abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 13 april 2017 @ 15:18:19 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170191583
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 14:55 schreef LeSage het volgende:
Ik wist ook gewoon dat mijn vogelfobie niet uit de lucht gegrepen was. Ik wilde gewoon nooit lesbisch worden 8)7
Lijkt me overigens wel echt eng, MevrC, je weet nooit of ze echt iets akeligs gaat doen natuurlijk.
Een vriendin van mij heeft zo'n buurman gehad, dat was helaas een koopwoning :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170191703
Dan valt mijn geestelijk gehandicapte buurman die me soms random blikjes groente kwam brengen en vooral heel lang bleef praten dan nog wel mee :D

En een andere geestelijk gehandicapte onderbuurman die ook altijd een praatje aan wilde knopen en altijd een verhaal begon over dat hij fietsen repareert en mijn fiets na wilde kijken. En een paar maanden nadat ik verhuisd was, verhuisde hij toevallig ook waardoor hij nu om de hoek van m'n werk woont en ik hem nog steeds regelmatig tegen kom waarbij hij nog steeds hele verhalen wil vertellen :')
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  Licht Ontvlambaar zondag 16 april 2017 @ 23:02:21 #203
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_170274058
Weet je waar ik een hekel aan heb... van die mensen die op Facebook publiek iemand feliciteren met de geboorte van hun kindje en de naam uiteraard ook nog erbij vermelden, terwijl de trotste ouders in kwestie zelf nog helemaal geen melding gedaan hebben op Facebook. Echt... :X
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_170277791
Maar dat is een wedstrijd... wie het eerste info heeft weten te bemachtigen en dat iedereen onder de neus wrijven en zulks :p
Schudden voor gebruik
pi_170277799
Die duiven :)
Schudden voor gebruik
pi_170278623
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 15:15 schreef Aerenia het volgende:

[..]

Waar komt je vogelfobie vandaan? ;) Heb je die serie "Zoo" gezien? Dat een moeder met haar baby in het park is en dat de vogels het dan massaal op haar hebben voorzien :X
Ik heb geen idee waar mijn fobie vandaag komt en zulke films kijk ik dus echt nooit :o ik zou echt de straat niet meer opgaan.
Grote steden bezoeken is ook echt een dingetje ivm duiven :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170279491
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:02 schreef Sjeen het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb... van die mensen die op Facebook publiek iemand feliciteren met de geboorte van hun kindje en de naam uiteraard ook nog erbij vermelden, terwijl de trotste ouders in kwestie zelf nog helemaal geen melding gedaan hebben op Facebook. Echt... :X
Mijn schoonloeder flikte dat dus.. we hadden alleen mijn ouders en hun op de hoogte gesteld want grote zus mocht eerst kennis maken... 4 minuten na ophangen stond op fb dat ze weer oma was geworden... En daarna dacht ze dat zij wel even eerst naar boven konden terwijl zus nog niet geweest was...
S. 2014
J. 2016
  maandag 17 april 2017 @ 10:07:43 #208
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170279571
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:02 schreef Sjeen het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb... van die mensen die op Facebook publiek iemand feliciteren met de geboorte van hun kindje en de naam uiteraard ook nog erbij vermelden, terwijl de trotste ouders in kwestie zelf nog helemaal geen melding gedaan hebben op Facebook. Echt... :X
Tja...

Ik snap niet dat mensen niet snappen dat dat gewoon onbeschoft is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170279642
Buren. Wij zijn jarenlang verwend met een muisstil gezin aan de andere kant van de (dubbele) muur. Alleen bij mooi weer was het wel eens lastig dat hun kinderen zulke huilebalken waren. Sinds 1,5 jaar woont er een nieuw gezin. Prima hoor, leuk contact ook. Zij loopt graag op hakken op de trap, maar niet de hele dag, dus dat scheelt.

Haar oudste heeft geregeld hele boze buien en test dan de stevigheid van de muren. Als ik dat hoor, erger ik me eraan. Het komt niet in me op om erover te gaan klagen, want binnen een week nadat ze hier kwamen wonen, heeft moeder me ingelicht over haar zoon. En wat scheelt, is dat hij 95% van de tijd een lief, beleefd, hulpvaardig joch van een jaar of 10 is. Zijn buien zijn voor hem vervelender dan voor mij (en de muren).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_170279906
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:02 schreef Sjeen het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb... van die mensen die op Facebook publiek iemand feliciteren met de geboorte van hun kindje en de naam uiteraard ook nog erbij vermelden, terwijl de trotste ouders in kwestie zelf nog helemaal geen melding gedaan hebben op Facebook. Echt... :X
Yep, slachtoffer hier :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170279933
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:02 schreef Sjeen het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb... van die mensen die op Facebook publiek iemand feliciteren met de geboorte van hun kindje en de naam uiteraard ook nog erbij vermelden, terwijl de trotste ouders in kwestie zelf nog helemaal geen melding gedaan hebben op Facebook. Echt... :X
mee eens!

Ik ben sinds donderdag weer thuis. Ga van bed naar badkamer naar stoel in de woonkamer naar bed.. even een paar weken afzien en dan hopelijk resultaat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_170279952
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:02 schreef Sjeen het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb... van die mensen die op Facebook publiek iemand feliciteren met de geboorte van hun kindje en de naam uiteraard ook nog erbij vermelden, terwijl de trotste ouders in kwestie zelf nog helemaal geen melding gedaan hebben op Facebook. Echt... :X
Hier ook :( Inclusief foto en volledige naam :r

Wat ik erger vond is dat ik via FB moest vernemen dat de vriend van m'n toenmalige beste vriendin was overleden. Ze kreeg niet eens de kans om me te bellen :r
pi_170280670
Oh, zo'n situatie hebben we hier ook gehad, Poes. Aan het begin van dit schooljaar is een leerling van onze school overleden en wij waren op diezelfde als team nog in overleg over hoe kinderen/ouders er over in te lichten toen de eerste huilende leerlingen al voor de deur stonden. ;(
pi_170280724
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 11:21 schreef Selvaria het volgende:
Oh, zo'n situatie hebben we hier ook gehad, Poes. Aan het begin van dit schooljaar is een leerling van onze school overleden en wij waren op diezelfde als team nog in overleg over hoe kinderen/ouders er over in te lichten toen de eerste huilende leerlingen al voor de deur stonden. ;(
Vreselijk is dat ;(
  maandag 17 april 2017 @ 11:28:31 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170280791
En zo stond de naam van Soneal ook al in een ander subforum op FOK! omdat iemand die ik privé kende het beantwoorden van zijn appje als vrijbrief zag :r
En dat terwijl we hier nog niet eens de kans hadden gehad de nick te melden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 17 april 2017 @ 11:48:35 #216
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170281271
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 11:21 schreef Selvaria het volgende:
Oh, zo'n situatie hebben we hier ook gehad, Poes. Aan het begin van dit schooljaar is een leerling van onze school overleden en wij waren op diezelfde als team nog in overleg over hoe kinderen/ouders er over in te lichten toen de eerste huilende leerlingen al voor de deur stonden. ;(
Dit is denk ik niet te voorkomen. Zo'n overlijden hou je niet stil. Er zijn zoveel mensen die er vanaf weten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 17 april 2017 @ 11:49:13 #217
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170281280
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:28 schreef Vicky het volgende:

[..]

mee eens!

Ik ben sinds donderdag weer thuis. Ga van bed naar badkamer naar stoel in de woonkamer naar bed.. even een paar weken afzien en dan hopelijk resultaat.
Sterkte Vicky! Hopelijk heb je niet te veel pijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 17 april 2017 @ 11:52:43 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170281364
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 11:48 schreef livelink het volgende:

[..]

Dit is denk ik niet te voorkomen. Zo'n overlijden hou je niet stil. Er zijn zoveel mensen die er vanaf weten.
Toch vind ik het triest dat mensen kennelijk menen de nabestaanden al publiekelijk te moeten condoleren (of zelfs de FB van de overledene gelijk vol te moeten zetten met hoe erg het wel niet is), voor de nabestaanden goed en wel hun eigen kring op de hoogte hebben kunnen stellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 17 april 2017 @ 11:53:53 #219
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170281392
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 11:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Toch vind ik het triest dat mensen kennelijk menen de nabestaanden al te moeten condoleren (of zelfs de FB van de overledene gelijk vol te moeten zetten met hoe erg het wel niet is), voor de nabestaanden goed en wel hun eigen kring op de hoogte hebben kunnen stellen.
Ja, maar dat is iets anders dan dat leerlingen het al weten voordat de school zich heeft beraden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 17 april 2017 @ 11:55:03 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170281409
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 11:53 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, maar dat is iets anders dan dat leerlingen het al weten voordat de school zich heeft beraden.
True, dat gaat snel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170281540
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 11:48 schreef livelink het volgende:

[..]

Dit is denk ik niet te voorkomen. Zo'n overlijden hou je niet stil. Er zijn zoveel mensen die er vanaf weten.
Dat is het in deze tijden ook niet meer, maar het was wel ontzettend naar. Gelukkig hebben we de klas waar hij in zat nog bij elkaar kunnen krijgen voor het laatste lesuur, maar het was gewoon een vervelende situatie zo.
  maandag 17 april 2017 @ 12:02:47 #222
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170281561
Hier wist ook nog niet de hele familie dat een oom was overleden toen een nichtje het binnen een uur op facebook knalde. Daar was ook niet iedereen amused over alleen durft niemand de dame in kwestie aan te spreken terwijl ik het ronduit onbeschoft vind.
Het is letterlijk gegaan als in appje ontvangen van dr moeder dat het voorbij was naar een facebook post binnen 10 minuten. Je gaat mij niet vertellen dat ze er zo kapot van was als dit het eerste is wat ze met de info deed :')
Dus het is een vorm van aandachtstrekkerij op fb met als consequentie dat andere familieleden het dus daar moesten lezen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_170281642
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 11:49 schreef livelink het volgende:

[..]

Sterkte Vicky! Hopelijk heb je niet te veel pijn.
thnx. Pijn is te doen.
Voel me meer een gestrande walvis 😂😂
Omdraaien is lastig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 17 april 2017 @ 12:06:33 #224
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170281649
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 12:02 schreef laziness het volgende:
Hier wist ook nog niet de hele familie dat een oom was overleden toen een nichtje het binnen een uur op facebook knalde. Daar was ook niet iedereen amused over alleen durft niemand de dame in kwestie aan te spreken terwijl ik het ronduit onbeschoft vind.
Het is letterlijk gegaan als in appje ontvangen van dr moeder dat het voorbij was naar een facebook post binnen 10 minuten. Je gaat mij niet vertellen dat ze er zo kapot van was als dit het eerste is wat ze met de info deed :')
Dus het is een vorm van aandachtstrekkerij op fb met als consequentie dat andere familieleden het dus daar moesten lezen.
Facebook is wat dat betreft echt een vervelend medium. Het is ook de reden waarom ik er niet van hou. Het is allemaal zo persoonlijk en openbaar. Stel dat ik heel erg de neiging zou hebben om zulk soort nieuws te delen en ik zou het hier melden, dan is het echt een heel ander verhaal. Wat dat betreft ben ik echt fan van de relatieve anonimiteit van Fok.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 17 april 2017 @ 12:13:58 #225
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_170281825
Ik kijk sinds de zelfmoord van mijn vader heel anders tegen regionieuws/facebook aan.
Ik vond het altijd fijn om snel te weten wat er om de hoek gebeurde, maar voor dat ik nieuws had dat mijn vader zelfmoord had gepleegd kon ik op fb lezen hoe een vrouw blij was met wie het was, want die kennen we toch niet he hahahahaha.. nu had ik geen goede band met mijn vader, en wist ik dat het er aan zat te komen. maar er was nog geen politie langs geweest. en ik las zo heel veel info en heel veel suf commentaar.
pi_170282450
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:02 schreef Sjeen het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb... van die mensen die op Facebook publiek iemand feliciteren met de geboorte van hun kindje en de naam uiteraard ook nog erbij vermelden, terwijl de trotste ouders in kwestie zelf nog helemaal geen melding gedaan hebben op Facebook. Echt... :X
Daarom hebben man en ik onze fb op inactief gezet toen.
  maandag 17 april 2017 @ 13:02:16 #227
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170282901
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 12:13 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik kijk sinds de zelfmoord van mijn vader heel anders tegen regionieuws/facebook aan.
Ik vond het altijd fijn om snel te weten wat er om de hoek gebeurde, maar voor dat ik nieuws had dat mijn vader zelfmoord had gepleegd kon ik op fb lezen hoe een vrouw blij was met wie het was, want die kennen we toch niet he hahahahaha.. nu had ik geen goede band met mijn vader, en wist ik dat het er aan zat te komen. maar er was nog geen politie langs geweest. en ik las zo heel veel info en heel veel suf commentaar.
Dit lijkt me zo'n gebeurtenis waarbij je inderdaad maar beter even weg kunt blijven van je computer :{
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 17 april 2017 @ 13:02:50 #228
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170282912
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 12:43 schreef Cygne het volgende:

[..]

Daarom hebben man en ik onze fb op inactief gezet toen.
Maar daarmee voorkom je toch niet dat anderen het wel al op hun FB plaatsen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170283103
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:02 schreef livelink het volgende:

[..]

Maar daarmee voorkom je toch niet dat anderen het wel al op hun FB plaatsen?
Nee dat niet. Maar je ziet ook vaak genoeg dat mensen al feliciteren op je eigen fb zonder dat je het zelf aan hebt kunnen kondigen daar.
  maandag 17 april 2017 @ 13:17:01 #230
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170283195
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 12:43 schreef Cygne het volgende:

[..]

Daarom hebben man en ik onze fb op inactief gezet toen.
Kan dat?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170283296
Ja, gewoon op "verwijderen" klikken. Hij gaat dan op non-actief en als je binnen 2 weken niet inlogt gaat hij eraf.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 17 april 2017 @ 13:27:58 #232
73386 Fazz
onderweg
pi_170283383
Hier ook de timeline dicht gezet voor iedereen :) De geboorte van zoon hebben we wel op fb gezet met daarna sporadisch wat foto's. Nu is m'n 2 weken oude baby nog nergens te vinden. Eerlijk gezegd vind ik het wel best zo. De mensen die het moeten weten, weten het en via whatsapp delen we genoeg foto's :)
pi_170283386
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 12:43 schreef Cygne het volgende:

[..]

Daarom hebben man en ik onze fb op inactief gezet toen.
Dit is op zich niet nodig, want je kunt ook instellen dat anderen geen berichten op jouw timeline mogen zetten. Heb ik ook gedaan rondom de geboorte van de kinderen. :)
pi_170283820
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:28 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Dit is op zich niet nodig, want je kunt ook instellen dat anderen geen berichten op jouw timeline mogen zetten. Heb ik ook gedaan rondom de geboorte van de kinderen. :)
Dat snapte ik niet meer met weeën. _O-
pi_170284152
Hier werden we ook gefeliciteerd op Facebook nog voor ik mijn beste vriendin te pakken had weten te krijgen. Mijn FB was afgeschermd, mijn man was dat vergeten.
Ik was er zo verdrietig van en kan nog bozig worden als ik er aan terug denk.
pi_170284217
Dit is niet exclusief voorbehouden aan Facebook helaas. Bij de geboorte van Ketel belde ik binnen een uur blij mijn opa en oma en broertje... en die bleken al ingeseind door mijn ouders. -O-
pi_170286721
Ooooh, dat lijkt me nou zo jammer. Mijn moeder stuurt met dat soort dingen wel om de paar dagen een appje of ze het al wereldkundig mag maken (ook dat er een 2e komt). Maar die wacht dus netjes af. En dat enthousiasme vind ik wel weer O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170286833
Bij de eerste was ik blij dat het midden in de nacht gebeurde. Kon ik ff bijkomen voor mn moeder aan mn bed zou staan. En bij de tweede was ze zo druk met de eerste dat ik tijd genoeg had om mn Oma te bellen :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 april 2017 @ 16:41:27 #239
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_170286846
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:13 schreef Malteser het volgende:
Hier werden we ook gefeliciteerd op Facebook nog voor ik mijn beste vriendin te pakken had weten te krijgen. Mijn FB was afgeschermd, mijn man was dat vergeten.
Ik was er zo verdrietig van en kan nog bozig worden als ik er aan terug denk.
Ik ben echt plaatsvervangend pissig... Het kindje is flink te vroeg geboren en ik kan me heel goed voorstellen dat je al je energie en tijd daaraan kwijt bent. En gewoon op het moment dat je het zelf wil, het verder wereldkundig maakt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_170287878
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:18 schreef lunapuella het volgende:
Dit is niet exclusief voorbehouden aan Facebook helaas. Bij de geboorte van Ketel belde ik binnen een uur blij mijn opa en oma en broertje... en die bleken al ingeseind door mijn ouders. -O-
Dat hadden wij laatst met het geslacht van de tweeling. Niet zo belangrijk, maar wel een beetje jammer dat we dergelijk nieuws niet meer als nieuws konden brengen richting schoonzusje. Wat mij betreft staat schoonmoeder daardoor nu ook onderaan de bellijst (na ouders, schoonvader, broers en zussen), maar daar is m'n man het niet zo mee eens want het is toch z'n moeder...
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  maandag 17 april 2017 @ 17:23:19 #241
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170287997
Ik heb helemaal niks meegekregen van de belperikelen en bellijsten. Het was beide keren een keizersnede en terwijl ik gehecht werd heeft mijn man de hele wereld gebeld.

In welke volgorde en of er misschien al mensen op de hoogte waren, geen idee. En mijn man kennende kon hem dat ook helemaal niks schelen. Die heeft het gewoon van de daken geschreeuwd en zal waarschijnlijk niet eens door hebben gehad als het geen nieuws meer was.

Hoe deden jullie dat dan met een keizersnede? Wachten met bellen tot je uit de uitslaapkamer was? Ik had dat mijn man echt niet aan mogen doen, geloof ik. Die had echt niet willen of kunnen wachten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 17 april 2017 @ 17:24:21 #242
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170288019
Hier presteerde mijn schoonzus het om vrij snel nadat mijn man had opgehangen met zijn ouders, zelf haar ouders te bellen. En toen was het dus ook al bekend bij haar.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_170288222
Ja, in zo'n geval is dan ook weer niet zo handig dat je schoonouders dan laten blijken dat ze het al weten via je schoonzus. Ik zou dan gewoon net doen alsof ik het nog niet wist.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170288290
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:23 schreef livelink het volgende:
Ik heb helemaal niks meegekregen van de belperikelen en bellijsten. Het was beide keren een keizersnede en terwijl ik gehecht werd heeft mijn man de hele wereld gebeld.

