mashallah tbarakallahquote:Op maandag 3 april 2017 23:51 schreef Aloulu het volgende:
Mijn vrouw waar eerste keer binnen 2 maanden zwanger maar liep snel uit of hele vroege miskraam.
Later (paar jaar nadat we in NL waren gesettled) probeerden we weer en duurde 1 jaar...zij zorgen maken. Elke keer hopen. Gynaecoloog geweest uiteindelijk. Uitleggen dat alles goed was en gewoon zeker 1.5jaar moet proberen. Pas toen ze beetje opzij zette werd ze zwanger en nu 5 maanden zwanger hmdlh. Ik zei ook altijd tegen haar nee komt goed schatje dit en dat.
Je vergeet mij..quote:Op maandag 3 april 2017 23:52 schreef BellaaElisa het volgende:
Maar goed ontopic blijven.
Hoop in ieder geval dat Stimorol snel een babietje krijgt ook, en Maghrebijnse trouwt en een kindje krijgt.
Zeker dat het zo is. Ik zou ook zo doen. Jij hebt niets aan als hij ook elke keer gaat vragen naar menstruatie of niet. Beter dat 1 beetje de moed erin houdt. En welke Marokkaan wil nou geen vader worden....quote:Op maandag 3 april 2017 23:49 schreef BellaaElisa het volgende:
Ja dat zou ook nog kunnen. Moeilijk dit.
Ik moet eerst trouwen voor ik een baby kan krijgen. Nog een lange weg te gaan dus.quote:Op maandag 3 april 2017 23:52 schreef BellaaElisa het volgende:
Maar goed ontopic blijven.
Hoop in ieder geval dat Stimorol snel een babietje krijgt ook, en Maghrebijnse trouwt en een kindje krijgt.
Ja maar kijk dat is het juist, dat te druk maken heeft er niks mee te maken. Wij hebben het heel lang zonder pil etc gedaan ( ben al vanaf mn 18e getrouwd ) en nog noooooooit een streepje gehadquote:Op maandag 3 april 2017 23:51 schreef Aloulu het volgende:
Mijn vrouw waar eerste keer binnen 2 maanden zwanger maar liep snel uit of hele vroege miskraam.
Later (paar jaar nadat we in NL waren gesettled) probeerden we weer en duurde 1 jaar...zij zorgen maken. Elke keer hopen. Gynaecoloog geweest uiteindelijk. Uitleggen dat alles goed was en gewoon zeker 1.5jaar moet proberen. Pas toen ze beetje opzij zette werd ze zwanger en nu 5 maanden zwanger hmdlh. Ik zei ook altijd tegen haar nee komt goed schatje dit en dat.
Geluld beloond. Moge Allah jouw een vrome man schenken en een baby.quote:Op maandag 3 april 2017 23:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik moet eerst trouwen voor ik een baby kan krijgen. Nog een lange weg te gaan dus.
Allahie farshek be baby Insa Allah.
Amien.quote:Op maandag 3 april 2017 23:56 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Geluld beloond. Moge Allah jouw een vrome man schenken en een baby.
Ja dat moet wel he , maar we houden het gewoon bescheiden..quote:
Trouwfeest in marokko anders geef k dr niet weg.quote:Op maandag 3 april 2017 23:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja dat moet wel he , maar we houden het gewoon bescheiden..
Geen overdreven party en al die onzin.
Kunnen we eerder aan het werk.
Als je deze maand nog komt handvragen kunnen we aankomende zomer trouwen in Marokko? In september/oktober starten met een kind. Onze kleine Kenza.quote:Op maandag 3 april 2017 23:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja dat moet wel he , maar we houden het gewoon bescheiden..
Geen overdreven party en al die onzin.
Kunnen we eerder aan het werk.
Goedzo!quote:Op maandag 3 april 2017 23:59 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Trouwfeest in marokko anders geef k dr niet weg.
Ja dan is het lastiger. Dan moet je wel allebei testen ja. Zeg dat je leeftijd telt enzo. Dat is ook zo. En zijn veel opties tegenwoordig. Maar eerst moet je weten of je beiden wel zwanger kan worden/maken denk ik.quote:Op maandag 3 april 2017 23:55 schreef BellaaElisa het volgende:
Ja maar kijk dat is het juist, dat te druk maken heeft er niks mee te maken. Wij hebben het heel lang zonder pil etc gedaan ( ben al vanaf mn 18e getrouwd ) en nog noooooooit een streepje gehadheb het heel lang opzij gezet maar het helpt niet.
Zeker goed hmdlh en behalve eerste 13 weken valt het haar reuze mee. Zij en wij genieten zwaar. Wat mij betreft kan niet snel genoeg gaan.quote:Spijtig van de miskramen ! Dat wens je niemand. Hmdl is ze nu 5 maand zwanger, gaat alles goed met dr?
Klinkt wel goed,ik ga er een nachtje over slapen dan spreek ik je morgen inshAllah.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Als je deze maand nog komt handvragen kunnen we aankomende zomer trouwen in Marokko? In september/oktober starten met een kind. Onze kleine Kenza.
Hahaha, weinig zin nu. Pas over 13/14 dagen. Ok, ben gewoon jaloers op je.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:03 schreef BellaaElisa het volgende:
K ga het zo nog gezellig maken. Menstruatie is gone, duim voor me.
Haha je hebt nu helemaal niks meer over haar te zeggen , had je maar eerder iemand moeten vinden voor haar.quote:Op maandag 3 april 2017 23:59 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Trouwfeest in marokko anders geef k dr niet weg.
Het beste is 6 dagen voor eisprong. Dus uhhhhhhquote:Op dinsdag 4 april 2017 00:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahaha, weinig zin nu. Pas over 13/14 dagen. Ok, ben gewoon jaloers op je.
Mlih!quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klinkt wel goed,ik ga er een nachtje over slapen dan spreek ik je morgen inshAllah.
Nou, veel succes en uhuuu plezier dan maar. 😜😜quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:06 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Het beste is 6 dagen voor eisprong. Dus uhhhhhh
doe normaal weet je hoe graag ik dit wilquote:Op dinsdag 4 april 2017 00:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lahmacun aan vreten. Alsof ik niet nog dikker kan worden.
Lahmacun of een dikke kont?quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:40 schreef Drug het volgende:
[..]
doe normaal weet je hoe graag ik dit wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |