JE WEET TOCH NIET WAAR IK WOON!quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:34 schreef HPLC het volgende:
Je woont in Den Haag en dan 120 km enkele reis naar Wageningen?Lijkt me echt een kutroute
Dat is wel zo ja.. En dat is ook niet perse negatiefquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ligt er misschien aan omdat er in die 4 jaar veel verandert is dus dan voelt het alsof het heel lang geleden is. Ik vind het overdreven om te stellen dat ik met heel veel plezier naar mijn werk ga, maar ik zie er nooit tegenop en doe het graag.
1 extra lange rit over de a12quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:34 schreef HPLC het volgende:
Je woont in Den Haag en dan 120 km enkele reis naar Wageningen?Lijkt me echt een kutroute
Nee hoor, ik gluur alleen iedere dag bij je naar binnenquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:36 schreef Crack_ het volgende:
JE WEET TOCH NIET WAAR IK WOON!
Nee het is 105 inderdaad, excusi
Gezellig, je mag wel binnenkomen hoorquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gluur alleen iedere dag bij je naar binnen
Ik bied graag een ander perspectiefquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Door jou interpreteer ik dat binnenkomen anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Looool, tering net n Amerikaans fakie meisje
Ja ook super schattig hoorBaby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:03 schreef Crack_ het volgende:
Wie is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Looool, tering net n Amerikaans fakie meisje
Ja ook super schattig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |