abonnement Unibet Coolblue
pi_170141796
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 23:02 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Dit dus, na drie dates heb ik na veel bedelen een kus op de mond gekregen. Je merkt dat ze niet zo zeker is, wat ook schattig is, maar er ontbreekt ook een soort sexappeal.
:') _! Kan me niet voorstellen dat er een dame warm wordt van dat gebedel van je. _O-
  dinsdag 11 april 2017 @ 08:59:44 #27
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170141953
Op het moment dat ze wordt ontmaagd, wordt ze dus een supersexy kinky sletje dat zichzelf goed verzorgd en spontaan is, zonder remmingen, die altijd met TS wil neuken als hij daar zin in heeft.
Dus, TS, laat je maagdelijke vriendin eens flink uitwonen door een echte man, dan heb jij daarna je perfecte dame in bed en hoef je niet door de ontmaagdingstroubles.
  dinsdag 11 april 2017 @ 09:09:01 #28
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170142075
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 23:02 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Dit dus, na drie dates heb ik na veel bedelen een kus op de mond gekregen. Je merkt dat ze niet zo zeker is, wat ook schattig is, maar er ontbreekt ook een soort sexappeal.
Klinkt niet bepaald of jij haar de ruimte geeft om in haar eigen tempo te leren omgaan en genieten van een voor haar compleet nieuwe situatie doe ze maar eens in haar leven.zal meemaken. Weinig respect van jouw kant, ik denk dat ze gauw bij je weg is, of als ze wanhopig is, de rest van je leven tot een hel maakt.
  dinsdag 11 april 2017 @ 09:09:42 #29
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170142083
Het aanbod wordt wel steeds beperkter natuurlijk.
Fade to Black
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 april 2017 @ 09:18:53 #30
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_170142233
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 23:02 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Dit dus, na drie dates heb ik na veel bedelen een kus op de mond gekregen. Je merkt dat ze niet zo zeker is, wat ook schattig is, maar er ontbreekt ook een soort sexappeal.
jouw sex-appeal waarschijnlijk...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 11 april 2017 @ 09:31:59 #31
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170142431
quote:
7s.gif Op maandag 10 april 2017 22:13 schreef Nobu het volgende:

[..]

Nou ja, maagd zijn als vrouw als je halverwege de twintig bent is wel iets wat je bewust moet doen. Als je dat niet bent was het er allang van gekomen tenslotte. Dat betekent dus dat ze er in het gunstigste geval niet heel erg geïnteresseerd is, maar waarschijnlijk vind ze seks gewoon helemaal niks. Niet echt ideaal dus.
Nee, dat is dus niet waar. Het betekent dat ze op zoek is naar de ware. Echte liefde dus. Misschien is ze ook gelovig.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170142499
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 07:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Na veel bedelen? ;(

Dat zou voor mij meer een afknapper zijn dan eventuele maagd-status.
Wellicht was het woordje bedelen iets té, hou het op veel hints geven op kusjes :')

De dame in kwestie heeft ervaringen met vriendjes die vreemdgingen, ze is dus bang om zich te binden en om weer gekwetst te worden. Ze is echt een lieve en mooie vrouw, ik ga ook vol voor haar maar soms twijfel ik eraan. Vroeger had ik een makkelijke vmbo-meid die alles deed wat ik zei en nu een dame waar ik wel moeite voor moet doen.
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 april 2017 08:29 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja want al het contact met vrouwen dat niet in seks uitmondt is weggegooide tijd. Ik zou je geld terug vragen :D

Overigens betekent ervaring niet dat ze goed in bed zijn en maagden dat het preutse angstige vrouwen zijn. Maargoed dat is mijn ervaring.
Weet je waarom die maagden niet eerder ontmaagd werden? Hadden ze gewacht op de ware?
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:09 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Klinkt niet bepaald of jij haar de ruimte geeft om in haar eigen tempo te leren omgaan en genieten van een voor haar compleet nieuwe situatie doe ze maar eens in haar leven.zal meemaken. Weinig respect van jouw kant, ik denk dat ze gauw bij je weg is, of als ze wanhopig is, de rest van je leven tot een hel maakt.
Thanks voor je advies, ik ben vaak degene die het initiatief neemt, ook seksueel. Ik zou proberen om haar de ruimte te geven die ze nodig heeft, maar dit is moeilijk te polsen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:18 schreef Sjeen het volgende:

[..]

jouw sex-appeal waarschijnlijk...
Ik heb een hele lieve lach met een bovengemiddeld lichaam voor de rest is mijn innerlijk wel oké.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, dat is dus niet waar. Het betekent dat ze op zoek is naar de ware. Echte liefde dus. Misschien is ze ook gelovig.
Ja dat is het dus, ik ken veel dames die op de middelbare zeiden dat ze alleen seks wouden hebben met de ware maar maanden later neukte met jongens die niet hun ware waren. Hun eisen werden drastisch verlaagd om maar mee te kunnen praten en niet buitengesloten te worden (mijn perceptie).
pi_170142529
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:35 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Ik heb een hele lieve lach met een bovengemiddeld lichaam voor de rest is mijn innerlijk wel oké.
Hoe aantrekkelijk jij bent mag zo'n dame niet zelf bepalen?
pi_170142766
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:37 schreef Chai het volgende:

[..]

Hoe aantrekkelijk jij bent mag zo'n dame niet zelf bepalen?
Waarom zou ze anders met mij omgaan?
  dinsdag 11 april 2017 @ 10:03:55 #35
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170142872
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:35 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Wellicht was het woordje bedelen iets té, hou het op veel hints geven op kusjes :')

De dame in kwestie heeft ervaringen met vriendjes die vreemdgingen, ze is dus bang om zich te binden en om weer gekwetst te worden. Ze is echt een lieve en mooie vrouw, ik ga ook vol voor haar maar soms twijfel ik eraan. Vroeger had ik een makkelijke vmbo-meid die alles deed wat ik zei en nu een dame waar ik wel moeite voor moet doen.

[..]

Weet je waarom die maagden niet eerder ontmaagd werden? Hadden ze gewacht op de ware?

[..]

Thanks voor je advies, ik ben vaak degene die het initiatief neemt, ook seksueel. Ik zou proberen om haar de ruimte te geven die ze nodig heeft, maar dit is moeilijk te polsen.

[..]

Ik heb een hele lieve lach met een bovengemiddeld lichaam voor de rest is mijn innerlijk wel oké.

[..]

Ja dat is het dus, ik ken veel dames die op de middelbare zeiden dat ze alleen seks wouden hebben met de ware maar maanden later neukte met jongens die niet hun ware waren. Hun eisen werden drastisch verlaagd om maar mee te kunnen praten en niet buitengesloten te worden (mijn perceptie).
Ja, dat is dus de middelbare school. Zo gaan die dingen, de meesten geven toe aan groepsdruk. Vaak krijgen ze ook spijt daarvan later.

Wees blij dat je iemand hebt gevonden die sterk genoeg was om niet toe te geven aan groepsdruk. Dat zou ik koesteren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  † In Memoriam † dinsdag 11 april 2017 @ 15:03:44 #36
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_170147316
Heb je al eens therapie overwogen?
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  dinsdag 11 april 2017 @ 15:15:08 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170147560
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 april 2017 23:02 schreef Berkenboom het volgende:
Maagdelijk betekend dat de dame in kwestie ergens diep van binnen nog ergens in geloofd, laat die snel links liggen aangezien jij die kwaliteit niet bezit..

Verder geen ervaring mee, anders dan lang geleden.
Wat een onzin. Een kwaliteit om geen seks te hebben gehad :')
  dinsdag 11 april 2017 @ 15:28:58 #38
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170147761
Maar ik ben sinds kort weer aan het daten na een lange relatie en kom inderdaad wel eens vrouwen van rond de 30 tegen die inderdaad nooit een relatie hebben gehad en waarvan ik dan ook sterk het vermoeden heb dat ze nog maagd zijn (ernaar vragen vind ik ook een beetje ongepast).

Het zijn vaak van die vrouwen die ontzettend keurig en degelijk zijn en eigenlijk nooit in hun leven echt uit de band springen. Vaak tot ver na hun studie bij hun ouders blijven wonen en een redelijk beperkt sociaal leven en weinig interessante hobby's. Het zijn vaak ook niet de meest fantasierijke en initiatiefrijke types.

Mannelijke oudere maagden zijn vaak erg luidruchtig daarover en dit soort vrouwen niet. Bovendien kunnen deze vrouwen er ook een stuk beter mee leven dan de mannen in kwestie. Daarom ontstaat het beeld dat het alleen bij mannen voorkomt.
  dinsdag 11 april 2017 @ 15:47:51 #39
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170148136
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 15:28 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik ben sinds kort weer aan het daten na een lange relatie en kom inderdaad wel eens vrouwen van rond de 30 tegen die inderdaad nooit een relatie hebben gehad en waarvan ik dan ook sterk het vermoeden heb dat ze nog maagd zijn (ernaar vragen vind ik ook een beetje ongepast).

Het zijn vaak van die vrouwen die ontzettend keurig en degelijk zijn en eigenlijk nooit in hun leven echt uit de band springen. Vaak tot ver na hun studie bij hun ouders blijven wonen en een redelijk beperkt sociaal leven en weinig interessante hobby's. Het zijn vaak ook niet de meest fantasierijke en initiatiefrijke types.

Mannelijke oudere maagden zijn vaak erg luidruchtig daarover en dit soort vrouwen niet. Bovendien kunnen deze vrouwen er ook een stuk beter mee leven dan de mannen in kwestie. Daarom ontstaat het beeld dat het alleen bij mannen voorkomt.
Denk je dat de groep mannelijke maagden en vrouwelijke maagden goed bij elkaar zouden kunnen passen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 11 april 2017 @ 15:59:11 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170148352
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 15:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Denk je dat de groep mannelijke maagden en vrouwelijke maagden goed bij elkaar zouden kunnen passen?
Het zou prima kunnen. Maar er zijn nog wel wat dingen die dat frustreren. Veel van die 25-jarige maagden zijn nogal gefrustreerd en verbitterd. Dat is niet iets waar die vrouwen nou heel warm voor lopen. Gezien de mores nog steeds is dat mannen het initiatief nemen zijn die vrouwen nogal afwachtend (daarom gebeurt er vaak ook zo weinig). En de initiatieven van de gemiddelde wanhopige 30-jarige maagd vallen doorgaans niet echt in goede aarde. Daar is vaak een gedragsverandering nodig die in sommige gevallen komt maar soms ook uitblijft.
  dinsdag 11 april 2017 @ 16:08:52 #41
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170148511
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 15:28 schreef Hexagon het volgende:
Mannelijke oudere maagden zijn vaak erg luidruchtig daarover en dit soort vrouwen niet. Bovendien kunnen deze vrouwen er ook een stuk beter mee leven dan de mannen in kwestie. Daarom ontstaat het beeld dat het alleen bij mannen voorkomt.
Het helpt natuurlijk niet mee dat mannelijke maagden worden gestigmatiseerd en als kansloos worden neergezet terwijl een vrouwelijke maagd wordt verheerlijkt en als puur en onschuldig wordt gezien.

Die gedragsverandering krijg je bij zo iemand niet voor elkaar als iedereen roept dat ie maar een vent moet wezen en hem "er maar ergens in moet douwen" of naar de hoeren moet gaan.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 11 april 2017 @ 16:10:43 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170148551
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 16:08 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Het helpt natuurlijk niet mee dat mannelijke maagden worden gestigmatiseerd en als kansloos worden neergezet terwijl een vrouwelijke maagd wordt verheerlijkt en als puur en onschuldig wordt gezien.
Verheerlijkt door wie? Door conservatieve moslims of SGP-volk?

Verder hebben de meeste van die oudere mannelijke maagden gewoon een gedragsprobleem waat vaak wel wat aan te doen valt.
pi_170148564
Het kan zoveel redenen hebben. Er zijn ook genoeg mensen die gewoon op de 'juiste' wachten en die nog niet zijn tegengekomen. Big deal.
  dinsdag 11 april 2017 @ 16:22:47 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170148778
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 16:11 schreef Bananenpap het volgende:
Het kan zoveel redenen hebben. Er zijn ook genoeg mensen die gewoon op de 'juiste' wachten en die nog niet zijn tegengekomen. Big deal.
Mja, het is vaak een gevolg van bepaalde karaktertrekken. Ik kan doorgaans niet zoveel met dat soort vrouwen. Niet omdat ze maagd zijn. Maar omdat ze niet echt een interessant karakter hebben.
pi_170148859
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 16:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mja, het is vaak een gevolg van bepaalde karaktertrekken. Ik kan doorgaans niet zoveel met dat soort vrouwen. Niet omdat ze maagd zijn. Maar omdat ze niet echt een interessant karakter hebben.
En als ze ontmaagd zijn hebben ze opeens wel een interessant karakter?

Ik vind dat er hele rare verbanden worden getrokken.
  dinsdag 11 april 2017 @ 16:29:28 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170148912
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 16:27 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

En als ze ontmaagd zijn hebben ze opeens wel een interessant karakter?

Ik vind dat er hele rare verbanden worden getrokken.
Nee, die trek jij nu.

Het feit dat ze op hun 30e maagd zijn komt vaak voort uit dergelijke karaktertrekken en die zijn er ook nog als je ze ontmaagd.

Ik val gewoon niet zo op brave, oerdegelijke vrouwen.
pi_170149016
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 16:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, die trek jij nu.

Het feit dat ze op hun 30e maagd zijn komt vaak voort uit dergelijke karaktertrekken en die zijn er ook nog als je ze ontmaagd.

Ik val gewoon niet zo op brave, oerdegelijke vrouwen.
Ik zeg enkel dat ik het nogal generaliserend vind om vrouwelijke maagden af te doen als brave, oerdegelijke mensen. Ja, er zullen vast genoeg vrouwen aan dit profiel voldoen. Maar zoals ik eerder zei; er zijn tig redenen te noemen.
  dinsdag 11 april 2017 @ 16:42:02 #48
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170149099
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 16:36 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik zeg enkel dat ik het nogal generaliserend vind om vrouwelijke maagden af te doen als brave, oerdegelijke mensen. Ja, er zullen vast genoeg vrouwen aan dit profiel voldoen. Maar zoals ik eerder zei; er zijn tig redenen te noemen.
Die zullen er vast zijn. Ik vraag nooit of vrouwen maagd zijn dus misschien tref ik er wel een keer een die een interessanter karakter heeft.

Maar het is gewoon een patroontje dat ik heel veel zie bij vrouwen van 30 die ik er van verdenk maagd te zijn.
  dinsdag 11 april 2017 @ 16:53:21 #49
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170149251
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 23:02 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Dit dus, na drie dates heb ik na veel bedelen een kus op de mond gekregen. Je merkt dat ze niet zo zeker is, wat ook schattig is, maar er ontbreekt ook een soort sexappeal.
Hoe oud was die? 15 of 25. In het eerste geval (15) rustig aan, komt wel!. Is het het tweede (25 jaar oud) .... maak dat je daar (bij voorkeur op een nette manier) gauw vanaf komt.
Dat is echt niet normaal, bij een vrouw van 25 moeten bedelen bij de derde date om een kus.

Vergeet nooit, hoe onsympathiek het ook klinkt:
Do NOT stick your dick in sick.
Nb. Voor je dick kun je ook je energie, of je emoties invullen en sick moet je ook niet al te letterlijk nemen, want "erg vreemde denken over dingen" moet je daar ook onder rekenen. Het is de bedoeling dat je gelukkiger wordt in een relatie en dat zie ik je met eem "sick" person (in de bredere zin des woords) dus echt niet worden.

:N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 11 april 2017 @ 17:01:41 #50
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170149368
Of die wat oudere maagdelijke vrouwen nou zo oerdegelijk en zo zijn....
Mijn idee is dat er ook nogal wat dromertjes bij zitten, die dromen van die ene ware Jacob, beroep prins, gezeten op wit paard, liefst ook nog maagd maar wel hardstikke goed kunnen kussen en beffen (en de rest) die hun bij de eerste stoot al sterren en vuurwerk laat zien. Tja, dat kan alleen maar mislopen, zulke dromers worden beslist teleurgesteld. Is het niet in de sex of in de partner, dan is het wel in een van hun andere dromen. Ik heb liever een die het leven al een beetje kent, het een en ander zelf al meegemaakt heeft of toch van nabij gezien heeft en die daarom ook gewone mannen / mensen weet te waarderen.

*; *;
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')