Zoiets als neuropathie? Ik ken iemand die dat heeft overgehouden aan een chemokuur (of aan de bestraling). In ieder geval aan de gevolgen van de behandeling van kanker.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
geen normale pijnstilers, zenuwpijn is geen pijn, maar een stoornis, een niet bestaande pijn
angstquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:55 schreef Ranah het volgende:
[..]
verstijfd van angst? ik doe net of ik er niet ben dan is het niet echt?
Wat verschrikkelijk. Ik heb het maar even gebruikt. Voelde dat het niet goed was.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:54 schreef Jayda het volgende:
[..]
Ik probeer er al 17 jaar vanaf te komen. Maar telkens tijdens het afbouwen verander ik in een agressieve, psychopaat met (zelf)moordneigingen. Dus dat is niet handig.
Net als Naomi. O nee, die kennen we niet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:44 schreef formule het volgende:
1 van de 2 ling heeft spierpijn in haar arm
van het badmintonnen met ivanquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:44 schreef formule het volgende:
1 van de 2 ling heeft spierpijn in haar arm
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk. Ik heb het maar even gebruikt. Voelde dat het niet goed was.
Oxazepam in combi met seroxat. Ik dacht gek te worden. Ben op tijd gestopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:01 schreef rowan634 het volgende:
ik zie er een olifantje in met een flinke snuit en klapperende oortjes
[ afbeelding ]
Ik een übermossel.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:01 schreef rowan634 het volgende:
ik zie er een olifantje in met een flinke snuit en klapperende oortjes
[ afbeelding ]
ze heeft wel het voordeel dat haar kut stinkt,geeft de lul eerder overquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:04 schreef formule het volgende:
Billy denkt mannen aan zich te binden met seks eens komt daar een eind aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |