shit is aanquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je nu serieus m'n post verwijderd?
Gvd wat een laffe kutmod ben je ook zeg
Welke zijn datquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:06 schreef Crack_ het volgende:
HAHAHA FUCK HELP, ik stuur de whatsapp neukemotiocons naar de familie app![]()
![]()
WAT MOET IK DOEN
Ja, godverdommequote:
Nu zenuwachtig wachten op reactiequote:
Omdat ik die niemand stuur wellichtquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:08 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
wrm stuur je mij nooit neuk dm's?
janken joh, open een fb topicquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je nu serieus m'n post verwijderd?
Gvd wat een laffe kutmod ben je ook zeg
ik stuurde vorig jaar naar de schoonfamile whatsapp een artikel over wietquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, godverdomme
[..]
Nu zenuwachtig wachten op reactie
[..]
Omdat ik die niemand stuur wellicht
In FB postenquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
janken joh, open een fb topic
ik doelde op noelle, maakte een misquotequote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
In FB postenIk snij nog liever mijn eigen voorhuid weg.
Wees blij dat het voor jou nog een keuze isquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
In FB postenIk snij nog liever mijn eigen voorhuid weg.
Jij postte er ook en gedroeg je als een zielig klein kindje en toen kreeg je een ban.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik doelde op noelle, maakte een misquote
noelle post in fb, zo is hij
Zie het als een uitdagingquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb een dm ontvangen die erg kortaf is.
Nou weet ik niet of ik moet doorgaan met contact zoeken dat eventueel ongewenst is of moet opgeven.
#strugglesvaneenautist
ik zie hem daar anders nooit hoorquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik doelde op noelle, maakte een misquote
noelle post in fb, zo is hij
nee hoor, het erbij naaien van zosk maakte je een stumperquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij postte er ook en gedroeg je als een zielig klein kindje en toen kreeg je een ban.
Maar het is de schuld van Noëlle hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |