abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 5 april 2017 @ 15:52:38 #51
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_170020736
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:46 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Haha ja, ik ben zelf een paardenliefhebber maar mánnen die in de paardenwereld zitten vind ik toch stiekem ook best een afknapper :@
Ohw sorry :P had het over jouw lijst in retroperspectief naar vrouwen.

Krijg altijd een amazone feel bij paardrijdsters :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_170020746
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:16 schreef ems. het volgende:

[..]

Nouja, ik heb welgeteld 1 tinderdate gehad en dat is nu een halfjaar mijn vriendin. Dat je er mensen mee kan ontmoeten voor seks is natuurlijk waar maar seks kan natuurlijk uitlopen op meer.
Alles kan. Ik ken een stel die elkaar in de parenclub ontmoet heeft, maar dat wil niet zeggen dat het heel gebruikelijk is om in de parenclub een nieuwe relatie op te doen.
  woensdag 5 april 2017 @ 15:54:15 #53
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170020774
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:51 schreef VEM2012 het volgende:
Ga lekker ergens anders de censuurmalloot uithangen.
Je loopt hier anders wel het hele topic te vervuilen. Probeer eens niet elke keer het laatste woord te willen hebben ofzo. |:(
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_170020778
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ohw sorry :P had het over jouw lijst in retroperspectief naar vrouwen.

Krijg altijd een amazone feel bij paardrijdsters :)
Snap ik hoor haha,dus geen excuses nodig. De meisjes en vrouwen waarmee ik mijn hobby deelde waren ook nooit zo leuke types, dus snap dat je die als man uit de weg gaat. Ik heb er op Tinder niks over staan, ik ben nog steeds een groot liefhebber maar de hobby is geen deel meer van mijn leven :)
  woensdag 5 april 2017 @ 15:59:05 #55
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_170020865
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:54 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Snap ik hoor haha,dus geen excuses nodig. De meisjes en vrouwen waarmee ik mijn hobby deelde waren ook nooit zo leuke types, dus snap dat je die als man uit de weg gaat. Ik heb er op Tinder niks over staan, ik ben nog steeds een groot liefhebber maar de hobby is geen deel meer van mijn leven :)
Haha nouja. Het is niet dat ik een hekel heb aan paarden. Ben er gewoon een beetje bang voor en krijg al hoogtevrees op een Shetlander :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_170020939
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Haha nouja. Het is niet dat ik een hekel heb aan paarden. Ben er gewoon een beetje bang voor en krijg al hoogtevrees op een Shetlander :')
:D Ik vind' schattig
pi_170020946
Moah in sommige gevallen is een gedeelde hobby wel makkelijk, maar om dat zo nadrukkelijk te delen is wel een afknapper.
pi_170020979
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Alles kan. Ik ken een stel die elkaar in de parenclub ontmoet heeft, maar dat wil niet zeggen dat het heel gebruikelijk is om in de parenclub een nieuwe relatie op te doen.
Prima, maar waar baseer je dan je conclusie wat betreft tinder op? Heb je ergens een overzicht van hoeveel tinders uitliepen op relaties oid?
Conscience do cost.
  woensdag 5 april 2017 @ 16:12:13 #59
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_170021126
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:03 schreef Swlabr het volgende:

[..]

:D Ik vind' schattig
Schattiger dan een gemiddelde witte schimmel?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_170021132
- Mannen met kinderen
- Mannen met uitgekauwde levensmotto's, of überhaupt levensmotto's
- Mannen met een of ander mokkel op de foto
- Mannen die films met Jason Statham of the Fast & Furious de beste ooit vinden (of zit ie daar ook al in ;( )
- Mannen met kinderen
- Van die supergespierde sportschoolfoto's, maar ik val sowieso niet op anabolenpakketjes
Tap tap tap
pi_170021320
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:05 schreef ems. het volgende:

[..]

Prima, maar waar baseer je dan je conclusie wat betreft tinder op? Heb je ergens een overzicht van hoeveel tinders uitliepen op relaties oid?
Ik baseer dat op wat ik in mijn omgeving zie en hoor. Verreweg de meeste gebruikers zijn mannen (dat weet ik zeker, onderzoeken van voorbij zien komen) en die zijn (in mijn omgeving dan) vooral uit op seksuele contacten (dat geldt overigens ook voor de vrouwen die ik ken die er gebruik van maken). Verreweg de meesten die ik ken hebben ofwel meerdere vriendinnen, ofwel een enkele vaste relatie (al dan niet getrouwd) en gebruiken ze dit voor de fun ernaast.

Ik ken echt werkelijk niemand die het serieus gebruikt om op zoek te gaan naar een vaste relatie. Daar lijkt het mij ook veel te vluchtig en oppervlakkig voor.

Vandaar ook mijn verbazing. Het is alsof je naar een feestje gaat op de manege en dan klagen over al die paardenmeisjes die er zijn.
  woensdag 5 april 2017 @ 16:24:50 #62
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170021363
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vandaar ook mijn verbazing. Het is alsof je naar een feestje gaat op de manege en dan klagen over al die paardenmeisjes die er zijn.
Als dat zo was dan zou heel Tinder vol zitten met ordinaire, hitsige sletjes. Dat is dus echt niet zo. Tenminste, ik ben ze nog niet tegen gekomen dat ze me op die manier benaderden.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_170021387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:24 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Als dat zo was dan zou heel Tinder vol zitten met ordinaire, hitsige sletjes. Dat is dus echt niet zo.
Alleen ordinaire hitsige sletjes zijn op zoek naar seks?

Niet mijn ervaring.
pi_170021405
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Alleen ordinaire hitsige sletjes zijn op zoek naar seks?

Niet mijn ervaring.
En dat jouw ervaring niet de waarheid zou kunnen zijn, vooral als andere gebruikers je hier zeggen dat ze een andere insteek hebben?
Jouw omgeving is natuurlijk maar een klein percentage dus het zou ook aan jouw omgeving kunnen 'liggen'
pi_170021411
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:24 schreef Stoney3K het volgende:

Tenminste, ik ben ze nog niet tegen gekomen dat ze me op die manier benaderden.
Nee, als vrouw kun je op tinder het rustig over je heen laten komen (pun intended).

Voor succes is actie nodig. Ong 10 man per vrouw aldaar...
pi_170021423
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik baseer dat op wat ik in mijn omgeving zie en hoor. Verreweg de meeste gebruikers zijn mannen (dat weet ik zeker, onderzoeken van voorbij zien komen) en die zijn (in mijn omgeving dan) vooral uit op seksuele contacten (dat geldt overigens ook voor de vrouwen die ik ken die er gebruik van maken). Verreweg de meesten die ik ken hebben ofwel meerdere vriendinnen, ofwel een enkele vaste relatie (al dan niet getrouwd) en gebruiken ze dit voor de fun ernaast.

Ik ken echt werkelijk niemand die het serieus gebruikt om op zoek te gaan naar een vaste relatie. Daar lijkt het mij ook veel te vluchtig en oppervlakkig voor.

Vandaar ook mijn verbazing. Het is alsof je naar een feestje gaat op de manege en dan klagen over al die paardenmeisjes die er zijn.
Ok, ik heb juist die ervaringen die jij hebt maar andersom. Vrienden van mij zijn gewoon op zoek naar een leuk meisje. Seks is fijn, maar bijzaak. Ik ken juist niemand die het serieus gebruikt om op zoek te gaan naar een snelle beurt. Inclusief mezelf.
Conscience do cost.
  woensdag 5 april 2017 @ 16:27:43 #67
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170021427
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:25 schreef VEM2012 het volgende:

Ordinaire hitsige sletjes zijn Alleen op zoek naar seks.
FTFY

Ik heb nog geen enkele vrouw op Tinder ontmoet die maar op één ding uit was. Waarschijnlijk zal zo iemand ook echt alleen de Brad Pitts naar rechts swipen, want anders wordt ze overladen door kansloze kerels die gelijk met "Hoi, neukuh?" beginnen.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:27 schreef VEM2012 het volgende:
Nee, als vrouw kun je op tinder het rustig over je heen laten komen (pun intended).
Ja, en vaak draait dat dus echt niet uit op een snelle wip die je die avond afspreekt. De kans dat een man leuk genoeg is én direct is om het zo te vragen is enorm klein, Vaak spreek je echt niet meer af dan wat te gaan drinken en als het dan klikt kan er meer uit volgen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_170021492
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:26 schreef Allures het volgende:

[..]

En dat jouw ervaring niet de waarheid zou kunnen zijn, vooral als andere gebruikers je hier zeggen dat ze een andere insteek hebben?
Jouw omgeving is natuurlijk maar een klein percentage dus het zou ook aan jouw omgeving kunnen 'liggen'
Dat kan allemaal.

Het is wel de heteroversie van grindr. Daarnaast heb je ook nog 3nder. Waarom tinder zich dan ontwikkeld zou hebben tot een dating app die niet primair gericht is op seks kan ik wat moeilijk verklaren.

Hoe dan ook: ik kom er prima mee aan mijn trekken. Ik zal dan wel net steeds de 'hitsige sletjes' treffen.
pi_170021508
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:27 schreef ems. het volgende:

[..]

Ok, ik heb juist die ervaringen die jij hebt maar andersom. Vrienden van mij zijn gewoon op zoek naar een leuk meisje. Seks is fijn, maar bijzaak. Ik ken juist niemand die het serieus gebruikt om op zoek te gaan naar een snelle beurt. Inclusief mezelf.
Ok
pi_170021532
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:27 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

FTFY

Ik heb nog geen enkele vrouw op Tinder ontmoet die maar op één ding uit was. Waarschijnlijk zal zo iemand ook echt alleen de Brad Pitts naar rechts swipen, want anders wordt ze overladen door kansloze kerels die gelijk met "Hoi, neukuh?" beginnen.

[..]

Ja, en vaak draait dat dus echt niet uit op een snelle wip die je die avond afspreekt. De kans dat een man leuk genoeg is én direct is om het zo te vragen is enorm klein, Vaak spreek je echt niet meer af dan wat te gaan drinken en als het dan klikt kan er meer uit volgen.
Gelukkig lukt snelle seks wel. Anders werkt het voor mij niet. Ik gebruik het vooral op reis.
pi_170021746
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ok
Dus ik denk dat het gewoon per persoon en leeftijd verschilt en dat je niet zo eenvoudig kan zeggen dat 'men voornamelijk tinder gebruikt voor seks' oid.
Conscience do cost.
pi_170021844
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat kan allemaal.

Het is wel de heteroversie van grindr. Daarnaast heb je ook nog 3nder. Waarom tinder zich dan ontwikkeld zou hebben tot een dating app die niet primair gericht is op seks kan ik wat moeilijk verklaren.

Hoe dan ook: ik kom er prima mee aan mijn trekken. Ik zal dan wel net steeds de 'hitsige sletjes' treffen.
Het is niet de heteroversie van Grindr. Dat is weer jouw invulling. Heb je ooit de makers gesproken? Hebben die expliciet tegen jou gezegd dat het zo is? Heb je elke user gesproken? Het zijn beide apps om mensen te ontmoeten. wat die mensen er dan uit wllen halen ligt toch helemaal aan de gebruikers dan. Het heeft zich wel tot datingapp ontwikkeld en hoe dat komt doet er ook niet toe, alleen dat je misschien niet moet blijven projecteren hoe jij het gebruikt
  woensdag 5 april 2017 @ 16:53:48 #73
451005 Grems
Clown World
pi_170021920
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:24 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Als dat zo was dan zou heel Tinder vol zitten met ordinaire, hitsige sletjes. Dat is dus echt niet zo. Tenminste, ik ben ze nog niet tegen gekomen dat ze me op die manier benaderden.
Omdat je niet lekker genoeg bent.
pi_170022042
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Dus ik denk dat het gewoon per persoon en leeftijd verschilt en dat je niet zo eenvoudig kan zeggen dat 'men voornamelijk tinder gebruikt voor seks' oid.
Nee, als hij zegt dat het zo is, dan is het zo :)
Tap tap tap
pi_170022236
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Dus ik denk dat het gewoon per persoon en leeftijd verschilt en dat je niet zo eenvoudig kan zeggen dat 'men voornamelijk tinder gebruikt voor seks' oid.
Daar heb je wellicht een punt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')