abonnement Unibet Coolblue
pi_170102299
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 11:14 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

wat? dus jij vindt schreeuwende diva's leuker om aan te horen, ik eerlijk gezegd niet :'(

en Ilinca had nog wel een leuk sexy jurkje aan, jammer voor je :{
...

Oke.

Genoeg.

Ik ben het zat.

Ik kan dit niet meer aan.

Is er ergens een blok knop op FOK?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † zondag 9 april 2017 @ 11:20:39 #177
43556 miss_dynastie
pi_170102343
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 00:33 schreef ato het volgende:

Ik vind dit het beste live optreden van hun tot nu toe.
Technisch bedoel je dan? Ik ken echt mensen die met meer bezieling hun boodschappenlijstje voor kunnen lezen...... -O-
  zondag 9 april 2017 @ 11:20:43 #178
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170102344
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 11:18 schreef Nexum het volgende:

[..]

...

Oke.

Genoeg.

Ik ben het zat.

Ik kan dit niet meer aan.

Is er ergens een blok knop op FOK?
nee, alsjeblieft

begrijp me nou gewoon, hoe zou jij het voelen als jouw favoriet zo ondergewaardeerd werd :'(

Nexum, ik wil me gewoon normaal hier gedragen echt waar, maar die stomme YouTube haters maken mij zo pissig

jij hebt groot gelijk om een hekel aan mij te hebben hoor :'(
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170102401
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Technisch bedoel je dan? Ik ken echt mensen die met meer bezieling hun boodschappenlijstje voor kunnen lezen...... -O-
Daar wil ik wat over zeggen

Ik ben normaal geen fan van mensen die dus zeggen dat ze geen emotie tonen in hun liedjes maar na RTL Late Night begon ik te begrijpen wat mensen daarmee bedoelden

ECHTER

Na er zelf bij te zijn geweest --> dit argument kan de grond ingestampt worden, want ze toonden wel degelijk emotie en het was absoluut niet gespeeld/gefaket/dramatischer gemaakt hoe je het ook wil noemen. Ze lachten, ze toonden echte emotie en ik voelde dat het echt was. Dussssssssssssss

OGENE WILL SLAY
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_170102453
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 11:20 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

nee, alsjeblieft

begrijp me nou gewoon, hoe zou jij het voelen als jouw favoriet zo ondergewaardeerd werd :'(

Nexum, ik wil me gewoon normaal hier gedragen echt waar, maar die stomme YouTube haters maken mij zo pissig

jij hebt groot gelijk om een hekel aan mij te hebben hoor :'(
Mijn favoriet is ook underrated maar ik loop niet 24/7 het door iedereens strot heen te duwen zoals jij dat wel doet en ik kraak anderen hun favoriet ook niet af.

Wat ik wel doe is grappen over iemand anders favoriet op een niet serieuze manier, wat jij dus wel doet. Als je er niet tegen kan dat er kritiek is op je favoriet dan neem je jezelf veels te serieus.

Weetje hoevaak ik in de afgelopen 2 maanden dit heb moeten aanhoren:

'lindita's vocals zijn goed maar het lied is slecht...'
'saai...'
'ze gaat niet naar de finale'
etc

En daar heb ik me letterlijk 0 van aangetrokken, tuurlijk heb ik wel m'n favoriet verdedigt maar op een leuke en grappige manier en niet op een serieuze manier.

Je neemt jezelf steeds veel te serieus en ik ga (na dit bericht officieel) niet meer reageren op NOG IETS wat jij zegt, want ik word gestoord van m'n eigen pissigheid en ik heb geen zin om tijd en energie in iets te stoppen wat toch niet gaat veranderen.

Dus bij deze mijn laatste bericht aan jou: adios. Ik negeer je vanaf nu compleet, toedloe!
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zondag 9 april 2017 @ 11:29:52 #181
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170102498
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 11:27 schreef Nexum het volgende:

[..]

Mijn favoriet is ook underrated maar ik loop niet 24/7 het door iedereens strot heen te duwen zoals jij dat wel doet en ik kraak anderen hun favoriet ook niet af.

Wat ik wel doe is grappen over iemand anders favoriet op een niet serieuze manier, wat jij dus wel doet. Als je er niet tegen kan dat er kritiek is op je favoriet dan neem je jezelf veels te serieus.

Weetje hoevaak ik in de afgelopen 2 maanden dit heb moeten aanhoren:

'lindita's vocals zijn goed maar het lied is slecht...'
'saai...'
'ze gaat niet naar de finale'
etc

En daar heb ik me letterlijk 0 van aangetrokken, tuurlijk heb ik wel m'n favoriet verdedigt maar op een leuke en grappige manier en niet op een serieuze manier.

Je neemt jezelf steeds veel te serieus en ik ga (na dit bericht officieel) niet meer reageren op NOG IETS wat jij zegt, want ik word gestoord van m'n eigen pissigheid en ik heb geen zin om tijd en energie in iets te stoppen wat toch niet gaat veranderen.

Dus bij deze mijn laatste bericht aan jou: adios. Ik negeer je vanaf nu compleet, toedloe!
aw zielig voor jou, mijn vriend uit griekenland is fan van Lindita maar die vind Yodel It nu ook leuk eerst niet

en hij gaat stemmen op Albanie O+

Lindita is een prachtige vrouw moet ik eerlijk toegeven

en negeer me alsjeblieft niet, wij lijken dan een beetje op elkaar, en misschien moet ik me ook niks aantrekken van de haters :'(
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  † In Memoriam † zondag 9 april 2017 @ 12:08:36 #182
368283 ato
pi_170103261
Accepteer nou maar dat er ook mensen zijn die Roemenië een k#t nummer vinden.

Zoals Nexum zei, hij gaat ook niet 40.000 x posten hoe goed en geweldig Albanië is.
En niet 40.000 x in de verdediging om te zeggen hoe goed het nummer is, als anderen het afkraken.

Ik vind bv MonteNegro goed, kan mij het schelen dat anderen het niets vinden.
Of men vind Portugal en Finland saai. Toevallig zijn dat nummers die bij mij hoog staan en ik kwaliteit vind.

Respecteer anderen hun mening en stop je te gedragen als een kleuter.

Zo nu weer in mijn negeer stand ( lees: kost veel negatieve energie).
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 9 april 2017 @ 12:11:12 #183
368283 ato
pi_170103304
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Technisch bedoel je dan? Ik ken echt mensen die met meer bezieling hun boodschappenlijstje voor kunnen lezen...... -O-
Het komt op mij wat meer menselijker over dan in voorgaande optredens.
De zaal mee krijgen en betrekken, voor mij zit er meer bezieling in.

Dat had ik bij hun vorige optredens niet.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 9 april 2017 @ 12:25:40 #184
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170103544
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 12:08 schreef ato het volgende:
Accepteer nou maar dat er ook mensen zijn die Roemenië een k#t nummer vinden.

Zoals Nexum zei, hij gaat ook niet 40.000 x posten hoe goed en geweldig Albanië is.
En niet 40.000 x in de verdediging om te zeggen hoe goed het nummer is, als anderen het afkraken.

Ik vind bv MonteNegro goed, kan mij het schelen dat anderen het niets vinden.
Of men vind Portugal en Finland saai. Toevallig zijn dat nummers die bij mij hoog staan en ik kwaliteit vind.

Respecteer anderen hun mening en stop je te gedragen als een kleuter.

Zo nu weer in mijn negeer stand ( lees: kost veel negatieve energie).
jammer om dat te horen, ik vind Finland wel kwaliteit hoor, en Montenegro vind ik ook wel leuk, en ik ga minder hatelijk doen over Portugal, want ik vind portugees echt een mooie taal O+

ik kan wel normaal doen hoor, maar ik probeer gewoon te erg om grappig over te komen

en dank je voor dit advies ik ga me er aan houden dat beloof ik, ik wil iedereen hier respecteren op FOK :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170103589
Even een inhoudelijke reactie op bovenstaande discussie: wat heeft Roemië een ongelofelijk kutnummer :')
  zondag 9 april 2017 @ 12:33:37 #186
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170103633
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 12:29 schreef Soren het volgende:
Even een inhoudelijke reactie op bovenstaande discussie: wat heeft Roemië een ongelofelijk kutnummer :')
haha dat mag jij vinden hoor, daar heb ik vanaf nu maar respect voor te hebben, ik wil hier echt niet langer overkomen als een respectloze aso, want zo ben ik echt niet :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170103636
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 12:29 schreef Soren het volgende:
Even een inhoudelijke reactie op bovenstaande discussie: wat heeft Roemië een ongelofelijk kutnummer :')
Kut he? En dat meiske heeft ook 0 charisma, slecht gekleed ook. Vocaal is het ook drie keer niks. Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit goed vinden :') :')
  Moderator zondag 9 april 2017 @ 12:34:44 #188
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170103646
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 12:25 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

jammer om dat te horen, ik vind Finland wel kwaliteit hoor, en Montenegro vind ik ook wel leuk, en ik ga minder hatelijk doen over Portugal, want ik vind portugees echt een mooie taal O+

ik kan wel normaal doen hoor, maar ik probeer gewoon te erg om grappig over te komen

en dank je voor dit advies ik ga me er aan houden dat beloof ik, ik wil iedereen hier respecteren op FOK :)
Ik geloof er geen zak van dat je je er aan gaat houden. Op escforum.net is het je ook niet bepaald gelukt en hier ook al meedere malen niet, gup.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170103710
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 12:33 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Kut he? En dat meiske heeft ook 0 charisma, slecht gekleed ook. Vocaal is het ook drie keer niks. Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit goed vinden :') :')
Ja bizar .. Ik heb dat nummer één keer gehoord en vervolgens vermeden. Ik vind het één van de slechtste inzendingen dit jaar. Het is een vooral een gimmick met een hoog sjalalie sjalala-gehalte.
  zondag 9 april 2017 @ 12:39:24 #190
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170103714
quote:
9s.gif Op zondag 9 april 2017 12:34 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ik geloof er geen zak van dat je je er aan gaat houden. Op escforum.net is het je ook niet bepaald gelukt en hier ook al meedere malen niet, gup.
ja ik schaam me nu echt voor mijn gedrag :'(, maar ik heb bv wel dit topic geopend toch

al zeggen jullie vanaf nu de ergste dingen over mijn favo, ik wil mezelf verbeteren op FOK

op escforum ben ik ook al redelijk op weg om een beter iemand te zijn :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Moderator zondag 9 april 2017 @ 12:41:54 #191
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170103740
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 12:39 schreef Soren het volgende:

[..]

Ja bizar .. Ik heb dat nummer één keer gehoord en vervolgens vermeden. Ik vind het één van de slechtste inzendingen dit jaar. Het is een vooral een gimmick met een hoog sjalalie sjalala-gehalte.
Dr uitspraak van het Engels is tamelijk beroerd. Geen idee wat ze zingt buiten het gejodel. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170103756
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 12:41 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Dr uitspraak van het Engels is tamelijk beroerd. Geen idee wat ze zingt buiten het gejodel. :')
Ik hoor het ook niet, maar dat heeft waarschijnlijk ook te maken met haar snerpende stem wanneer ze hoog zingt.
  † In Memoriam † zondag 9 april 2017 @ 12:48:19 #193
368283 ato
pi_170103845
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 12:43 schreef Soren het volgende:

[..]

Ik hoor het ook niet, maar dat heeft waarschijnlijk ook te maken met haar snerpende stem wanneer ze hoog zingt.
Ik vind echt dat ze af en toe er naast zit met zingen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170103912
Ik ontdek net dat die kerel in het engels rapt 8)7
  Moderator zondag 9 april 2017 @ 12:52:56 #195
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170103927
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 12:52 schreef Soren het volgende:
Ik ontdek net dat die kerel in het engels rapt 8)7
:D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170104050
Het enige positieve aan dit nummer is dat ze ook in de tweede halve finale zitten ;)
  zondag 9 april 2017 @ 12:59:02 #197
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170104053
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 12:48 schreef ato het volgende:

[..]

Ik vind echt dat ze af en toe er naast zit met zingen.
dat was in Londen het geval moet ik toegeven, maar in Tel Aviv en gisteravond in amsterdam was dat stukken beter

maar vergeet niet ze is 18 jaar, ze heeft sowiezo nog een hele toekomst voor zich denk ik :)

ik hoop ergens dat ze net zoals Valentina meerdere keren naar het songfestival zal gaan O+, maar dan met verschillende muziekstijlen :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170104080
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 12:59 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

dat was in Londen het geval moet ik toegeven, maar in Tel Aviv en gisteravond in amsterdam was dat stukken beter

maar vergeet niet ze is 18 jaar, ze heeft sowiezo nog een hele toekomst voor zich denk ik :)

ik hoop ergens dat ze net zoals Valentina meerdere keren naar het songfestival zal gaan O+, maar dan met verschillende muziekstijlen :)
Nee alsjeblieft, laat dat ons bespaart blijven _O-
  zondag 9 april 2017 @ 13:03:45 #199
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170104145
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 13:00 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Nee alsjeblieft, laat dat ons bespaart blijven _O-
haha, ze kan meerdere soorten muziekstijlen hoor, misschien iets met roemeense folkmuziek O+

ach als Valentina het kan, dan kunnen meerdere artiesten dat ook toch :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  † In Memoriam † zondag 9 april 2017 @ 13:17:59 #200
43556 miss_dynastie
pi_170104325
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 11:23 schreef Nexum het volgende:

[..]

Daar wil ik wat over zeggen

Ik ben normaal geen fan van mensen die dus zeggen dat ze geen emotie tonen in hun liedjes maar na RTL Late Night begon ik te begrijpen wat mensen daarmee bedoelden

ECHTER

Na er zelf bij te zijn geweest --> dit argument kan de grond ingestampt worden, want ze toonden wel degelijk emotie en het was absoluut niet gespeeld/gefaket/dramatischer gemaakt hoe je het ook wil noemen. Ze lachten, ze toonden echte emotie en ik voelde dat het echt was. Dussssssssssssss

OGENE WILL SLAY
Nou.......
Het is fijn dat je het in de zaal zo ervaart, maar Eurovisie is in de eerste plaats een televisieshow- als het op beeld niet overkomt, heb je er alsnog niks aan, zeg maar.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')