In welke volgorde en of er misschien al mensen op de hoogte waren, geen idee. En mijn man kennende kon hem dat ook helemaal niks schelen. Die heeft het gewoon van de daken geschreeuwd en zal waarschijnlijk niet eens door hebben gehad als het geen nieuws meer was.

Hoe deden jullie dat dan met een keizersnede? Wachten met bellen tot je uit de uitslaapkamer was? Ik had dat mijn man echt niet aan mogen doen, geloof ik. Die had echt niet willen of kunnen wachten.
Bij beide keizersnedes was man ook aanwezig. Bij de eerste nam hij haar mee naar de kamer terwijl ik op de uitslaapkamer terecht kwam. Hij mocht haar aankleden en was zo verliefd dat hij niet dacht aan bellen :') Dat deden we toen ik terug kwam. Bij nummer 2 was hij er op de uitslaapkamer ook bij want daar mocht ze meteen aan de borst. Duurde ook niet lang voordat we naar de kamer mochten en hebben we gebeld. Hij elke keer zijn familie en ik de mijne.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 17 april 2017 @ 18:11:50 #245
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_170288969
Ik weet nog toen ik bevallen was, ik dat hier meldde en er toen iemand van hier het nodig vond om het op fb te plaatsen. Snel nog mijn bericht aangepast om die berichten snel te verwijderen. Neuh, niet leuk suks. Ik wacht altijd met feliciteren op fb totdat die persoon zelf wat geplaatst heeft of ik stuur een ouderwets kaartje ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 17 april 2017 @ 18:17:08 #246
73386 Fazz
onderweg
pi_170289094
Zo snel al bellen zou ik dan echt niet fijn hebben gevonden. Eerst zelf maar even goed kijken naar de baby en even bijkomen!

Bij de 1e belden we pas nadat ik terug was van de OK (na mpv) en de ruggenprik was uitgewerkt. Ik wilde eerst zelf m'n baby wel even goed bekijken :)
  maandag 17 april 2017 @ 18:30:01 #247
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170289400
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:11 schreef Susie het volgende:
Ik weet nog toen ik bevallen was, ik dat hier meldde en er toen iemand van hier het nodig vond om het op fb te plaatsen. Snel nog mijn bericht aangepast om die berichten snel te verwijderen. Neuh, niet leuk suks. Ik wacht altijd met feliciteren op fb totdat die persoon zelf wat geplaatst heeft of ik stuur een ouderwets kaartje ;)
oh dat is ook niet tof zeg :(

Ik vond het wel jammer dat mijn man iedereen al gebeld had toen ik nog op de verkoever lag na de ks.
pi_170289465
Mijn vader plaatste tijdens de bevalling van m'n zus updates. "Er gebeurt nog niets" , "het wordt spannend, de vliezen zijn gebroken", "als de dokter er is mag ze gaan persen".

Ik heb hem geen updates gegeven tijdens mijn bevalling _O-
  maandag 17 april 2017 @ 18:34:54 #249
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_170289539
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 18:30 schreef Kyara het volgende:

[..]

oh dat is ook niet tof zeg :(

Ik vond het wel jammer dat mijn man iedereen al gebeld had toen ik nog op de verkoever lag na de ks.
Ik had gelukkig geen verkoever nodig, ik belde zelf mijn kant vam de fam en wie ik wilde en man zijn kant. Overigens lag ik nog met mijn benen in de steigers toen ik mijn vader al belde :X
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 17 april 2017 @ 18:35:06 #250
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170289545
OMG :o

Mijn nichtje poste dat ze midden in de nacht haar neefje (kind van haar hoogzwangere zus) op had gehaald om te logeren. Toen wist ook iedereen wel genoeg :')
  maandag 17 april 2017 @ 18:35:35 #251
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_170289571
Oh Loj! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_170289888
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 18:35 schreef Kyara het volgende:
OMG :o

Mijn nichtje poste dat ze midden in de nacht haar neefje (kind van haar hoogzwangere zus) op had gehaald om te logeren. Toen wist ook iedereen wel genoeg :')
Toen ik de zoon van een vriendin heb opgevangen en naar school gebracht omdat ze met weeën naar het ziekenhuis ging, heb ik gewoon braaf mijn mond gehouden in de groepsapp. Ik begrijp niet zo goed waarom je dat soort dingen van de daken moeten toeteren.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170290330
Ik had de oudste van vrienden te logeren, de nacht voor ze ging bevallen. 's Ochtends al veel vragende gezichten bij hen op het schoolplein. Ik zei dat er nog niks was, dat ik hem gewoon bracht. Dat ze werd ingeleid was geen geheim, maar dat de vliezen al gebroken waren ging niemand wat aan.

's Middags haalde ik hem op en heb ik op elke "en??" geantwoord dat ik eerst de zoon des huizes wilde spreken voor ik ook maar iets zei.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_170291034
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:41 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ben echt plaatsvervangend pissig... Het kindje is flink te vroeg geboren en ik kan me heel goed voorstellen dat je al je energie en tijd daaraan kwijt bent. En gewoon op het moment dat je het zelf wil, het verder wereldkundig maakt...
Kleine verbetering. We hadden (en hebben) troubles maar Twix bleef na 10 weken bedrust gelukkig wel zitten tot hij met 39 weken is gehaald.
  maandag 17 april 2017 @ 19:49:02 #255
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_170291392
Ik zal wel de enige zijn maar ik vond het wel makkelijk dat iedereen als een soort van telefoonboom werd ingelicht. Ik heb een paar mensen ingelicht (en Fok natuurlijk :7), ik had geen zin en energie om er meer af te gaan.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 17 april 2017 @ 19:53:03 #256
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_170291503
Hier geen idee meer hoe het is gegaan. Volgens mij heeft J iedereen gebeld terwijl ik nog onder narcose was. Mijn ouders en zijn moeder kwamen toen 's middags en J is toen met hun naar de NICU gegaan om de meiden te laten zien. Zijn vader is later die dag nog gekomen met zijn vrouw. Zelf hebben we 2 dagen later iets op Facebook geplaatst. Gelukkig had niemand ons daar gefeliciteerd voordat we het wereldkundig hebben gemaakt.
  maandag 17 april 2017 @ 19:54:48 #257
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170291545
Ik update gewoon eerst fok. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 17 april 2017 @ 20:06:54 #258
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170291841
Ik kan me er niet zo druk om maken, wie het via wie hoort.
Fijn toch dat mensen blij voor je zijn en het willen delen.

(Schoon)ouders die hun mond voorbij praten zijn ook gewoon heel blij. En doen dat echt niet met de insteek jouw moment te stelen.
  maandag 17 april 2017 @ 20:08:01 #259
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170291866
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 17:34 schreef Franny_G het volgende:
Ja, in zo'n geval is dan ook weer niet zo handig dat je schoonouders dan laten blijken dat ze het al weten via je schoonzus. Ik zou dan gewoon net doen alsof ik het nog niet wist.
Volgens mij wisten de schoonouders het wel. En hoorde schoonzus het van hen. Omdat zij hun belde voordat ze door haar broer gebeld werd.
  maandag 17 april 2017 @ 20:11:01 #260
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170291944
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:08 schreef amaranta het volgende:

[..]

Volgens mij wisten de schoonouders het wel. En hoorde schoonzus het van hen. Omdat zij hun belde voordat ze door haar broer gebeld werd.
Ja maar Franny zegt dat mijn schoonouders dan niet hadden moeten laten blijken dat ze het wisten aan mijn schoonzus.
Maar mijn schoonouders bedenken zich dat soort dingen echt niet. Die lullen alles aan iedereen door.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 17 april 2017 @ 20:12:48 #261
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170291995
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:11 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja maar Franny zegt dat mijn schoonouders dan niet hadden moeten laten blijken dat ze het wisten aan mijn schoonzus.
Maar mijn schoonouders bedenken zich dat soort dingen echt niet. Die lullen alles aan iedereen door.
Dat is toch ook raar? Doen alsof je niks weet?
Die lui knappen van trotsheid, en moeten dan zeggen: nee, wij weten van niks?
  maandag 17 april 2017 @ 20:14:32 #262
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170292052
Ik heb volgens van mij alle geboortes van mijn neefjes en nichtjes van mijn ouders gehoord. Ik ben ook niet zelf gebeld door mijn zus of broer. Een soort ongeschreven regel in ons gezin dat nieuws via mijn ouders gaat. Ik vind het wel makkelijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 17 april 2017 @ 20:40:15 #263
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170292853
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:12 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat is toch ook raar? Doen alsof je niks weet?
Die lui knappen van trotsheid, en moeten dan zeggen: nee, wij weten van niks?
De enige keer in het leven van mijn man dat hij eindelijk trots kon vertellen dat zij tante was geworden na dat hij al 3x oom was, werd hem afgenomen en hij vond dat erg jammer.

Als ze even geluisterd hadden wat mijn schoonzus te zeggen had dan hadden ze natuurlijk direct geweten dat ze van niks wist.

Maar goed niet mijn ouders en zus dus ik kan me er niet zo druk om maken. Al weet ik door de jaren heen wel dat geheimen daar niet veilig zijn dus daar houd ik rekening mee :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_170293737
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:12 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat is toch ook raar? Doen alsof je niks weet?
Die lui knappen van trotsheid, en moeten dan zeggen: nee, wij weten van niks?
Nou, niks moet. En niet iedereen heeft die voelsprieten, maar ik zou als de (schoon)ouders zijnde wel kunnen bedenken dat mijn kind me dat nieuws misschien zelf als eerste had willen vertellen en dus zou ik dan wel kunnen toneelspelen dat ik het nog niet weet, om een teleurstelling dus te voorkomen. Zo zouden mijn ouders dat ook doen, denk ik.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 17 april 2017 @ 21:02:10 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170293758
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:40 schreef laziness het volgende:

[..]

De enige keer in het leven van mijn man dat hij eindelijk trots kon vertellen dat zij tante was geworden na dat hij al 3x oom was, werd hem afgenomen en hij vond dat erg jammer.

Als ze even geluisterd hadden wat mijn schoonzus te zeggen had dan hadden ze natuurlijk direct geweten dat ze van niks wist.

Maar goed niet mijn ouders en zus dus ik kan me er niet zo druk om maken. Al weet ik door de jaren heen wel dat geheimen daar niet veilig zijn dus daar houd ik rekening mee :P
Zit ze er zelf mee? Dat ze het niet van hem heeft gehoord?
  maandag 17 april 2017 @ 21:02:45 #266
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170293780
Ik zit duidelijk anders in elkaar.
pi_170293918
Oh, volgens mij heb ik het verhaal verkeerd begrepen, andersom.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 17 april 2017 @ 21:07:45 #268
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170293963
quote:
10s.gif Op maandag 17 april 2017 21:06 schreef Franny_G het volgende:
Oh, volgens mij heb ik het verhaal verkeerd begrepen, andersom.
Ik had het ook zo begrepen eerst, Franny. En ik dacht toen precies hetzelfde als jij. Mijn ouders zouden in dat geval ook echt niet hebben laten merken dat ze het al wisten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 17 april 2017 @ 21:10:59 #269
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170294104
Schoonzus belt naar haar ouders.
Hoi pap en mam. Hebben jullie al wat van Henk gehoord? Is de baby er al?
En de ouders, die dan eigenlijk al weten dat de baby er is, moeten dan zeggen.... nee niks gehoord??

Schiet mij maar lek
  maandag 17 april 2017 @ 21:14:02 #270
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170294220
quote:
10s.gif Op maandag 17 april 2017 21:06 schreef Franny_G het volgende:
Oh, volgens mij heb ik het verhaal verkeerd begrepen, andersom.
Ja dat begrijp ik nu pas weer. Dat jij 'm andersom las _O-

Het was puur toeval dat zij net haar ouders belde op dat moment maar ik snap dan niet zo dat je het meteen uitkraamt ipv twee zinnen af te wachten want dan weet je echt meteen wat zij wel of niet weet.

Wat mijn schoonzus er van vindt vind ik niet zo belangrijk hierin. Dit was mijn man zijn moment met zijn zus wat hij als jammer heeft ervaren.
Ik heb zelf geen broers of zussen dus ik kan er verder weinig over zeggen of hij een punt heeft of niet want ja geen herkenning.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_170294238
In dat geval zouden mijn ouders denk ik gezegd hebben: heeft hij je nog niet gebeld? Dan zal hij dat zo wel doen, laten we maar ophangen, doei!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 17 april 2017 @ 21:16:53 #272
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170294346
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 21:14 schreef Franny_G het volgende:
In dat geval zouden mijn ouders denk ik gezegd hebben: heeft hij je nog niet gebeld? Dan zal hij dat zo wel doen, laten we maar ophangen, doei!
Dan weet je ook wel hoe laat het is.

Zus belde gewoon net op het verkeerde moment.
Misschien had zus wel moeten doen alsof ze van niks wist op het moment dat haar broer belde.
  maandag 17 april 2017 @ 21:18:34 #273
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170294425
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:10 schreef amaranta het volgende:
Schoonzus belt naar haar ouders.
Hoi pap en mam. Hebben jullie al wat van Henk gehoord? Is de baby er al?
En de ouders, die dan eigenlijk al weten dat de baby er is, moeten dan zeggen.... nee niks gehoord??

Schiet mij maar lek
Nou daar belde mijn schoonzus niet voor. Maar voordat ze kon zeggen waar ze wel voor belde hadden ze het meteen op tafel gegooid.

Overigens was de insteek van mijn verhaal (eerste post) dat de telefoontjes per toeval nogal ongelukkig vielen en initieel niemand daar wat aan kon doen dat het precies zo uitpakte.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 17 april 2017 @ 21:21:27 #274
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170294546
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:18 schreef laziness het volgende:

[..]

Nou daar belde mijn schoonzus niet voor. Maar voordat ze kon zeggen waar ze wel voor belde hadden ze het meteen op tafel gegooid.

Overigens was de insteek van mijn verhaal (eerste post) dat de telefoontjes per toeval nogal ongelukkig vielen en initieel niemand daar wat aan kon doen dat het precies zo uitpakte.
Ja oké
  maandag 17 april 2017 @ 21:27:04 #275
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170294795
Lessen voor een volgende keer die er niet komt :P

Op verzoek van mijn zoon staken we eerste paasdag de 'binnen bbq' aan en om de restjes op te maken vandaag weer.
En nu stinkt mijn hele woonkamer :(
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 17 april 2017 @ 21:28:10 #276
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170294831
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:27 schreef laziness het volgende:
Lessen voor een volgende keer die er niet komt :P

Op verzoek van mijn zoon staken we eerste paasdag de 'binnen bbq' aan en om de restjes op te maken vandaag weer.
En nu stinkt mijn hele woonkamer :(
Gourmet?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170294895
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:27 schreef laziness het volgende:
Lessen voor een volgende keer die er niet komt :P

Op verzoek van mijn zoon staken we eerste paasdag de 'binnen bbq' aan en om de restjes op te maken vandaag weer.
En nu stinkt mijn hele woonkamer :(
heb je (schoonmaak)azijn in huis?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 17 april 2017 @ 21:30:09 #278
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170294918
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:29 schreef Vicky het volgende:

[..]

heb je (schoonmaak)azijn in huis?
In de fik steken helpt ook.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170294985
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

In de fik steken helpt ook.
lol

Half water en half azijn in een pannetje en laten koken.

Bakjes met sponsjes neerzetten en daar het kokende mengsel over gooien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 17 april 2017 @ 21:32:13 #280
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170295004
Ja mijn zoon noemt gourmet de binnen bbq :')

Ah thanks Vicky ^O^
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_170295153
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:32 schreef laziness het volgende:
Ja mijn zoon noemt gourmet de binnen bbq :')

Ah thanks Vicky ^O^
hielp bij ons goed.

Eventueel later nog een keer verwarmen.
Volgende keer gelijk een pannetje opzetten als.je gaat gourmetten.


Ik heb jeuuuuuuk.. wond is aan het genezen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 17 april 2017 @ 21:36:18 #282
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170295211
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:35 schreef Vicky het volgende:

[..]

hielp bij ons goed.

Eventueel later nog een keer verwarmen.
Volgende keer gelijk een pannetje opzetten als.je gaat gourmetten.


Ik heb jeuuuuuuk.. wond is aan het genezen
Ik heb ook jeuk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170295257
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb ook jeuk.
rete irritant
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_170295285
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

rete irritant
ik kan het fixen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 17 april 2017 @ 21:38:25 #285
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170295314
quote:
6s.gif Op maandag 17 april 2017 21:38 schreef Joene het volgende:

[..]

ik kan het fixen
Wacht wat?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170295326
quote:
6s.gif Op maandag 17 april 2017 21:38 schreef Joene het volgende:

[..]

ik kan het fixen
doe dat dan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_170295334
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wacht wat?
ook bij vick.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_170295346
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:38 schreef Vicky het volgende:

[..]

doe dat dan
hoelaat heb je tijd ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 17 april 2017 @ 21:39:10 #289
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170295353
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:38 schreef Vicky het volgende:

[..]

doe dat dan
Hallo ik lees mee
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 17 april 2017 @ 21:39:27 #290
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170295368
Man man man.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170295370
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 21:39 schreef Joene het volgende:

[..]

hoelaat heb je tijd ?
de hele dag.. 😂

Ik kan toch geen kant op
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_170295408
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:39 schreef Vicky het volgende:

[..]

de hele dag.. 😂

Ik kan toch geen kant op
Dat wordt vrij nemen :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_170295411
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hallo ik lees mee
😂😙
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 17 april 2017 @ 21:41:07 #294
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170295434
Was het een hernia waar je aan geopeerd was Vicky?
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 17 april 2017 @ 21:41:12 #295
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170295438
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 21:40 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat wordt vrij nemen :D
Uren zat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170295813
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Uren zat.
moet ze toch op maken voor 1 juni
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 17 april 2017 @ 21:54:06 #297
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170295961
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 21:50 schreef Joene het volgende:

[..]

moet ze toch op maken voor 1 juni
Kun je mooi je auto schoonmaken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 17 april 2017 @ 21:55:09 #298
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170296013
Wat een rare datum 1 juni?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_170296018
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:41 schreef laziness het volgende:
Was het een hernia waar je aan geopeerd was Vicky?
nee.

Ze hebben 2 van mijn wervels vastgezet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 april 2017 @ 21:57:51 #300
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_170296118
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 19:35 schreef Malteser het volgende:

[..]

Kleine verbetering. We hadden (en hebben) troubles maar Twix bleef na 10 weken bedrust gelukkig wel zitten tot hij met 39 weken is gehaald.
jou quoten was niet handig in deze... alhoewel ik heel blij ben dat Twix gewoon lekker is blijven zitten tot 39 weken. Het kindje wat ik bedoelde had nog rustig tot eind mei mogen dobberen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')