abonnement Unibet Coolblue
pi_170075427
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 21:42 schreef RobinOok het volgende:
Ik lig ook lekker op bed. Even masterchef afkijken, maar verheug me zooooooo op het slapen. Lekker slapen. Fijn slaaapen. Oh yeah.
Ik wil dat ook zo graag weer eens meemaken. Afgelopen nacht 4x eruit. Mag hopen dat komende iets minder is.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170075543
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 22:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik wil dat ook zo graag weer eens meemaken. Afgelopen nacht 4x eruit. Mag hopen dat komende iets minder is.
Zijn de kinderen dan ziek of hebben ze eng gedroomd? Ik was vroeger ook zo'n uitbed komend kind, maar gewoon omdat ik me verveelde
We have far more in common than that which devides us..
pi_170075989
Nee en nee.
Was nu steeds dezelfde. Bij keer nummer vier bleek dat ze het koud had/koud was en honger had. Het komt bij haar zeg maar niet natuurlijk om zich daar zelf bewust van te zijn of het te zeggen. Verder snapt ze niet waarom ze zacht moet doen, dus ze praat altijd heel hard in bed. Na de vierde keer eruit heb ik haar dan ook nog wel een aantal keer mogen beluisteren.

Oh en ze komt nog niet zelf uit bed. Praktisch nooit, als we er niet naast staan om te zeggen dat ze eruit kan komen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170076110
Zo, da's dan best zwaar. Maakt ze de ander niet wakker met haar praten? Want dan heb je overdag nog een kind wat slaaptekort heeft.

Wel fijn dat ze "braaf" in bed ligt en niet gaat spoken door het huis met alle gevolgen van dien
We have far more in common than that which devides us..
pi_170076288
Soms wel. En dan gaat hij op de muur bonken dat ze stil moet zijn. Waar zij weer geïrriteerd op reageert met meer volume. Waarna hij mogelijk irritante geluiden gaat zitten maken om haar te pesten.
Om het over het gechagrijn de volgende dag niet eens te hebben.

Gelukkig wordt ie meestal niet wakker.
Maar met dit alles (hij wordt ook meer dan regelmatig wakker 's nachts en roept dan of komt naar ons toe voor t een of ander) kan ik me niet herinneren wanneer ik voor het laatst heb doorgeslapen.

Kinderen, anyone?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170076382
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 22:46 schreef Vanyel het volgende:
Soms wel. En dan gaat hij op de muur bonken dat ze stil moet zijn. Waar zij weer geïrriteerd op reageert met meer volume. Waarna hij mogelijk irritante geluiden gaat zitten maken om haar te pesten.
Om het over het gechagrijn de volgende dag niet eens te hebben.

Gelukkig wordt ie meestal niet wakker.
Maar met dit alles (hij wordt ook meer dan regelmatig wakker 's nachts en roept dan of komt naar ons toe voor t een of ander) kan ik me niet herinneren wanneer ik voor het laatst heb doorgeslapen.

Kinderen, anyone?
Ohh wat erg zoals je dit schrijft. Ze zijn natuurlijk ook verschrikkelijk lief, maar ik sla je aanbod toch maar af.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170076422
:D
Verstandige keus.
Ik ga ook verstandig doen. Bed!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 22:53:35 #58
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170076487
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 20:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Volgens mij pomp je de lucht er ook niet in, maar onder (tussen band en velg dus).

Educatief youtubelinkje :+ :

Saai hoor :P

Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 7 april 2017 @ 22:58:27 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_170076639
Wiel die vastzat op de naaf.

En nu lekker oldschool punk.. Ramones *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 7 april 2017 @ 23:01:20 #60
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170076708
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 22:51 schreef Vanyel het volgende:
:D
Verstandige keus.
Ik ga ook verstandig doen. Bed!
Zo, lekker op de bank. Pizza was ok. Beetje jammer dat ik zonder geld stond bij de pizzeria maar ik mag volgende keer betalen. Ze weten blijkbaar ons huis te wonen want ze hebben ons zien klussen :D

Trusten aan alle slapers en ik duim extra voor Vanyel dat het gebroed een nachtje doorslaapt.

Wij zetten nof even de tv aan. En ik ga geldzaken fixen. Volgende week echt eens een gezamenlijke rekening regelen want zit is gewoon stom natuurlijk.
Spoilers!
  vrijdag 7 april 2017 @ 23:16:47 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_170077166
Heb ook wel weer zin om uit eten te gaan :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 23:20:25 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170077279
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 22:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Wiel die vastzat op de naaf.

En nu lekker oldschool punk.. Ramones *O*
Met de voorhamer op de wang aan de band slaan :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170079576
Weer 4 rondes geweldig gegeten. Meeste sushi en verder 2 garnalengerechten, beetje ossenhaas en pekingeend en wat groenten (zeewiersalade, champignons, edamame). De enige ayce sushi tent die ik ken waarvan zowel de sushi als de warme gerechten heerlijk zijn! Van ketens als Shabu Shabu, Kyoto of Sumo vind ik de warme gerechten echt slecht.

Daarna nog lekker nagekletst bij mij en nu helaas naar bed -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_170079582
Uniek; mag ik een stukje met aardbeienjam en zonder of weinig slagroom? ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 8 april 2017 @ 04:36:11 #65
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170080496
Doorslapen mislukt. Opgestaan om wat changes in "mijn systeem" te processen. Dat ik lekker niemand hoef te zeggen dat we een uurtje offline gaan, maar Singapore is alweer wakker. Grrrr. Dus het kon wel, maar of ik even wil melden als het klaar is. Dus niet terug naar bed nu....

Ik moet dat eigenlijk ook gewoon niet meer doen. Er is altijd wel iemand wakker in de wereld tegenwoordig. Dus eigenlijk gewoon zoals normale mensen zoiets overdag tijdens onze lunchtijd doen. Dan zitten er wel meer mensen duimen te draaien, maar dat moet dan maar.

(maar goed, dat "vergeet" ik gewoon keihard weer de volgende keer:) )
pi_170080551
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 21:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Straatverlichting in hele buurt doet het niet, dan is het behoorlijk donker in een stad :D
Dat lijkt me heerlijk O+ Ik heb een lantaarnpaal voor mijn raam en vind dat maar storend, al dat licht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170080673

Need this.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170080736
Zooo, dat was net goed naar werk springen met loeivroege Depeche Mode op haar vrolijkst!


Onnozel maar zo jeej! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_170080744
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 april 2017 06:30 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Need this.
Hehe, leuk! O+ I made a sensible choice!
Let me see you stripped down to the bone
pi_170080750
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 04:36 schreef RobinOok het volgende:
Doorslapen mislukt. Opgestaan om wat changes in "mijn systeem" te processen. Dat ik lekker niemand hoef te zeggen dat we een uurtje offline gaan, maar Singapore is alweer wakker. Grrrr. Dus het kon wel, maar of ik even wil melden als het klaar is. Dus niet terug naar bed nu....

Ik moet dat eigenlijk ook gewoon niet meer doen. Er is altijd wel iemand wakker in de wereld tegenwoordig. Dus eigenlijk gewoon zoals normale mensen zoiets overdag tijdens onze lunchtijd doen. Dan zitten er wel meer mensen duimen te draaien, maar dat moet dan maar.

(maar goed, dat "vergeet" ik gewoon keihard weer de volgende keer:) )
Aaaa, mafkees, onthou dat toch nou eens! :D Dit inderdaad niet bepaald voor het eerst dat je in het holst van de nacht denkt dat je wel 'even' iets kunt doen en dat je dan ineens een paar uur niet naar bed kunt. Herkenbaar hoor, dat wel. :')
Hoop dat je inmiddels weer ligt te snurken. :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_170080802
Hola, twee pakketjes op kantoor voor mij!



Ik vermoed de vintage afgetrapte rugtas en de beschimmelde (thanks Molo! :D) gymtas.
Let me see you stripped down to the bone
pi_170080803
Ik kom vaker klagen. Een nachtelijk Kindergebabbel dat vanzelf weer verstomde en om 6.15 een kind dat zich door vrouw met filmpjes op de telefoon liet wegsturen. Joechei!

Nu wekker want :r zwemles :r
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170080809
Doe eens foto's van die beschimmelde gymtas?


Robin, word je dan toevallig wakker en denk je acuut aan werk of zet je er de wekker voor?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170080811
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 07:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik kom vaker klagen. Een nachtelijk Kindergebabbel dat vanzelf weer verstomde en om 6.15 een kind dat zich door vrouw met filmpjes op de telefoon liet wegsturen. Joechei!
:D Zie daar, de heilzame werking van jammeren in de SC! :) -x-
Succes in het zwembad! (Wat vind je er eigenlijk zo vervelend aan? Wil je kind niet?)
Let me see you stripped down to the bone
pi_170080824
Als 'het systeem' plat moet dan kondig je dat toch gewoon aan per mail aan gebruikers met datum en timeslot?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')