abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 april 2017 @ 12:35:39 #1
466587 EchtRotterdams
Een leven vol problemen
pi_170103656
Hulp gevraagd: wie heeft er kleding over? (herenkleding)
Ook ik zit in een vervelende situatie op dit moment en hulp is zeer welkom. Je kan me helpen door een kledingstuk (liefst broek W36, L32, liefst relaxed fit, anders straight fit) naar mij op te sturen. Als je een ander lente-kledingstuk hebt wat je kan missen, is het ook zeer welkom; een blouse/overhemd draag ik in maat L. Schoenen heb ik gelukkig :). Het mag ook zakelijk zijn.

Zodra ik iets heb, sta ik niet voor schut (lol) en haast ik me naar het uitzendbureau. Uiteraard ben ik me daarop aan het voorbereiden.

Hard werken
Ik vraag het alleen even om max 3 maanden door te komen. Ik ga verschrikkelijk hard werken, met die inkomsten kan ik goedkope kleding kopen bij winkels als Primark, bijvoorbeeld en red ik het verder wel.

Verzendkosten
Ik heb nauwelijks geld, dus kan geen verzendkosten dragen. Ik kan wel wat voor je terugdoen en hierover kan ik je terugmailen, ik heb wel iets in gedachte. Dit 'ding' lees:kán je financieel iets opleveren (geen vreemde zaken of zo, hoor). Graag je mailadres erbij zodat ik je kan mailen.

Meer info over deze hulpvraag
Voor meer achtergrondinformatie, verwijs ik je graag naar dit topic, daar staat alles in: WGR / Wil werken, maar geen kleding

Heel graag blijf ik anoniem; ben er immers niet trots op dat ik hier om moet vragen. Je ontvangt het verzendadres per DM.

Kan je iets 'doneren'? :) Ik zou je zeer erkentelijk zijn.

Fokkers helpen Fokkers is een leuk initiatief en ik zou hier zelf ook een steentje aan willen bijdragen in de toekomst.

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtRotterdams op 09-04-2017 12:47:05 ]
pi_170103929
Ik heb geen kleding voor je, maar misschien kun je met een paar euro naar de kringloop/kledingbanken/weggeefwinkels of weggeef facebook groepen..
pi_170103985
Zoals reeds gemeld in je vorige topic heb ik wel wat kleding voor je.
  zondag 9 april 2017 @ 13:38:01 #4
466587 EchtRotterdams
Een leven vol problemen
pi_170104660
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 12:52 schreef kdricklamar het volgende:
Ik heb geen kleding voor je, maar misschien kun je met een paar euro naar de kringloop/kledingbanken/weggeefwinkels of weggeef facebook groepen..
Dat zal ik doen! Bedankt voor je reactie.

quote:
Zoals reeds gemeld in je vorige topic heb ik wel wat kleding voor je.
Gaaf Fushia2, ik stuur je een bericht en je kan een tegenprestatie van mij verwachten.
  woensdag 12 april 2017 @ 10:34:44 #5
466587 EchtRotterdams
Een leven vol problemen
pi_170162814
Ik heb een privebericht van Danny ontvangen op 29-02. De titel is 'alert' en de inhoud van het bericht is 'alert'. Kan ik negeren, denk ik?
pi_170163454
Kom maar op met je adres. PM
Hier liggen enkele kledingstukken (bijna) ongedragen in jouw maat.
  woensdag 12 april 2017 @ 11:41:33 #7
466587 EchtRotterdams
Een leven vol problemen
pi_170163818
Sabine, da's aardig van jou :)

PM zojuist verzonden.
  maandag 15 mei 2017 @ 01:33:40 #8
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_170952646
TS blijft weg, slotje
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')