vraag of je zijn voeten mag masserenquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
precies, misschien kan ik zelfs nog mee met familiebezoek
kan ik romy knijpen
Zo was maar waar.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Er moet gewoon iemand vrijdag daar naar toe en rond gaan spuien dat de dames Billy en Romy ook een weddenschap hebben .....wie het eerste zwanger wordt...
quote:
Ik heb daar eigenlijk nooit iets van romantiek gezien, alleen maar neuken eigenlijk...quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:57 schreef notturna het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het wel erg plat. Helemaal geen romantiek.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Er moet gewoon iemand vrijdag daar naar toe en rond gaan spuien dat de dames Billy en Romy ook een weddenschap hebben .....wie het eerste zwanger wordt...
Ja en meer zal het daar ook niet worden. Gewoon simpel palen laden en oeh, ah da wa lekkah.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nooit iets van romantiek gezien, alleen maar neuken eigenlijk...
quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en meer zal het daar ook niet worden. Gewoon simpel palen laden en oeh, ah da wa lekkah.
Ja, ze wil een vent die voor haar door het stof gaat. Nu dat niet lukt gaat ze zelf maar kruipenquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:01 schreef rowan634 het volgende:
romy voelt aan zn pik
cemal duwt haar hand weg
''sorry ik wilde alleen weten of ik het nog wel goed deed''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |