abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 april 2017 @ 14:41:31 #1
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170085964
nu dat we een aantal promo events hebben gehad zullen we punten geven van 1 (slechtste) tot 10 (beste)

Albanie - ik vond het liedje in het albanees iets unieker Lindita is zeker weten een prachtige vrouw met veel uitstraling op een podium, voorlopig een 7 van mij

Armenie - unieke en aparte persoonlijkheid heeft ze, alleen het lied vind ik een beetje tegenvallen tot nu toe een 6.5 van mij

Australie - saai, saaier en saaist, sorry maar Isaiah kan een leuke jongen zijn, maar het lied voelt oudbollig terwijl hij een jeugdig liedje nodig heeft vooral met zijn leeftijd, ik val bijna in slaap 3.5 van mij

Azerbeidzjan - Dihaj wow Azerbeidzjan stelt mij nooit teleur hoor, dit is gewoon top, modern maar toch een beetje stijlvol een 9/

Belgie - Blanche ik vind haar zo knap, schattig en superlief, het liedje city lights ik vind de videoclip echt tof, de studioversie is voor mij iets beter dan live tot nu toe, ze oogt zo saai op een podium zo jammer een 6.5 van mij

Belarus - vrolijk, jeugdig, eigen taal wow 9.5 van mij

Bulgarije - zo saai, en ik snap echt niet dat dit een bookmaker favoriet is 5.5

Cyprus - lijkt op Rag'N'Bone Man's Human, maar Hovig is een echte performer vind ik, top om te zien 8.5

Denemarken - Anja is echt geweldig ik was fan van haar tijdens the voice australie die ze heeft gewonnen, maar dit liedje is te zwakjes vind ik, zij verdient een echte power ballad met veel hoge noten echt zonde van haar talent 7

Duitsland - intro doet mij aan Titanium van David Guetta denken, vind het wel oke verder 6.5

Estland - Modern Talking cover bandje vind ik het, ik mis ook veel originaliteit en het lied heeft niet erg veel karakter of persoonlijkheid vind ik 4

Finland - Norma heeft veel talent vind ik, BlackBird ook een prachtige ballad 7.5

Frankrijk - Alma, wow ze is zo sexy en wat een mooie stem heeft zij 10

Griekenland - ik vind het nogal een inhoudsloos liedje, this is love, ik weet niet of zij veel liefde krijgt van de televoting in mei 5.5

Georgie - leuk nummer en Tako zingt best goed live 8

Hongarije - Joci, veel passie en emotie zitten in dit liedje, ook heel erg uniek 9

Ierland - Brendan heeft veel talent, ik ken hem van de Boyband HomeTown, maar dit is wel iets anders dan een Boyband liedje 8.5

Israel - Imri is zo leuk, maar ook zijn liedje vind ik best een goede radiovriendelijk lied 7.5

Italie - favorietenrol voor Francesco, ik vind dit liedje gewoon vrolijk ik wordt er blij van 10

Ijsland - apart en ik vind het wel grappig 8

Kroatië - een van de slechtste liedjes van dit jaar vind ik, teveel muziekstijlen door elkaar dat gaat voor verwarring zorgen denk 3

Letland - ik hou wel van alternatieve rock muziek, en ik vind dit echt wel leuk 7.5

Litouwen - raar en schreeuwerige zangeres vind ik niet goed 3.5

Macedonie - Jana klinkt nogal raar live, maar ik vind dit liedje wel zo'n lied waarnaar ik zou luisteren op de radio 7

Malta - supersaaie ballad, maar Claudia lijkt mij een superlieve vrouw 5.5

Montenegro - Slavko misschien niet de beste zanger, maar wel de beste performer van dit jaar wow 7.5

Nederland - ik twijfel steeds meer aan onze kansen, nu ik three degrees en wilson phillips heb gehoord vind ik O'G3NE echt niet zo origineel, dat rapstukje hoort er sowiezo niet in thuis in deze ballad 6

Oostenrijk - Nathan is een sympathieke leuke jongen, zijn lied heeft voor mij een ed sheeran vibe dit kan gaan verrassen denk ik 8.5

Oekraine - ze willen waarschijnlijk niet nog een keer winnen lol 6.5

Polen - Kasia, wow beste van de ballads vind ik, lekker duister en ja het doet mij een beetje denken aan Evanescence, uh ja ik voorspel top 10 voor Polen 9.5

Portugal - Salvador vind ik wel sympathiek, portugese taal vind ik ook wel heel mooi, ik zou alleen willen dat hij meer emotie en passie in zijn performance gooit, dan kan het nog beter overkomen 7

Roemenië - mijn favoriet dit jaar ik ben er trots op om dit als mijn favo te hebben, ik vind het live veel sterker overkomen dan studio tot nu toe, vooral in Tel Aviv 9

Rusland - Julia heel sympathiek meisje ik wil haar zo graag een grote knuffel geven, zo'n type meisje lijkt zij mij wel, het liedje is best aardig 6.5

Servie - beetje vergelijkbaar met Katy Perry's Firework, niet slecht maar ook niet supergoed 6.5

Slovenie - Omar ja dit liedje vind ik sterk, ik vind hem niet bepaald de juiste zanger voor dit liedje 6.0

Spanje - Manel lijkt mij een aardige jongen, kan goed gitaar spelen, maar dit liedje is saai en inhoudsloos 5.5

San Marino - ik hou van disco-muziek, dit vind ik gewoon een humoract van het jaar, en dat is in positieve zin, ik zie er ook een soort Shrek themalied in 7.5

Tsjechie - saai 5.0

UK - Lucie Jones, ik vind haar echt een topwijf, wow ik ben zo blij dat ze meedoet aan het songfestival dit jaar, misschien weer een goed resultaat voor de UK 9

Zwitserland - Timebelle vind ik een goede band, dit liedje is echt iets wat ik vaker wil horen op de radio 8.5

Zweden - die stellen mij een beetje teleur jammer ik had liever Ace Wilder gezien ipv Robin 4.5

dit zijn mijn punten, dit kan allemaal nog veranderen natuurlijk maar ik hoor graag van andere mensen ook de punten en meningen over alle liedjes :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')