wie de neuk is er nou voor psvquote:Op vrijdag 7 april 2017 09:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
psv haakt af, straks klappen wij ze ook nog even fijn omver
quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit dus. Onzekere laffe mensen met hun maskers
NG maar hee niemand is perfectquote:
had meer van em verwacht.quote:
Waarom?quote:
waarom niet¿quote:
Omdat noel.quote:
Of steeds maar weglopen omdat ze het hier kut vinden en dan terug komen met een kloonquote:Op vrijdag 7 april 2017 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit dus. Onzekere laffe mensen met hun maskers
Hahaha ja wie hou je voor de gek denk ik danquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of steeds maar weglopen omdat ze het hier kut vinden en dan terug komen met een kloon
haal die jongen niet steeds naar beneden, dat heeft hij helemaal niet nodigquote:
Had ik ook liever gehadquote:Op vrijdag 7 april 2017 09:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet 1 account gebruiken voor je hele carrière op Fok!.
quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja wie hou je voor de gek denk ik dan![]()
die mensen met een kloonquote:
Ik heb er ook een. Van een aantal jaar terug. Voor de eckte slimmequote:Op vrijdag 7 april 2017 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik voor die tijd. Als ik er dan tijdens mijn ban mee post valt het niet per se op.
Snap sowieso niet hoe je FOK kut kan vinden. Hier kan je tenminste zeggen wat je wiltquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of steeds maar weglopen omdat ze het hier kut vinden en dan terug komen met een kloon
quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Snap sowieso niet hoe je FOK kut kan vinden. Hier kan je tenminste zeggen wat je wilt
Sommige users zijn kutquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Snap sowieso niet hoe je FOK kut kan vinden. Hier kan je tenminste zeggen wat je wilt
dat was 4 uur geledenquote:
Het mooie van FOK is wel dat je dat niet onder stoelen of banken hoeft te steken. Hoeveel irritante mensen spreek je wel niet waar je schijn aardig tegen 'moet' doen?quote:
zeg maar gerust veel usersquote:
Ik doe dan gewoon bot.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het mooie van FOK is wel dat je dat niet onder stoelen of banken hoeft te steken. Hoeveel irritante mensen spreek je wel niet waar je schijn aardig tegen 'moet' doen?
Als of ik die jongen constant naar beneden haalquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
haal die jongen niet steeds naar beneden, dat heeft hij helemaal niet nodig
Het mooie van het echte leven is dat ik mensen daar meestal niet zo kut vind als hier, om diezelfde redenquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het mooie van FOK is wel dat je dat niet onder stoelen of banken hoeft te steken. Hoeveel irritante mensen spreek je wel niet waar je schijn aardig tegen 'moet' doen?
ja, alleen op zaterdag niet. dat eet ik een broodje.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, klinkt lekker zeg
Eet je dat iedere dag?
nee kwart over 6quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jij ontbijt om 6 uur in de ochtend?
Zo moeilijk was het niet toch die zin?quote:
Daar heb je ook wel een punt inderdaad. Dan zouden er helemaal weinig overblijvenquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het mooie van het echte leven is dat ik mensen daar meestal niet zo kut vind als hier, om diezelfde reden
van mensen als noel weet ik geen rugnummer..quote:
Tering broer, waarom zo vroeg dan?quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, alleen op zaterdag niet. dat eet ik een broodje.
maar normaal magere kwark met een beetje muesli en vers fruit
[..]
nee kwart over 6
quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van mensen als noel weet ik geen rugnummer..
quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En als je niet bot doet betekent het dan dat we close friends zijn?
omdat ik om 6:50 in de auto naar het werk zit..quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tering broer, waarom zo vroeg dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |