Ik hoef niet naar Marokko voor een man? Wat is dit voor onzin?quote:Op maandag 3 april 2017 23:07 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Met deze attitude blijf je inderdaad je hele leven single. Sorry.
Ze heeft ook taaladvies nodig.quote:Op maandag 3 april 2017 23:07 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Met deze attitude blijf je inderdaad je hele leven single. Sorry.
Ja iedereen kijkt er anders tegenaan, maar de meeste hoogopgeleide Marokkaanse meiden willen volgens mij meestal wel een hoogopgeleide man.quote:Op maandag 3 april 2017 23:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo? Onzin. Mijn ander zusje is ook knap, hoogopgeleid en getrouwd met iemand zonder diploma. Niet dat jij geen diploma hebt, maar wat ik daarmee wil zeggen is dat uiterlijk of diploma's niet alles zijn. Het gaat om de klik. En als jij wat regelt dan ga ik haar aan je schenken. Als cadeau.
Je wensenlijst geeft daar anders wel enige aanleiding toe.quote:Op maandag 3 april 2017 23:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar Marokko voor een man? Wat is dit voor onzin?
Kunnen jullie niet trouwenquote:Op maandag 3 april 2017 23:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja iedereen kijkt er anders tegenaan, maar de meeste hoogopgeleide Marokkaanse meiden willen volgens mij meestal wel een hoogopgeleide man.
Ik was vroeger best een lastige jongen en ging met de verkeerde jongens om ,je kent het wel, daarom maar vroeg gaan werken.
Maar ik ga me best voor je doen! ..hoe oud ben je eigenlijk ??
Omdat ik een Marokkaanse man wil, moet ik maar naar Marokko? Alsof je geen Marokkaanse mannen in Nederland hebt.quote:Op maandag 3 april 2017 23:10 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Je wensenlijst geeft daar anders wel enige aanleiding toe.
Nee joh, niet iedereen. Waarom zou je dat überhaupt eisen als hoogopgeleide vrouw. Ik weet zeker dat mijn zusje dat niet eist. Ik trouwens ook niet.quote:Op maandag 3 april 2017 23:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja iedereen kijkt er anders tegenaan, maar de meeste hoogopgeleide Marokkaanse meiden willen volgens mij meestal wel een hoogopgeleide man.
Ik was vroeger best een lastige jongen en ging met de verkeerde jongens om ,je kent het wel, daarom maar vroeg gaan werken.
In shaa Allah.. of het lukt ons gwn nietquote:Op maandag 3 april 2017 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Insallah wordt het je gegund.
Heb je ovulatie testen gebruikt?
Ik weet hoe het werkt..quote:Op maandag 3 april 2017 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kinderen krijgen is niet vanzelfsprekend.
quote:Op maandag 3 april 2017 23:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Allahie farhek! 3okba hliek Insa Allah.
verkeerde jongensquote:Op maandag 3 april 2017 23:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoezo? En wat heeft dat te maken met moeilijk kinderen kunnen krijgen? Heb je je al getest?quote:Op maandag 3 april 2017 23:15 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]in shaa Allah.
Zou het miss kunnen dat mijn man toch niet de juiste man is?
Echt huwelijk!quote:Op maandag 3 april 2017 23:16 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik dat drug en Maghrebijnse tot een internet huwlijk.
amienquote:Op maandag 3 april 2017 23:16 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik dat drug en Maghrebijnse tot een internet huwlijk.
Idk k weet geduld wordt beloond.quote:Op maandag 3 april 2017 23:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo? En wat heeft dat te maken met moeilijk kinderen kunnen krijgen? Heb je je al getest?
Maak je nou srs geen gebruik daarvan???? Je kans is 2 dagen in de maand en op die dagen is dat ook maar 30%.quote:Op maandag 3 april 2017 23:13 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
In shaa Allah.. of het lukt ons gwn nietnee ovutesten maken je hoofd moe. Stel je plast geen streepje is heel stressvol !
Jouw uitslagen waren goed? Heeft hij zich al laten testen? Dat moet toch echt.quote:Op maandag 3 april 2017 23:18 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Idk k weet geduld wordt beloond.
Ben al bij de gyn geweest ja, maar hij wilt dat denk ik helemaal niet.
deze is actief weet jequote:Op maandag 3 april 2017 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maak je nou srs geen gebruik daarvan???? Je kans is 2 dagen in de maand en op die dagen is dat ook maar 30%.
K kan daar niet tegen. Ik lees in oud, daar krijgen sommige meiden geen streepje op een ovu test. Ik word dan helemaal gek..quote:Op maandag 3 april 2017 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maak je nou srs geen gebruik daarvan???? Je kans is 2 dagen in de maand en op die dagen is dat ook maar 30%.
Je kan neuken wat je wil maar zonder eisprong gaat dat niet. Hoe is je cyclus.quote:Op maandag 3 april 2017 23:19 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
K kan daar niet tegen. Ik lees in oud, daar krijgen sommige meiden geen streepje op een ovu test. Ik word dan helemaal gek..
Wij hebben seks om de dag. Buiten mijn menstruatie. Cyclus is 31 dagen.quote:Op maandag 3 april 2017 23:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ff srs. Op welke dagen van je menstruatie heb je sws seks om zwanger te raken? Wat is je cyclus.
Ben 2 wk ongeveer nr de gyn geweest die zij dat ik een eisprong heb gehad. De 15e weer terug.quote:Op maandag 3 april 2017 23:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan neuken wat je wil maar zonder eisprong gaat dat niet. Hoe is je cyclus.
Hmm ok,..maar een aantal jaar geleden dacht je daar zeker anders over?quote:Op maandag 3 april 2017 23:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee joh, niet iedereen. Waarom zou je dat überhaupt eisen als hoogopgeleide vrouw. Ik weet zeker dat mijn zusje dat niet eist. Ik trouwens ook niet.
Ik ben bijna 28.
Hahahah ,alleen als het moet.quote:Op maandag 3 april 2017 23:15 schreef Drug het volgende:
psvcl praat niet zo pussy, ik weet jij bent die same ol g
Ben je dik? Heb je stress? Hoelang probeer je het al?quote:Op maandag 3 april 2017 23:21 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Wij hebben seks om de dag. Buiten mijn menstruatie. Cyclus is 31 dagen.
Ik ben ook geen hoogopgeleide vrouw en mn man wel. Dus uh kan ook andersom.quote:Op maandag 3 april 2017 23:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hmm ok,..maar een aantal jaar geleden dacht je daar zeker anders over?
Toen had je die eis wel..
Je kan jezelf trouwens ook gewoon aanmelden om Muslima.com haha
Niet zoveel vooroordelen hebben. Ik heb die gedachtegang nooit gehad.quote:Op maandag 3 april 2017 23:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hmm ok,..maar een aantal jaar geleden dacht je daar zeker anders over?
Toen had je die eis wel..
Je kan jezelf trouwens ook gewoon aanmelden om Muslima.com haha
Nee niet dik, geen stress.quote:Op maandag 3 april 2017 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je dik? Heb je stress? Hoelang probeer je het al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |