Ja echt wel. Maar smaken verschillen natuurlijk. Hoe denk jij dan over de houding van Jessie tegenover Billy vanuit psychologisch oogpunt. Gewoon het eerste dat in je opkomt. Ben ik heel nieuwsgierig naar.quote:
Ik ben team Jessiequote:Op zaterdag 8 april 2017 23:43 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja best wel, niet zo dubbel liggen, smaken verschillen nu eenmaal lieve Ghost
Kom op zeg, hij is qua uiterlijk toch echt wel de knapste daar.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben team Jessievind hem niet knap wel maar goed alle steun is welkom
Als je mijn mening wil weten,seksquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:42 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja echt wel. Maar smaken verschillen natuurlijk. Hoe denk jij dan over de houding van Jessie tegenover Billy vanuit psychologisch oogpunt. Gewoon het eerste dat in je opkomt. Ben ik heel nieuwsgierig naar.
Hij is in mijn ogen heel knap. En zijn humor en zijn manier van praten. Als hij mijn buurman was dan had ik echt niet toegelaten dat Billy op zijn lul zat.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben team Jessievind hem niet knap wel maar goed alle steun is welkom
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:49 schreef Haropro het volgende:
[..]
Hij is in mijn ogen heel knap. En zijn humor en zijn manier van praten. Als hij mijn buurman was dan had ik echt niet toegelaten dat Billy op zijn lul zat.
Nu ga ik maar met mijn hondje uit voordat ik het te gek maak.quote:
Ik begrijp haar.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom op zeg, hij is qua uiterlijk toch echt wel de knapste daar.
ik ga stukquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:49 schreef Haropro het volgende:
[..]
Hij is in mijn ogen heel knap. En zijn humor en zijn manier van praten. Als hij mijn buurman was dan had ik echt niet toegelaten dat Billy op zijn lul zat.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:49 schreef Haropro het volgende:
[..]
ruthlessquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ew knap ? ieder z'n mening, maar ik zie het niet.. centenbak, lelijke neus, nare ogen/blik, lelijk karakter, dom, eentoninge zeikstem,hij loopt op zijn tenen..
Super humor, goed karakter, hij houdt heel veel van zijn ouders. Lekker hoe hij praat. Nou ja, aantrekkelijkheid kun je volgens mij ook niet uitleggen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ew knap ? ieder z'n mening, maar ik zie het niet.. centenbak, lelijke neus, nare ogen/blik, lelijk karakter, dom, eentoninge zeikstem,hij loopt op zijn tenen..
dat kan toch, je bent duidelijk niet de enige hierquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:51 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nu ga ik maar met mijn hondje uit voordat ik het te gek maak.![]()
Maar Ghost echt, hij is een van de aantrekkelijkste mannen die op tv zijn. In het echt zie ik ze niet zo.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
PROBEERT HARAPO NU JESSIE VAN MIJ AF TE PAKKEN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |