oh verdorie dat was langs me heen gegaan.quote:Op maandag 10 april 2017 22:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Toen ook niet. Een stel moest de envelop meenemen. Dat was het. Totaal geen keuze, dus ik snap niet het nut van het meenemen van de envelop door een stel.
Hij valt nog wel mee maar die Awa is super irritant. Met dat gegil de hele tijd. Volgens mij schreeuwt die de hele straat bij elkaar als ze klaar komt. Als ze nu al zo luidruchtig is.quote:Op maandag 10 april 2017 22:16 schreef 4-elements het volgende:
Jammer dat Klef en Bef hebben gewonnen. Minst leuke koppel vind ik.
En de meeste zagen er niet uit.quote:Op maandag 10 april 2017 23:12 schreef k_man het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik 90% van de aflevering heb zitten kijken naar stomme opdrachtjes. Dat was vroeger ook al interessant, maar toen nam het gelukkig niet zoveel tijd in beslag. Nu zien we bijna niks anders.
Ik wil het liften zien, de landschappen, waar ze terecht komen, het land, de mensen. En wat zie ik? Pannekoeken.
ik had dat ook een beetje. Denk dat ik daardoor het idee had dat de vaart er een beetje uitlag.quote:Op maandag 10 april 2017 23:12 schreef k_man het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik 90% van de aflevering heb zitten kijken naar stomme opdrachtjes. Dat was vroeger ook al interessant, maar toen nam het gelukkig niet zoveel tijd in beslag. Nu zien we bijna niks anders.
Ik wil het liften zien, de landschappen, waar ze terecht komen, het land, de mensen. En wat zie ik? Pannekoeken.
Uitzendinggemist.quote:Op dinsdag 11 april 2017 07:52 schreef Funkel het volgende:
Stom kutprogramma van 1 minuut er tussendoor zorgt ervoor dat ik niet heel de aflevering kan opnemen. Stop er dus maar mee..
Nee inderdaad, vond hem erg leuk mee doen!quote:Op maandag 10 april 2017 22:31 schreef Prisha het volgende:
Die Dan stoorde me trouwens helemaal niet....vond hem wel sympathiek overkomen. Dacht dat ik me enorm zou irriteren aan dat BN gedoe maar misschien dat het nu niet zo was omdat ie gewoon normaal en niet overdreven overkomt, misschien?
Heb je KPN? Dan heb je twee HD-kanalen voor oa NET5 en kun je de twee delen elk op één kanaal opnemenquote:Op dinsdag 11 april 2017 07:52 schreef Funkel het volgende:
Stom kutprogramma van 1 minuut er tussendoor zorgt ervoor dat ik niet heel de aflevering kan opnemen. Stop er dus maar mee..
Dit inderdaadquote:Op maandag 10 april 2017 23:12 schreef k_man het volgende:
Klopt, KPN heeft het programma verkeerd in de gids staan, die hebben ook de commercial die halverwege zit als apart programma gezet. Hij ziet het dus als twee afleveringen en kan er maar 1 opnemen. Maar de optie om de ene helft op HD op te nemen en de andere op HD Glas ga ik volgende week eens proberen als KPN het probleem nog niet heeft opgelost.quote:Op dinsdag 11 april 2017 08:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb je KPN? Dan heb je twee HD-kanalen voor oa NET5 en kun je de twee delen elk op één kanaal opnemen
Geen idee of andere providers dat ook hebben.
Goeie! Heb Telfort, maar dat werkt ongeveer tzelfde. En anders neem ik gewoon deel 2 op op SD kwaliteit. Beter dan niets. Vaak probeer ik toch wel "live" te kijkenquote:Op dinsdag 11 april 2017 08:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb je KPN? Dan heb je twee HD-kanalen voor oa NET5 en kun je de twee delen elk op één kanaal opnemen
Geen idee of andere providers dat ook hebben.
voorheen was dat wel zoquote:Op dinsdag 11 april 2017 19:22 schreef Razor21 het volgende:
Voor het eerst dat ik Peking Express volg. Ik weet niet wat wat ik hier van moet vinden. Zelf had ik gehoopt op beelden zoals Wie is de Mol en vergelijkbare opdrachten.
Dat van die enveloppen vind ik maar een suf iets. Het lag ook behoorlijk voor de hand dat ze gisteren rood kregen. Ik voel hem nu al aankomen dat bijvoorbeeld die broer en zus als laatste aankomen zij dan toevallig een groene envelop krijgen. En op voorhand heb je al het idee wie de finale gaan halen. Bepaalde koppels krijgen behoorlijk wat zendtijd. Althans dat is mijn gevoel.
Die opdrachten zijn trouwens ook behoorlijk suf.![]()
Heb ik geprobeerd maar werkt niet, kpn ziet deel 2 als dezelfde aflevering en zet het terug naar het eerste deel. Dus op twee zenders alleen het eerste deel, dat opgenomen wordt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt, KPN heeft het programma verkeerd in de gids staan, die hebben ook de commercial die halverwege zit als apart programma gezet. Hij ziet het dus als twee afleveringen en kan er maar 1 opnemen. Maar de optie om de ene helft op HD op te nemen en de andere op HD Glas ga ik volgende week eens proberen als KPN het probleem nog niet heeft opgelost.
Viel mij inderdaad ook op. Eerst was het 11-16, direct daarna zegt Rik dat het gelijk staat en dat de laatste pannenkoek beslissend zal zijn. Vreemd.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
De proef van vorige week werd op 1 seconde voor tijd beslist en nu werd de pannenkoekenopdracht ook onnodig spannend gemaakt (van 11-16 naar 16-17, weer in de laatste seconde werd het beslist). Dat lijkt niet helemaal te kloppen
En in het voorstukje waarin ze met de camera praten, zag je al dat Awa die ketting/amulet om had.quote:Op woensdag 12 april 2017 00:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Viel mij inderdaad ook op. Eerst was het 11-16, direct daarna zegt Rik dat het gelijk staat en dat de laatste pannenkoek beslissend zal zijn. Vreemd.
Slechte poging tot leuk doen van het team achter PEquote:Op woensdag 12 april 2017 07:18 schreef amaranta het volgende:
Ow, en wat is dat met die bijnamen bij de koppels?
Mooiboys, nachtvlinders? Waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |