Italië deed niet mee. Er is een kort fragment uit een repetitie getoond...quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:10 schreef ato het volgende:
Zweden en Italië waren echt matig vanavond. Ik schrok van Italië, is mijn grote favoriet.
Het is een inzending van de Zweedse lopende band, het heeft 0 karakter of ziel. Enorm cynisch. Buiten dat kon jij ook niet buiten je eigen persoonlijke voorkeur heen kijken door O'G3NE als kansloos te bestempelen voor de finale. Wat natuurlijk totaal belachelijk was.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Zweden heeft een heel slim, gelikt, catchy, goed geproduceerd, toegankelijk liedje met een doordachte podium-act. Dat hoeft niet je persoonlijke voorkeur te hebben, maar vanuit Nederland, met onze hap-snap-benadering, mogen we wel een paar toontjes lager zingen. We hebben al 41 jaar niet meer gewonnen; arrogant als we zijn. En de enige keer dat we dichtbij waren, hadden we zelf ook een goed doordachte, gelikte podium-act.
Dat korte fragment kwam op mij matig en teleurstellend over.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Italië deed niet mee. Er is een kort fragment uit een repetitie getoond...
Het mooie van zijn lied is, dat hij het niet eens zo goed 'hoeft' te zingen, want met veel dingen eromheen maakt hij dat goed. Alleen dat van gisteren kan ik bijna geen zingen meer noemen. Het zou toch zonde zijn als dit niet wint. Al maakt Portugal natuurlijk meer kans danquote:Op woensdag 10 mei 2017 10:41 schreef Greys het volgende:
Ik hou zo van dit heerlijke lied maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat ie live een beetje het Blanche effect heeft voor me. Hij leek het gisteren/eergisteren slechter dan ooit te zingen. Deed toch een pietsie afbreuk aan het geheel helaas.
Hoop oprecht dat het zaterdag stukken beter gaat. En zo niet dan kon het echt nog weleens spannend gaan worden, de uitslag.
Ja, eens! De eerdere live versies waren ook niet perfect gezongen maar dat maakte geen donder uit door z'n heerlijke energie en charisma en het enorme plezier dat hij uitstraalde. Dat ontbrak nu voor mijn gevoel voor een deel.quote:Op woensdag 10 mei 2017 10:45 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Het mooie van zijn lied is, dat hij het niet eens zo goed 'hoeft' te zingen, want met veel dingen eromheen maakt hij dat goed. Alleen dat van gisteren kan ik bijna geen zingen meer noemen. Het zou toch zonde zijn als dit niet wint. Al maakt Portugal natuurlijk meer kans dan
Ik denk dat je dan eerder moet hopen dat het vrijdagavond beter gaat.quote:Op woensdag 10 mei 2017 10:41 schreef Greys het volgende:
Ik hou zo van dit heerlijke lied maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat ie live een beetje het Blanche effect heeft voor me. Hij leek het gisteren/eergisteren slechter dan ooit te zingen. Deed toch een pietsie afbreuk aan het geheel helaas.
Hoop oprecht dat het zaterdag stukken beter gaat. En zo niet dan kon het echt nog weleens spannend gaan worden, de uitslag.
Oh ja je hebt gelijk, sorry. Ik hoop dat Italië het vrijdag én zaterdag stukken beter gaat doen dan we gisteren zagen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 11:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan eerder moet hopen dat het vrijdagavond beter gaat.
Ik zie Italië de televote toch wel winnen, maar met een voldoende lage juryscore toch niet winnen.
Oh dat scheelt haast niks meer idd.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:13 schreef Wuwwa het volgende:
De odds voor de winst zijn trouwens een behoorlijke close call geworden. Rond de 3.1/1 voor Italië, 3.75/1 voor Portugal. Zeker geen gelopen koers voor Italië meer. Eerstvolgende is trouwens de Bulgaar op 16/1, benieuwd of hij nog indruk kan maken.
De backings lijken idd op het laatste minuut van straat geplukt en het podium opgeflikkerd, zo vreselijk onbeholpen staan ze erbij.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:13 schreef Moira. het volgende:
De backings vind ik ook afbreuk doen ja, had liever een dansende/swingende band gezien.
Dat is hij zelf. Geen boer, maar wel een vaag geluid.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:39 schreef Greys het volgende:
Even zonder dollen, het is echt net of er iemand een harde boer laat op 0.20
Of ligt dat aan mij? Wat is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |