Carl Espen vond ik verschrikkelijk. Het is hier overigens wel bijzonder off topic. Maar het is iets langer terug, maar wel nog deze eeuw.quote:Op zondag 14 mei 2017 02:19 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwdCarl Espen zeker? Margareth en Carl waren wel beiden mijn faves
Belachelijkquote:Op zondag 14 mei 2017 01:46 schreef Elfletterig het volgende:
En de Nederlandse jury gaf hier gewoon géén punten aan
Dat dus, het is gewoon een standaard popdeuntje en een typisch Eurovisieliedje, totaal niet onderscheidend van andere middelmatige popsongs op de taal na. En het aantal views op YT zegt niet zoveel. Dat hadden de Russische omaatjes destijds ook.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Terecht. Redelijk gemiddeld Italiaans liedje met een slordige staging.
Zei het eerder al, top 5 zou ik nog hoog vinden voor deze uitvoering. 6e is een zeer goede score voor zoiets als dit.
Ik hoorde amper muziek.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind deze song er op het grote podium toch niet helemaal uitkomen. Voor mijn gevoel stond de backing track ook iets te zacht, als dit liedje teveel moet leunen op de zang zakt het een tikkeltje door de mand.
Dat was wel zo geweest als het ergens in de jaren 90 was gereleased.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:49 schreef Knipoogje het volgende:
Wat ik het probleem van dit liedje vindt is dat het alleen maar in de context van het songfestival een aardig liedje is. Het heeft verder geen enkele hitpotentie in een top 40 ergens (behalve wellicht in Italie).
Ja da's waar, die zal ik ook nog wel eens luisteren. Maar Franscesco denk ik meerquote:Op zondag 14 mei 2017 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal ook JOWST nog regelmatig terugluisteren. Ben nu al benieuwd naar hun volgende nummers. Ik heb sowieso iets met (muziek uit) Noorwegen. Ik heb onlangs op Radio 49 drie shows gevuld met alleen maar muziek uit Noorwegen.
Ik ga sowieso zijn album kopenquote:Op zondag 14 mei 2017 12:15 schreef Greys het volgende:
Zag een gesponsorde Facebookpost van hem voorbij komen vanmorgen met bedankt voor alle steun en koop mijn album! Met link naar album.Slim.
Ik ook. Album van Francesco en van Salvador.quote:Op zondag 14 mei 2017 12:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga sowieso zijn album kopenHeb nog niets van hem gehoord dat ik niet leuk vind
Op de internationale versie van zijn album staat ook de eerdere track Amen als bonus.quote:Op zondag 14 mei 2017 12:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga sowieso zijn album kopenHeb nog niets van hem gehoord dat ik niet leuk vind
Die is ook fijnquote:Op zondag 14 mei 2017 13:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op de internationale versie van zijn album staat ook de eerdere track Amen als bonus.
De jury zelfs nul. Noorwegen zeker ook geen punten van de televoters?quote:Op zondag 14 mei 2017 13:12 schreef Moira. het volgende:
Wij hebben trouwens als Nederlanders 2 hele punten gegeven aan Italië via de televote
Zit ik me daarvoor leip te sms'en
Raar ja. Heb ook op hem gestemd. Bellen dan want SMS lukte niet op de een of andere manier. Nooit bevestigingen gehad daarvan.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:12 schreef Moira. het volgende:
Wij hebben trouwens als Nederlanders 2 hele punten gegeven aan Italië via de televote
Zit ik me daarvoor leip te sms'en
Ja wel Noorwegen heeft 29 televote punten gekregen (bijna het dubbele van NL)quote:Op zondag 14 mei 2017 13:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De jury zelfs nul. Noorwegen zeker ook geen punten van de televoters?
Ik bedoelde televote-punten van Nederland. Heb het inmiddels opgezocht: schamele 15e plaats en nul punten.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja wel Noorwegen heeft 29 televote punten gekregen (bijna het dubbele van NL)
http://eurovisionworld.com/?eurovision=2017#norway
Sowieso handig overzichtje, je kunt dan op het land klikken of op de punten onder in die lijst en dan krijg je dat overzichtje van elk land
Vreemd jaquote:Op zondag 14 mei 2017 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Raar ja. Heb ook op hem gestemd. Bellen dan want SMS lukte niet op de een of andere manier. Nooit bevestigingen gehad daarvan.
Oh dat jaquote:Op zondag 14 mei 2017 13:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedoelde televote-punten van Nederland. Heb het inmiddels opgezocht: schamele 15e plaats en nul punten.
Dit landDe muzieksmaak in dit land
Ik heb 7x op Frankrijk gestemd, 5x op de UK en 2x op Noorwegen, allemaal geen punten. Ik geef de mensen de schuld die massaal op de facebook posts van RTL reageren met "We moeten maar niet meer meedoen, beter dan Og3ne hebben we toch niet."quote:Op zondag 14 mei 2017 13:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vreemd jaIk heb in totaal 8x gestemd: 5x Italië, 1x Portugal, Noorwegen en Frankrijk
En die voor Noorwegen en Frankrijk waren echt voor niks want die hebben beide geen televote punten gekregen van NL
Oh dear...quote:Op zondag 14 mei 2017 13:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb 7x op Frankrijk gestemd, 5x op de UK en 2x op Noorwegen, allemaal geen punten. Ik geef de mensen de schuld die massaal op de facebook posts van RTL reageren met "We moeten maar niet meer meedoen, beter dan Og3ne hebben we toch niet."x10000000
quote:Op zondag 14 mei 2017 13:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb 7x op Frankrijk gestemd, 5x op de UK en 2x op Noorwegen, allemaal geen punten. Ik geef de mensen de schuld die massaal op de facebook posts van RTL reageren met "We moeten maar niet meer meedoen, beter dan Og3ne hebben we toch niet."x10000000
Ik ook! Ik vond het vooraf echt een winnend nummer maar snap vanwege de uitvoering wel dat het niet gewonnen heeft. Maar hoger dan een 6e plek had hij zeker verdiend!quote:Op zondag 14 mei 2017 12:14 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt sneu voor hem. Had hem zeker wel tweede plaats gegund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |