abonnement Unibet Coolblue
pi_170039247
Hi iedereen!

Ik ben Joy en ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeer scriptie voor mijn bachelor psychobiologie aan de UvA. Mijn collega's en ik doen onderzoek naar de acute cognitieve gevolgen van intoxicatie van alcohol, sigaretten en XTC. Er is nog erg weinig onderzoek naar gedaan, waardoor er dus ook nog geen geschikte foto's zijn voor ons onderzoek. Daarom hebben wij foto's gemaakt van deze stimuli en deze foto's moeten beoordeeld worden. Ik zou het ontzettend fijn vinden als jullie ons hierbij willen helpen. Hiervoor hoef je niet per sé 1 van deze middelen te gebruiken. De enige eis is dat je minimaal 16 jaar bent.

Je krijgt 20 verschillende foto's te zien waar je een aantal vragen over moet beantwoorden. Verder krijg je nog een aantal andere vragen, afhankelijk van je middelen gebruik.

Het is volledig anoniem!
Het is ook mogelijk om de vragenlijst op je smartphone of tablet in te vullen. En eventueel is het mogelijk om op een ander moment verder te gaan.

https://nlpsych.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_9tppLHD6RBd1Ru5

Alvast hartstikke bedankt!

Heb jij trouwens nog enquetes waarvoor je mensen zoekt? Laat het me weten, zo helpen we elkaar allemaal een beetje.

Groetjes,
Joy
validatieproject.uva@gmail.com

(Eerdere problemen lijken over te zijn, vragenlijst zou nu compleet naar behoren moeten werken)

[ Bericht 8% gewijzigd door joy2017 op 06-04-2017 20:39:20 ]
pi_170039285
Je foto's werken niet in de enquete
pi_170039286
Ik loop al vast bij vraag 1 :D
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_170039345
Dat is gek, ik krijg namelijk wel al veel responses.

Maar ik kom zelf niet meer op de website van Qualtrics (locatie van vragenlijst). Lijkt er op dat er een probleem is dan bij de bron
  donderdag 6 april 2017 @ 12:44:44 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170039433
Foto's werken niet en je moet het balkje verschuiven, neutraal is blijkbaar geen valide antwoord.

Als hij werkt probeer ik het nog eens, deze vind ik wel interessant.
And so is the past
pi_170039461
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2017 12:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Foto's werken niet en je moet het balkje verschuiven, neutraal is blijkbaar geen valide antwoord.

Als hij werkt probeer ik het nog eens, deze vind ik wel interessant.
Klopt, je moet sowies0 het balkje 1x aanklikken, zodat we weten dat je niet een vraag bent 'vergeten'. Dus je kunt wel op neutraal zetten, maar dan moet ie blauw worden. Er zijn juist nu interne problemen bij Qualtrics (online enquete applicatie)

Ik laat het meteen weten als het weer naar behoren werkt!

[ Bericht 2% gewijzigd door joy2017 op 06-04-2017 15:13:33 ]
pi_170039974
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2017 12:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Foto's werken niet en je moet het balkje verschuiven, neutraal is blijkbaar geen valide antwoord.

Als hij werkt probeer ik het nog eens, deze vind ik wel interessant.
quote:
8s.gif Op donderdag 6 april 2017 12:40 schreef joy2017 het volgende:
Dat is gek, ik krijg namelijk wel al veel responses.

Maar ik kom zelf niet meer op de website van Qualtrics (locatie van vragenlijst). Lijkt er op dat er een probleem is dan bij de bron
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 12:36 schreef Hallojo het volgende:
Ik loop al vast bij vraag 1 :D
Problemen lijken over! Gelukkig!
pi_170040029
Maar heb t wel voor je ingevuld hoor.

[ Bericht 40% gewijzigd door Lyrebird op 07-04-2017 03:55:57 ]
pi_170042065
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 13:15 schreef WodanIsGroot het volgende:

Maar heb t wel voor je ingevuld hoor.
Daar ben ik blij mee :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Lyrebird op 07-04-2017 03:56:05 ]
pi_170060539
Hey! Ik ben bezig met jouw enquête in te vullen. Ben heel benieuwd naar wat eruit komt!
Zal hem ook doorsturen in een groepsapp. :)

En ben zelf nog op zoek naar respondenten tussen de 12 en 18 jaar. Ik weet niet of je misschien een broertje/zusje/neefje/nichtje hebt die hem zou willen invullen? :')
Het is een heel korte enquête, diegene zou er binnen twee minuten mee klaar zijn.
Dit is de link: https://goo.gl/forms/y8bgNAwvQbMroCYl2
pi_171004377
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:12 schreef Anne1309 het volgende:
Hey! Ik ben bezig met jouw enquête in te vullen. Ben heel benieuwd naar wat eruit komt!
Zal hem ook doorsturen in een groepsapp. :)

En ben zelf nog op zoek naar respondenten tussen de 12 en 18 jaar. Ik weet niet of je misschien een broertje/zusje/neefje/nichtje hebt die hem zou willen invullen? :')
Het is een heel korte enquête, diegene zou er binnen twee minuten mee klaar zijn.
Dit is de link: https://goo.gl/forms/y8bgNAwvQbMroCYl2
Ik heb 'm door gegeven aan wat mensen :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')