wie de neuk is er nou voor psvquote:Op vrijdag 7 april 2017 09:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
psv haakt af, straks klappen wij ze ook nog even fijn omver
quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit dus. Onzekere laffe mensen met hun maskers
NG maar hee niemand is perfectquote:
had meer van em verwacht.quote:
Waarom?quote:
waarom niet¿quote:
Omdat noel.quote:
Of steeds maar weglopen omdat ze het hier kut vinden en dan terug komen met een kloonquote:Op vrijdag 7 april 2017 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit dus. Onzekere laffe mensen met hun maskers
Hahaha ja wie hou je voor de gek denk ik danquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of steeds maar weglopen omdat ze het hier kut vinden en dan terug komen met een kloon
haal die jongen niet steeds naar beneden, dat heeft hij helemaal niet nodigquote:
Had ik ook liever gehadquote:Op vrijdag 7 april 2017 09:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet 1 account gebruiken voor je hele carrière op Fok!.
quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja wie hou je voor de gek denk ik dan![]()
die mensen met een kloonquote:
Ik heb er ook een. Van een aantal jaar terug. Voor de eckte slimmequote:Op vrijdag 7 april 2017 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik voor die tijd. Als ik er dan tijdens mijn ban mee post valt het niet per se op.
Snap sowieso niet hoe je FOK kut kan vinden. Hier kan je tenminste zeggen wat je wiltquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of steeds maar weglopen omdat ze het hier kut vinden en dan terug komen met een kloon
quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Snap sowieso niet hoe je FOK kut kan vinden. Hier kan je tenminste zeggen wat je wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |