Dat lijkt me echt niets, zo'n chemisch goedje, zojuist even gewoon met water gedaan.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:53 schreef Hiddendoe het volgende:
Goed spoelen met optrex.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:54 schreef Juup© het volgende:
Is niet zo fijn, maar beter dan in je ogen wrijven als je een madame Jeanette gesneden hebt (ik weet van niets natuurlijk).
Twee tenen, maar die moesten natuurlijk ook nog los van de bol.quote:
Ja dat ook nog eens, gaat wat worden vannacht.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:54 schreef Pharkus het volgende:
Heel de nacht van die bizarre knoflookdromen
En dit is dan mod, wel een beetje users bashen, maar als iemand je "kutwijf" noemt zeker meteen notenquote:
Waterstofperoxide kan ook. Je voelt gelijk de knoflook niet meer.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:53 schreef Hiddendoe het volgende:
Goed spoelen met optrex.
[ afbeelding ]
Nee dan kom ik je billenkoek geven. Weetje toch wel?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dit is dan mod, wel een beetje users bashen, maar als iemand je "kutwijf" noemt zeker meteen noten![]()
![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dan kom ik je billenkoek geven. Weetje toch wel?
Ja, als een klein meisje.quote:
Kloptquote:
Ja precies *traantje laat*quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hork is een stoere boy, hij huilt nooit.
Doe je die billenkoek dan wel goed?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hork is een stoere boy, hij huilt nooit.
Uhm ja ik zeg niet waar het op lijkt maar het zal vast lekker zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:06 schreef LompeHork het volgende:
Tevens pics van de ovenschotel:
[ afbeelding ]
Helaas geen sigaar en cognac, ik doe niet aan acclimatiseren.
Hongerrrr! En net chinees op, moet je nagaan.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:06 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ligt hier in groningen regelmatig op de stoep zondagochtend..quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:06 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat ligt hier in groningen regelmatig op de stoep zondagochtend..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |