Zelfs na een paar keer luisteren heeft dit me nog niet gepakt, ik zou het zelf dus niet als 'instant catchy' omschrijven.quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Itali heeft ook een geweldig nummer.... alleen willen sommige mensen dat nog niet onder ogen zien / toegeven. Het is instant catchy, uitstekend geproduceerd.
quote:En dat apenpakje - we moeten de definitieve podium-act nog zien, trouwens - is onderdeel van het nummer. Het vertolkt waar het nummer over gaat, dus is het functioneel. Sowieso is het visuele aspect belangrijk. Denk ook nog eens aan het nummer Heroes van Mns Zelmerlw, dat visueel bijzonder fraai werd neergezet.
Het is dan ook een beetje goedkoop om te gaan zeiken over de visualisatie van een nummer. The Common Linnets waren in 2014 met geen mogelijkheid tweede geworden zonder de uitstekende visualisatie van hun nummer.
Dat het apenpak een functie heeft had ik ook nog wel door en dat is erg fijn voor degene die erin zit, maar dat verandert weinig aan hoe het eruitziet. Dat het een functie heeft maakt die aap niet minder onfraai.quote:Op maandag 10 april 2017 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoef je mij niet uit te leggen hoor. Ik heb al vaak zat gezegd dat de hoge notering van TCL voor een groot deel aan de presentatie te danken was.
Ik heb echter wel een grafhekel aan mascottes/dierenkostuums/etc...
Maakt er imo gewoon goedkoop uitziende pruts van.
Zweden gun ik het per definitie, puur vanwege de moeite die ze doen. Ook dit jaar zie ik Zweden weer hoog eindigen. En wat mij betreft ook dik terecht.quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:42 schreef Greys het volgende:
Ik ben met je eens dat de aap een nogal goedkoop ogende gimmick is. En wij weten inmiddels waar de aap voor staat, maar de meesten die het lied gaan zien weten dat niet.
Heb nog steeds het gevoel dat het alles behalve de gedoodverfde winnaar is, ondanks de winst van lle polls en de 103 miljoen views.
Ik zou het hem wl gunnen en zou het verdiend en terecht vinden Als hij wint, maar het is alles behalve een uitgemaakte zaak denk ik.
(Ben alleen beetje bang dat we dan iets generieks als Zweden als winnaar krijgen.. Laat het dan Portugal maar liever zijn.)
Oh ik gun het Zweden zeker wel om weer heel hoog te eindigen dit jaar hoor! Het is gewoon goed. Maar als winnaar vind ik het dit keer echt net niet speciaal genoeg.quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zweden gun ik het per definitie, puur vanwege de moeite die ze doen. Ook dit jaar zie ik Zweden weer hoog eindigen. En wat mij betreft ook dik terecht.
Verder zie ik ook geen enkel ander land dat het Itali serieus moeilijk kan maken. De kans dat Itali wint, is volgens mij zeker 90 procent. Alleen een dramatische performance (zowel zang als act) zou de zege nog in de weg kunnen staan.
*ril* Azerbeidzjanquote:Op zaterdag 29 april 2017 16:42 schreef Greys het volgende:
Ik ben met je eens dat de aap een nogal goedkoop ogende gimmick is. En wij weten inmiddels waar de aap voor staat, maar de meesten die het lied gaan zien weten dat niet.
Heb nog steeds het gevoel dat het alles behalve de gedoodverfde winnaar is, ondanks de winst van lle polls en de 103 miljoen views.
Ik zou het hem wl gunnen en zou het verdiend en terecht vinden Als hij wint, maar het is alles behalve een uitgemaakte zaak denk ik.
(Ben alleen beetje bang dat we dan iets generieks als Zweden als winnaar krijgen.. Laat het dan Portugal maar liever zijn.)
Hmm matig nummer. Beetje cheap refreintje.quote:
Ik vind het weer lekker klinken.quote:
Doorgestuurd naar Sylvana. Veel succes verder.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Duidelijk een eendagsvlieg deze man. Of aap. Eendagsaap.
ik verwacht geen Loreen-achtige overwinningquote:Op zaterdag 29 april 2017 16:58 schreef ato het volgende:
Oh dit gaat zeker winnen, had Oekrane iets van meer dan 500 punten.
Dan gaat Itali het record halen met 600 en nog wat punten.
Bulgarije, Belgi, Zweden en Portugal volgen met nog een verrassing tussen door ( Misschien dat afschuwelijke Roemeni als 5e of zo)...Dan heb je de top 6)
Het lijkt me zo'n vrolijke en sympathieke knakkerquote:
Ik vond het lied al vanaf de eerste keer leuk, toen ik het zag tijdens San Remo, zonder me erg in de tekst te verdiepen. Het is een aanstekelijk nummer, gezongen door een zeer charismatische zanger, en van die aap word je gewoon vrolijk... ik tenminste wel. Niet te moeilijk over doen, zelfs als mensen de betekenis niet snappen is de glimlach niet van hun gezicht af te slaan en pakken ze de telefoon om op hem te stemmen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:42 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |