11 mei 2017 09:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat de originele clip gewoon tien keer beter is dan de esf act. Net als bij Blanche.
Daarbij was het origineel een stuk langer en omdat erin geknipt moest worden voor de max lengte van het esf is het daardoor wat minder geworden. Het lied is niet voor het esf geschreven, vandaar de verkeerde lengte.
Het San Remo festival en het Eurovisie leven natuurlijk enórm in Italië. Ruim zestig miljoen inwoners. Als ze allemaal een keer kijken naar de San Remo winnaar en allemaal nog eens kijken voor het Eurovisie ben je er al. Nou geloof ik dat zelf ook niet helemaal, maar uiteraard is daarbij ook nog eens een groot deel niet-Italianen die de maandenlange topfavoriet willen zien voor het esf en degenen die het gewoon een tof nummer vinden (ik heb zelf al zeker tien keer gekeken en ik ben een nikszeggend Nederlandertje en zo zijn er zo veel eurovisiefans die vaak kijken).quote:Op donderdag 11 mei 2017 09:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het gaat mij om het (veel te grote) gat tussen de nummers 1 en 2 (Hongarije). 105 miljoen verschil ...
Occidentali's karmaquote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:08 schreef Knipoogje het volgende:
Ik vind dit eigenlijk helemaal niet zo'n bijzonder nummer? Waarom favoriet
Omdat hij wel een goede stage presence heeft? In het nummer zit echt niets wat blijft hangen.
thanksquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:41 schreef Moira. het volgende:
Voor de mensen die mee willen blèhren en willen weten wat ze meeblèhren:
(ik ben weer autistisch geweest)
[ afbeelding ]
Grote hit in Italie, check z'n social media maar hoe ie overal wordt onthaald.... Max 10% wat niet uit Italie komt denk ikquote:Op donderdag 11 mei 2017 09:12 schreef iBenny het volgende:
Hoe kan dit nummer 112 miljoen views hebben op Youtube? Moet haast wel een groot deel gekocht zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |