Zag vandaag twee vrouwen achter de balie zitten. Beetje beppen, gedag zeggen tegen mensen die komen en gaan, beetje telefoneren. Er bestaan echt baantjes voor mensen die alles te zwaar vinden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Scholieren nemen het als eerste bijbaan, voor sommigen wordt het een hele carrière, maar voor mevrouw is het te zwaar hoor.
Dat wordt uitkering trekken dametje, dan ga je het nergens redden.
ben bang dat Mozys verbale agressie dan fysiek wordtquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hij ging nog ff checken
zullen we lekker samen koffie drinken en mozy negeren?
WAT?!quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hij ging nog ff checken
zullen we lekker samen koffie drinken en mozy negeren?
je snapt dat als je zo door gaat ik je wel een klap moet geven anders leef ik niet op naar de hype.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:06 schreef zeer het volgende:
[..]
ben bang dat Mozys verbale agressie dan fysiek wordt
1vs1 steek ik een John deere in je oogquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
je snapt dat als je zo door gaat ik je wel een klap moet geven anders leef ik niet op naar de hype.
net of jij ooit in je leven op een stalen os heb geredenquote:
Hier stond iets andersquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
net of jij ooit in je leven op een stalen os heb gereden
ik heb 11 jaar lang op akkerbouw bedrijven gewerkt, trekkers, graafmachines, shovels, heftrucks, vrachtwagens, plsquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
net of jij ooit in je leven op een stalen os heb gekregen.
hoeveel wielen heeft een john deere dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb 11 jaar lang op akkerbouw bedrijven gewerkt, trekkers, graafmachines, shovels, heftrucks, vrachtwagens, pls
3quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
hoeveel wielen heeft een john deere dan?
12 als je echt stoer bentquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
hoeveel wielen heeft een john deere dan?
quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb 11 jaar lang op akkerbouw bedrijven gewerkt, trekkers, graafmachines, shovels, heftrucks, vrachtwagens, pls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |