quote:
Op zaterdag 18 november 2017 17:14 schreef Kloonhommel het volgende:[..]
Neerschieten valt niet mee en flanken ook niet. Met een muis en tobo zou dat best kunnen maar met een xboxcontroller draai je tolletjes als je razendsnel langs iemand schild wilt lopen en mikken.
Inmiddels ga ik ergens anders heen als ik ze zie en meestal richten ze zich dan op 1 van de squadleden waardoor hun flank bloot is en ik ze zo kan neerschieten.
Ik heb gemengde gevoelens over ME3:
- Dat kopje rollen en opzijspringen vind ik irritant, gebeurd te vaak per ongeluk.
- ik vind de nieuwe indeling van Normandy S3 irritant en achterlijk, die afscheiding tussen CIC/warroom en brug waar ik moeilijk door heen kom slaat nergens op, reapers gaan via buitenkant van de schip naar binnen.
- Citadel is ook nog verder verkracht door Bioware.
- de journal waar ik de missies kan lezen is zo ontzettend onleesbaar/chaotisch geworden dat ik het niet eens meer lees. Ik kijk op de plattegrond of er iemand ergens staat en dan ga ik er wel heen en hoor ik wel hoe en wat en anders pech.
- EA heeft een optie ingebouwd om geen EA login meer te vragen, dit resulteert in een bug waarbij ik de game niet meer kan opstarten zolang er internetverbinding is. Deze bug is na 5 jaar nog steeds niet opgelost? Echt? Hun eigen voorstel is: zet die optie weer aan en login op EA. Plur op.
Ook ging ik uit mijn dak toen Grunt doodging door al die rachni's. Dat was de zoveelste iemand die dood ging dat ik niet kon voorkomen. WIlde al stoppen met ME3.

Gelukkig was dat niet zo en kwam hij strompelend onder het bloed naar buiten. Mordin dood vond ik erg jammer, vond dat gehyper van hem altijd geweldig, zo waren onze gesprekken snel klaar.
Ergens vind ik de verhaallijn onlogisch. in ME1 sla ik de 1e aanval van de reapers af. In ME2 weet ik bij de reapers binnen te dringen en grote schade toe te brengen en vervolgens is iedereen in ME3 in paniek en niet in staat om de reapers af te slaan behalve ik natuurlijk (

) want ik heb als enige een stealth ship en ik ben nou eenmaal Shepard, ja? En ik ben vrijwel mijn squad van ME2 kwijt en heb nu weinig diversiteit aan squadleden (Liara, James, Tali, EDI, Kaidan)? Ik mis Legion en Grunt het meest. Grunt is net als James een tank, niet kapot te krijgen maar Grunt heeft leuke opmerkingen hier en daar tussendoor en Legion zorgde vaak voor leuke gesprekken met buitenstaanders (Spring weg, er staat een geth achter je!!!).
Miranda is me komen opzoeken als Cerberuslid op Cidatel terwijl ik in ME3 oorlog met ze heb? Dacht dat ik in een hinderlaag zou lopen (ondanks romance, ze is wel een militair in hart en nieren en volgt orders op). En EDI, een VI van Cerberus is te vertrouwen op mijn eigen schip, zelfs nu nog mobieler dan ooit? Wie bouwde de Normandy S3 eigenlijk? Jacob is overgelopen nadat hij bijna werd vermoord door Cerberus, daar kan ik nog wel wat mee.
Mordin heeft dankzij mij zijn voormalige student die de genophage wilde oplossen niet vermoord in ME2 omdat hij de genophage door wilde laten gaan en nu gaat hij stiekum wel ff als mol de genophage oplossen in ME3? Uuuh? Hij was zo stellig in ME2. Ook geen referentie in ME3 naar dat onderzoek gehoord? (in ME2 koos ik voor bewaren).
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_