quote:Op donderdag 6 april 2017 23:03 schreef Aggie46 het volgende:
Toch nog even off topicDamn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Toch nog even off topicdat is niet zo mooi, klaagde hij in utopia ook niet soms over maagpijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Nou, spannend hoorquote:Op donderdag 6 april 2017 23:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ze zullen verbaasd zijn op wie rom gaat stemmen
ja want wanneer hadden ze die goede gesprekken dan? nooit gezienquote:Op donderdag 6 april 2017 23:05 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nou, spannend hoor
Het boeit me helemaal niks
Veel boeiender wie er op Slomy gaan
Niemand zeker weer
Ach, nu missen ze hun goede gesprekken![]()
Slaat echt nergens op
Moest wel veel plassen.quote:Op donderdag 6 april 2017 23:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat is niet zo mooi, klaagde hij in utopia ook niet soms over maagpijn?
Ze bedoelen waarschijnlijk zo'n gesprek als dezequote:Op donderdag 6 april 2017 23:05 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja want wanneer hadden ze die goede gesprekken dan? nooit gezien
Toch nog even off topicWat erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus neukenquote:Op donderdag 6 april 2017 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
Ongemakkelijk, in die caravan. Romy praat wel, maar wil iets anders. Cemal wil volgens mij alleen maar praten, en voelt niks aan.
quote:
Ik heb SL in het oostenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |