Ja klopt, dat heeft ook wel wat weggenomen, dat geknip.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
Statistieken en uitslagen doen er uiteindelijk totaal niet toe, net als hitlijsten. Occidentali's Karma is voor mij gewoon één van de leukste liedjes - misschien wel de allerleukste - die ik dit jaar tot nu toe heb gehoord. Er is een album uit, er zijn remixes uit.... genoeg om naar te luisteren.
Jammer dat het sentiment in Europa zich tegen het nummer keerde. Jammer ook dat er zo geknipt moest worden in het liedje om het binnen de 3:00 minuten te brengen.
Ik zal ook JOWST nog regelmatig terugluisteren. Ben nu al benieuwd naar hun volgende nummers. Ik heb sowieso iets met (muziek uit) Noorwegen. Ik heb onlangs op Radio 49 drie shows gevuld met alleen maar muziek uit Noorwegen.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, dat heeft ook wel wat weggenomen, dat geknip.
Maarja, Franscesco is wel de enige artiest die ik na dit ESF nog zal luisteren
Italië ligt dan ook niet in Scandinavië.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:46 schreef Elfletterig het volgende:
En de Nederlandse jury gaf hier gewoon géén punten aan
Terecht, gezien de kwaliteit van de andere nummers.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:46 schreef Elfletterig het volgende:
"Ja, maar die aap. Dat kunnen wij toch niet serieus nemen?"quote:Op zondag 14 mei 2017 01:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had hetzelfde idee. Het geluid leek niet goed te zijn, waardoor met name het hoogtepunt aan het einde nauwelijks naar voren kwam.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind deze song er op het grote podium toch niet helemaal uitkomen. Voor mijn gevoel stond de backing track ook iets te zacht, als dit liedje teveel moet leunen op de zang zakt het een tikkeltje door de mand.
Waarom is het dan zo hoog geëindigd en gaven andere vakjury's er wél ruimschoots punten aan? En hoe kan de clip van dit nummer al meer dan 113 miljoen keer bekeken zijn op YouTube als het zo'n slecht nummer is?quote:Op zondag 14 mei 2017 01:48 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Terecht, gezien de kwaliteit van de andere nummers.
In Italië wonen 65 miljoen mensen. Als iedereen het 2 x ziet heb je dus 100 miljoen viewsquote:Op zondag 14 mei 2017 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom is het dan zo hoog geëindigd en gaven andere vakjury's er wél ruimschoots punten aan? En hoe kan de clip van dit nummer al meer dan 113 miljoen keer bekeken zijn op YouTube als het zo'n slecht nummer is?
We hebben dezelfde nummer 1 en 2quote:Op zondag 14 mei 2017 01:38 schreef Redefine het volgende:
Mijn nummer twee van de finale (na Noorwegen) en van de favorieten degene die ik het graag had zien winnen. Jammer genoeg zitten we nu met de meuk uit Portugal opgescheept, maar ja niets meer aan te doen. Wel opmerkelijk dat het uiteindelijk eigenlijk best laag is geëindigd.
Terecht. Redelijk gemiddeld Italiaans liedje met een slordige staging.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:46 schreef Elfletterig het volgende:
Goede smaak welquote:Op zondag 14 mei 2017 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben dezelfde nummer 1 en 2(alleen net andersom qua volgorde)
Margareth Berger zeker?quote:Op zondag 14 mei 2017 01:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goede smaak welOverigens nog wat betreft je eerdere opmerking. Ga denk ik ook nog wel wat van Noorwegen luisteren, mogelijk dat ik er wat leuke muziek mee opduikel. Zo af en toe (een viertal keren, waaronder een keer eerder Noorwegen), dat ik een ESF artiest ook daarna nog volg.
Misschien met Francesco ook maar doen.
Nee. Dat was wel een van mijn favoriete nummers dat jaar. Maar dat is niet de Noorse inzending waar ik meer muziek van heb. Alexander Rybak is het overigens ook niet.quote:
Ben nu wel benieuwdquote:Op zondag 14 mei 2017 02:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Dat was wel een van mijn favoriete nummers dat jaar. Maar dat is niet de Noorse inzending waar ik meer muziek van heb. Alexander Rybak is het overigens ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |