Ik denk dat hij zeker de helft van al zijn views intussen alleen al aan jou te danken heeft.quote:Op maandag 24 april 2017 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het bleef bij mij echt na 1 keer al hangen. Ik vind hem zeker niet een heel goede zanger, toegegeven, maar van charisma vind ik hem juist weer overlopenSterker nog, ik denk dat ie die miljoen views voornamelijk aan z'n charisma te danken heeft.
Het is gewoon een uitermate goed, catchy, prettig in het gehoor liggend liedje dat je steeds opnieuw wilt horen. Het is goed om te beseffen dat slechts een kleine groep die-hard Songfestivalfans weken van tevoren al intensief bezig is met het Songfestival en de deelnemende liedjes. Het leeuwendeel van de tv-kijkers weet nog nergens van. Die horen op 13 mei dat liedje voor het eerst.quote:Op donderdag 27 april 2017 09:42 schreef Greys het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de social media deze song aan het killen zijn. Killen door overkill. Elke post van de eurovision accounts gaat er bijna over. Ze draaien het de nek om. Mensen zijn er klaar mee. "I really like the song but this is getting boring". Omdat het over niets anders gaat. Sociale media roepen hem al uit als winnaar, in de OGAE poll is hij niet meer te verslaan, Rome 2018. Mensen vinden het niet leuk als een winnaar al zo lang van te voren bekend is dus stemmen ze straks expres op iets anders.
Denk ik. Arme Francesco, want dat is niet zijn schuld.
Dat is gelukkig waar ja, dat het merendeel die social media accounts niet volgt. Want daar is de stemming omtrent dit lied echt bijzonder opvallend omgeslagen de laatste dagen.quote:Op donderdag 27 april 2017 09:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is gewoon een uitermate goed, catchy, prettig in het gehoor liggend liedje dat je steeds opnieuw wilt horen. Het is goed om te beseffen dat slechts een kleine groep die-hard Songfestivalfans weken van tevoren al intensief bezig is met het Songfestival en de deelnemende liedjes. Het leeuwendeel van de tv-kijkers weet nog nergens van. Die horen op 13 mei dat liedje voor het eerst.
De clip staat trouwens al op bijna 102 miljoen
Ik durf de stelling wel aan dat 90% van de televoters een liedje pas maximaal 3 keer heeft gehoord op de avond zelf.quote:Op donderdag 27 april 2017 09:42 schreef Greys het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de social media deze song aan het killen zijn. Killen door overkill. Elke post van de eurovision accounts gaat er bijna over. Ze draaien het de nek om. Mensen zijn er klaar mee. "I really like the song but this is getting boring". Omdat het over niets anders gaat. Sociale media roepen hem al uit als winnaar, in de OGAE poll is hij niet meer te verslaan, Rome 2018. Mensen vinden het niet leuk als een winnaar al zo lang van te voren bekend is dus stemmen ze straks expres op iets anders.
Er moet ook iets van spanning worden gecreëerd....quote:Op donderdag 27 april 2017 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is gelukkig waar ja, dat het merendeel die social media accounts niet volgt. Want daar is de stemming omtrent dit lied echt bijzonder opvallend omgeslagen de laatste dagen.
Ik vind het nog net zo aanstekelijk en blij en vrolijk als in het begin.
NAMASTE ALEEEEEEE
ja maar dit gaat winnen. Wat een smaak hebben Europeanen toch..quote:Op dinsdag 18 april 2017 12:11 schreef hafcfan het volgende:
Ik vind dit eigenlijk maar kut en dat als Italiaan.
Nou, ik weet niet of die mensen die het voor het eerst horen het allemaal wel zo geweldig vinden. Bij de meesten moest het toch een beetje groeien. Ben echt benieuwdquote:Op vrijdag 28 april 2017 22:21 schreef Cee het volgende:
En toch denk ik dat het merendeel van de casual ESF kijkers straks het nummer voor het eerst (of hooguit de tweede of derde keer) horen, ondanks alle social media hype. Dus dat komt wel goed met ons Franske.
Die stelling durf ik ook wel aanquote:Op donderdag 27 april 2017 10:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik durf de stelling wel aan dat 90% van de televoters een liedje pas maximaal 3 keer heeft gehoord op de avond zelf.
Nee, meteen bij het eerste gehoor vindt iedereen het fantástisch, net als ik... oh... wacht.quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of die mensen die het voor het eerst horen het allemaal wel zo geweldig vinden. Bij de meesten moest het toch een beetje groeien. Ben echt benieuwd
Daar had Euphoria ook geen last van, zelfs toen Loreen stikte in een sneeuwvlok was het nog onverslaanbaarquote:Op donderdag 27 april 2017 09:42 schreef Greys het volgende:
En Alexander Rybak had er ook geen last van, ook de doodgeverfde favoriet.quote:Op zaterdag 29 april 2017 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar had Euphoria ook geen last van, zelfs toen Loreen stikte in een sneeuwvlok was het nog onverslaanbaar
quote:Op zaterdag 29 april 2017 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar had Euphoria ook geen last van, zelfs toen Loreen stikte in een sneeuwvlok was het nog onverslaanbaar
Maar die hadden allebei een geweldig nummer en geen apenpakkies.quote:Op zaterdag 29 april 2017 00:37 schreef ato het volgende:
[..]
En Alexander Rybak had er ook geen last van, ook de doodgeverfde favoriet.
Hear hear!quote:Op zaterdag 29 april 2017 09:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Maar die hadden allebei een geweldig nummer en geen apenpakkies.
Italië heeft ook een geweldig nummer.... alleen willen sommige mensen dat nog niet onder ogen zien / toegeven. Het is instant catchy, uitstekend geproduceerd.quote:Op zaterdag 29 april 2017 09:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Maar die hadden allebei een geweldig nummer en geen apenpakkies.
Iets met Boeddhisme cultuur op de achtergrond?quote:Op zaterdag 29 april 2017 14:05 schreef Cee het volgende:
Ik vind het visuele aspect van een totaalbeleving in licht, projectie en camera-regie zoals bij TCL totaal niet te vergelijken met de Italiaanse aap. Daar moeten ze nog écht voor naar een hoger plan om dat dezelfde impact te geven op de tv-kijker. We shall see...
Ik weet niet of iets dergelijks religieus wel heel handig is, maar misschien denk ik er te zwaar over.quote:Op zaterdag 29 april 2017 14:22 schreef ato het volgende:
[..]
Iets met Boeddhisme cultuur op de achtergrond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |