abonnement Unibet Coolblue
pi_180179970
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 05:08 schreef rena het volgende:

[..]

Zo rap gaan daten en een kind krijgen blijkt toch vaak niet te werken..
Je verwacht het niet. :P
  maandag 2 juli 2018 @ 07:09:20 #252
123170 alors
zlata1234
pi_180180083
Nou die zag je wel aankomen idd, laatst ook al geruchten dat het niks meer was. Triest voor zo'n jong kindje...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_180180476
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 07:09 schreef alors het volgende:
Nou die zag je wel aankomen idd, laatst ook al geruchten dat het niks meer was. Triest voor zo'n jong kindje...
Aan de andere kant: hij zal er wellicht gauw aan wennen en later niet beter weten.
pi_180180477
Het schijnt dat Liam een scheve schaats gereden heeft...
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2018 @ 08:21:40 #255
368283 ato
pi_180180688
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 09:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Niet eens met dat laatste.

En broers en zussen zijn ze geworden. Lekker flauwekul om dan te denken dat je bij elkaar moet blijven omdat het ooit anders was.

En ook op dat vlak kun je uit elkaar groeien. Dat de ene nul behoefte heeft en uitgezakt op de bank zit. En de ander een gezond sexleven wilt.
Mee eens. Dit gebeurt zo vaak. Soms lukt het om weer spanning er in te gooien, door weer sex in de strijd te gooien, open relatie te accepteren, time out te hebben, of lekker vreemd te gaan etc.
Vaak lukt dat niet.
Life can be a bitch, so like it..
pi_180577075
Presentator Bridget Maasland (43) en haar veertien jaar jongere vriend Bram Plattel zijn uit elkaar. Hun leeftijdsverschil speelde daarbij een rol.
In RTL Boulevard vertelde Maasland woensdag dat Plattel en zij in een andere levensfase zitten.

Eind augustus werd bekend dat de presentator een relatie met Plattel had.

In maart 2017 liet ze nog weten niet meer een relatie met "jonge mannen" te willen hebben. "Vanaf 45 jaar vind ik mannen te oud, maar 35 jaar lijkt me mooi. Liefst heeft hij een eigen onderneming en een druk leven, zodat hij niet zo op mij leunt. Maar ja, vind maar eens zo'n man."

Eerder had Maasland een relatie met Pepijn Padberg, met wie ze zoon Mees (9) kreeg. Maasland en Padberg waren ruim negen jaar bij elkaar.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 22:52:08 #257
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181241809
Marthe van K3 en Viktor Verhulst zijn uit elkaar. Dit is op haar instagramaccount aangekondigd.
With love :*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 september 2018 @ 19:12:18 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_181668381
-foutje-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_181668402
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 19:12 schreef rubbereend het volgende:
Pieter Derks op Instagram:

Iets meer dan een week geleden is onze prachtige en dappere dochter Bobbie geboren!

Ze kwam zeven weken te vroeg, door een darmprobleem, maar ze is er, en het gaat steeds beter dankzij het geweldige team van kinderartsen, gynaecologen, kinderchirurgen, verpleegkundigen en een heleboel andere mensen van het Radboud umc.

We zijn nu al apetrots op haar!

[ afbeelding ]
verkeerde topic?

domien en verloofde na 11 jaar uit elkaar

quote:
Waarom Domien en Caroline een punt achter hun relatie hebben gezet, laat Verschuuren in het midden. Wel stelt hij dat hij en Caroline terugkijken op een moeilijke tijd. Hij omschrijft de achterliggende periode en de nieuwe weg die hij en zijn ex inslaan als 'kut en super verwarrend'. ,,De afgelopen weken waren heftig en verdrietig, maar tegelijkertijd intiem en fijn. We koesteren ontelbaar veel fijne momenten en kijken terug op een heel gelukkige tijd. Deze keuze hebben we samen en met respect voor elkaar kunnen maken.''

Volgens Verschuuren was geen sprake van een onoplosbare ruzie. ,,Er is enkel liefde voor de elf jaar die we samen hebben gehad. We zijn toe aan een nieuw hoofdstuk. En hopen dat iedereen begrip heeft voor ons verdriet en ons de tijd en privacy gunt die we nodig hebben.''

Domien Verschuuren vroeg Caroline in juli 2017 ten huwelijk in Toscane (Italië). Bij een inmiddels verwijderde Instagramfoto van dat romantische moment schreef hij destijds: ,,Precies tien jaar geleden vroeg ik haar verkering. Nu, in Toscane, vroeg ik haar ten huwelijk. Tussen de tranen door zei ze ‘ja’.”

Het jawoord volgde, zo vertelde de dj ooit in een interview, op een dipje in zijn relatie met Caroline. Nadat hij door het Glazen Huis van 3FM steeds bekender werd, begon hij te twijfelen. Hij raakte een beetje van slag van de roem en beëindigde na achter jaar de relatie met zijn jeugdliefde. ,,Ik werd onrustig. Vroeg me af of er niet meer was en of ik niet meer moest experimenteren.”

Na drie maanden gescheiden te hebben geleefd, besloten de twee na drie maanden rust dat ze toch niet zonder elkaar kunnen. Anders dan Domien, rept Caroline op Instagram overigens met geen woord over de breuk. Eerder dit jaar lieten de twee weten dat ze hun bruiloft hadden uitgesteld naar 2019. Waarom dat gebeurde, liet het stel in het midden.
pi_181668403
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 19:12 schreef rubbereend het volgende:
Pieter Derks op Instagram:

Iets meer dan een week geleden is onze prachtige en dappere dochter Bobbie geboren!

Ze kwam zeven weken te vroeg, door een darmprobleem, maar ze is er, en het gaat steeds beter dankzij het geweldige team van kinderartsen, gynaecologen, kinderchirurgen, verpleegkundigen en een heleboel andere mensen van het Radboud umc.

We zijn nu al apetrots op haar!

[ afbeelding ]
Mag hopen dat je in t verkeerde topic zit :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 september 2018 @ 19:15:14 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_181668442
Domien Verschuren en zijn vriendin zijn uit elkaar

van instagram:

quote:
Sometimes the hardest thing and the right thing are the same.” Na elf jaar liefjes te zijn geweest, hebben Caroline en ik besloten om uitelkaar te gaan. Helemaal kut en superverwarrend. De afgelopen weken waren heftig en verdrietig, maar tegelijkertijd intiem en fijn. We koesteren ontelbaar veel fijne momenten en kijken terug op een heel gelukkige tijd. Deze keuze hebben we samen en met respect voor elkaar kunnen maken. Er is geen ruzie, enkel liefde voor de elf jaar die we samen hebben gehad. We zijn beiden toe aan een nieuw hoofdstuk. We hopen dat iedereen begrip heeft voor ons verdriet en ons de tijd en privacy gunt die we nodig hebben.

Caatje, luf joe.
Twee topics open en ze dan door elkaar halen _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 3 september 2018 @ 19:15:44 #262
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181668453
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 19:15 schreef rubbereend het volgende:
Domien Verschuren en zijn vriendin zijn uit elkaar

van instagram:

[..]

Twee topics open en ze dan door elkaar halen _O-
Na 11 jaar trouwen ohnee toch uit elkaar :? Zonder ruzie of vreemdgaan, lijkt het. Ik snap niet.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 september 2018 @ 19:16:27 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_181668473
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 19:15 schreef Perrin het volgende:

[..]

Na 11 jaar trouwen ohnee toch uit elkaar :?
er kwam maar geen datum.......... dan geldt de SHO-regel
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 3 september 2018 @ 19:17:18 #264
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181668496
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 19:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

er kwam maar geen datum.......... dan geldt de SHO-regel
Uitstel is afstel?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 september 2018 @ 19:17:38 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_181668504
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 19:17 schreef Perrin het volgende:

[..]

Uitstel is afstel?
vaak wel
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 3 september 2018 @ 19:20:29 #266
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181668566
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 19:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vaak wel
Misschien speelt de kinderwens van een van beiden nog een rol ofzo.

Zo zonde als je je relatie van elf jaar zonder duidelijke reden opgeeft.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_181669576
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 19:20 schreef Perrin het volgende:

[..]

Misschien speelt de kinderwens van een van beiden nog een rol ofzo.

Zo zonde als je je relatie van elf jaar zonder duidelijke reden opgeeft.
ze waren al eerder een paar maanden uit elkaar

dat ze nu uit elkaar zijn is voor ons zonder duidelijke reden, zelf zullen ze wel heel goed weten waarom
pi_181669996
Wow die zag ik niet aan komen :o
pi_181674468
Ik dacht voorheen eigenlijk dat hij van de mannen was. Als dat nou de reden zou zijn, zou mij dat in ieder geval niet verbazen.
pi_181674841
Domien is volgens mij vooral erg met zichzelf bezig de laatste maanden. Burn out hier, emo op de radio daar, van zich af slaan, andere baan...

Beetje labiel allemaal. Niet gek dat die relatie die toch al (zo te lezen ook door zijn twijfels) een beetje wiebelig was, dan uiteindelijk ook sneuvelt.

Idd, kinderwens bij de een of de ander kan ook meespelen.

Jammer voor ze wel.
Kwak
pi_181699552
Hier nog een "we gaan als vrienden uit elkaar"-breakup... kut voor hun kindje:

https://www.ad.nl/show/to(...)un-relatie~acfc953d/
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 5 september 2018 @ 10:25:10 #272
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_181699890
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:04 schreef TheVulture het volgende:
Hier nog een "we gaan als vrienden uit elkaar"-breakup... kut voor hun kindje:

https://www.ad.nl/show/to(...)un-relatie~acfc953d/
Dat is inderdaad zonder van Tommie Christiaan en partner. Sneu voor hun kindje.😕
pi_181715252
Zij is alleen “de vriendin van” volgens AD, maar ze is minstens zo bekend als musical actrice...

Ik vraag me bij dat soort kleine kindjes en dan ineens uit elkaar break ups altijd wel af of mensen dan niet gewoon te snel denken dat het leven kut is samen als ze nog middenin de verandering van een kind hebben zitten.
Kwak
  † In Memoriam † donderdag 6 september 2018 @ 07:07:34 #274
43556 miss_dynastie
pi_181720386
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:01 schreef kwakz0r het volgende:
Zij is alleen “de vriendin van” volgens AD, maar ze is minstens zo bekend als musical actrice...

Ik vraag me bij dat soort kleine kindjes en dan ineens uit elkaar break ups altijd wel af of mensen dan niet gewoon te snel denken dat het leven kut is samen als ze nog middenin de verandering van een kind hebben zitten.
Kind is vijf toch? Dat las ik ergens in elk geval...
pi_181722037
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:01 schreef kwakz0r het volgende:

Ik vraag me bij dat soort kleine kindjes en dan ineens uit elkaar break ups altijd wel af of mensen dan niet gewoon te snel denken dat het leven kut is samen als ze nog middenin de verandering van een kind hebben zitten.
Ik krijg bij heel breakups het gevoel dat mensen niet kunnen accepteren dat verliefdheid verandert in houden van en een zekere mate van 'sleur'... altijd maar op zoek naar nieuwe kriebels en impulsen en niet kunnen accepteren dat huisje boompje kindje beestje an sich prima is....

Zonder de ins en outs te weten is dat wat bijvoorbeeld doorsijpelt bij Domien en Tommie, want er lijkt geen knallende bonje te zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')